İstanbul-Bursa gezisi için rotamızı şimdiden çiziyoruz :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu rotayı harita üzerinde şekillndirip burada paylaşayım Lucas. Biz iznik gölü çevresinde 1 tur atmak istiyoruz mesela? hızlıca fazla mola vermeden..
Birde gezi 4 mayıs pazar saat 08:00 