İstanbul-Bursa gezisi için rotamızı şimdiden çiziyoruz :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
16
SELAM ARKADAŞLAR.UZUN ZAMANDIR SİTEYE GİRİŞ YAPMAMIŞTIM.ARTIK BURDAYIM VE GEZİ LİSTESİNE BENİDE EKLEYEBİLİRSİNİZ.ZAHMET OLMAZSA...
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
SELAM ARKADAŞLAR.UZUN ZAMANDIR SİTEYE GİRİŞ YAPMAMIŞTIM.ARTIK BURDAYIM VE GEZİ LİSTESİNE BENİDE EKLEYEBİLİRSİNİZ.ZAHMET OLMAZSA...


BABATURA
hasanrs
kngsze
hedef-turan
wolfsat
tanımsız
blackjet => takipte ama büyük ihtimal katılacak
mesh
osırıs Bendeniz
kdiner
hazarozan
Oguz7734 => yalovada bize katılacağını yazıp ayrıca mesaj atmış.
Palakadir => ekstra bir durum oluşmaz ise sizinleyim yazmış (inş oluşmaz diyelim)


Evet arkadaşlar gezide bir sıkıntı yok belirtilen saatte hepimiz orada olacağız,katılmak isteyenler buraya ismini yazarsa listeyi güncellerim, onun dışında bilmeniz gereken şey; ''rota üzerinde hala çalışıyoruz'' en güzel yol ve yerleri orayı bilen arkadaşlarında yardımı ile oluşturup gezi sabahı feribotta hepinize anlatacağız.
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Fermuar düzeninde gidilir. Kargaşa olmaz bence. Grup olarak hareket edilecek. Dolayısıyle pek hızlı bir tur olmayacak. Zaten dediğim gibi ben kassam düz yolda anca 80 kmh :))

TopluSr.jpg
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Şimdiden size iyi yolculuklar dilerim arkadaşlar. Bursaya geliyorsanız vaktinizde bolsa uludağ bakacak görmeden gitmeyin derim. Dağ tepe zor olur derseniz hiç yoksa tirilyeye kadar gidin . Ama bursadan eskişehir tarafına yönelecekseniz oylat olabilir. Yok izmir tarafına yöneleceksenizde gölyazı vaktim bol derseniz kemalpaşa usuçtu şelalesine gidin derim.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Eğer fırsatım olursa sizlere katılmayı isterim, ancak gezinizdeki görmeyi istediğiniz yerlerin listesi bir gün için çok fazla. Bunların sayısını düşürmeniz size daha fazla vakit kazandıracak ve oraya da yetişelim buraya da yetişelim diye düşeceğiniz telaşeden kurtaracaktır.

Sanıyorum Termal' den kumlaya dağ yolundan yani meşhur yeşil-mavi yolda gideceksiniz. Öyle değilse bile bence öyle yapmalı ve delmece yaylasını görerek diğer tarafa geçmelisiniz. Bursa' ya varmadan en azından 2 şelale bir de göl görmüş olursunuz :)

Bursa' da mutlaka Cumalıkızık köyünü ve Ulu Camii' yi görmelisiniz.

Ayrıca keşke iki gününüz olsa da Kemal Paşa' daki Su Uçtu şelalesini görebilseniz muhteşem güzelliktedir.

Bu arada, söylemeden geçemeyeceğim bu topik kalabalıklaşacak bir organizasyonun göstergesi gibi geliyor. Bir not ekleyim istedim.

Motosiklet seyahatleri kalabalık gruplar halinde yapıldığında daha eğlenceli olsa da risk daha fazla artıyor bireysel gezilere oranla.

Sizlerden ricam eğer çok kalabalık olursanız küçük gruplara bölün, ve motosikletlerin cc ve kullanıcı tecrübelerine göre yapın bu grupları.

Büyük cc' ler küçük cc' leri bekleyip sıkılmaları yerine 15-20 dakikalık aralar ile yola çıkarlarsa daha faydalı olacaktır. Diğer tarafdan grup sürüşü kuralları net olsa bile herkes kendi emniyetinden ve güvenliğinden sorumlu olacağından herkes önce kendine dikkat etsin. Kendi güvenli sürüş kriterlerinizi unutmayın, önünüzdeki uçtu gitti diye yakalamaya çalışmayın, yada arkadaki çok yanaşıyor diye arayı açmak adına gazlamayın, bırakın yol verin geçsin.

Her grubun içinde en azından yolu bilen gönüllü bir tecrübeli sürücü olsun.

Bunları çok bildiğimi için yada ukalalığımdan anlatmıyorum lütfen dikkate alın ki döndüğünüzde güzel resimlerinizi beğenelim ve yorumlar yapalım, aksi halde gezi dönüşü hoş olmayan hikayeler dinlemek zorunda kalmayalım.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

Onun için havaların ısınmasını bekliyorum 2 yada 3 günlük bir gezi olmalı kampingli ama katılım ne derecede olur bilmiyorum.. Öğretmenevinde konaklayabiliriz yada çadır kurabiliriz artık rüzgar nerden eserse :)

Bu kadar organize olundu keşke Şehitlik-İstanbul gibi bir rota olsaydı demeden geçemeyeceğim.

3 Hafta önce gittik, Nerelerdeydin?

Ama benden tavsiye, günübirlik yıpratır haberiniz olsun. Ben Avrupa yakasında oturuyorum gidiş dönüş 762 km. yol yaptım.

Konaklamalı (özellikle çadır) daha güzel olacaktır. Orada bir sürü arkadaşımız var hem buradan hemde başka forumlardan zamanı gelince planladığınızda elimden gelen desteği vermeye çalışırım.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
148
Selam beyler tekrardan :p Geçen geziye gelemedim,bayağı eğlenmişsiniz belli ki.Yanında eşi-kız arkadaşı gelicek hiç yok mu acaba :wiinkk: Ben bi haftasonu izinliyim onuda kız arkadaşımla geçiriyorum.Böyle bi geziye onu da getirmek istiyorum.O da meraklı çünkü.O sebepten geçen gezi kaçtı bunda bayan-bayana sohbet ediceği biri olursa beni yazın :santa:
Hani maksat ortamdan sıkılmasın..
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Selam beyler tekrardan :p Geçen geziye gelemedim,bayağı eğlenmişsiniz belli ki.Yanında eşi-kız arkadaşı gelicek hiç yok mu acaba :wiinkk: Ben bi haftasonu izinliyim onuda kız arkadaşımla geçiriyorum.Böyle bi geziye onu da getirmek istiyorum.O da meraklı çünkü.O sebepten geçen gezi kaçtı bunda bayan-bayana sohbet ediceği biri olursa beni yazın :santa:
Hani maksat ortamdan sıkılmasın..

Geçen seferki gezimize gelseydi kesin sıkılmazdı :) ama bunda sıkılır dostum.. motorun nedir?
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
148
Sadık1453,çok başarılı yazmışsınız,benim senelerdir bu siteden soğumam,kopmam işte hep bu gezi yolculukları yüzündendi.Garipçeye gitmiştik bi keresinde 100ü aşkın motorla.Orada bu konudan kavga bile çıkıyordu.O yüzden bir yol kaptanı olmalı grubun dediğiniz gibi.Dediklerinizi kimseninde ukelalık olarak algılamasına gerek yok.Tecrübenizi paylaşmışsınız :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

Geçen seferki gezimize gelseydi kesin sıkılmazdı :) ama bunda sıkılır dostum.. motorun nedir?

Tvs var bende de.Belki bi arkadaşım yurtdışına çıkıcak nc700 bırakıcak bana 5 aylığına onlada gelebilirim belli olmaz.
Geçen ki gezide tek bayan olmasını istemedim o yüzden.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Sadık1453,çok başarılı yazmışsınız,benim senelerdir bu siteden soğumam,kopmam işte hep bu gezi yolculukları yüzündendi.Garipçeye gitmiştik bi keresinde 100ü aşkın motorla.Orada bu konudan kavga bile çıkıyordu.O yüzden bir yol kaptanı olmalı grubun dediğiniz gibi.Dediklerinizi kimseninde ukelalık olarak algılamasına gerek yok.Tecrübenizi paylaşmışsınız :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------



Tvs var bende de.Belki bi arkadaşım yurtdışına çıkıcak nc700 bırakıcak bana 5 aylığına onlada gelebilirim belli olmaz.
Geçen ki gezide tek bayan olmasını istemedim o yüzden.

Geçen gezimizde pek konuşamadık ki zaten :mrgreen: motorun üstünde işaret diliyle konuştuk :queen: 2 yerde oturup 30 dk sohbet edebildik onun dışında hep yoldaydık
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
148
Kısmet hocam,bakalım 20 güne yakın süre var,eskiden gezi dedin mi hurraa mt-istanbul patlardı 10larca kişi olarak.Çok sönmüş site üzüldüm valla.Her gece sıkıntıdan caddebostan buluşması yapılırdı.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Kısmet hocam,bakalım 20 güne yakın süre var,eskiden gezi dedin mi hurraa mt-istanbul patlardı 10larca kişi olarak.Çok sönmüş site üzüldüm valla.Her gece sıkıntıdan caddebostan buluşması yapılırdı.

Şu havalar bi ısınsın o dediğin de olacak canını sıkma sen :) Milletin üzerinde bahar yorgunluğu var daha
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu hafta sonu hava guzel olursa beykoz uzeri yoroz kalesi yapmayi dusunuyorum hangi gun farketmez yeterki hava guzel olsun hem motor biraz km yapsin nede olsa motor yeni disliler otursun yerli yerine.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Bu hafta sonu hava guzel olursa beykoz uzeri yoroz kalesi yapmayi dusunuyorum hangi gun farketmez yeterki hava guzel olsun hem motor biraz km yapsin nede olsa motor yeni disliler otursun yerli yerine.

Dostum kendini yorma geziye sakla motoru :p biz rodaj işini hallederiz :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst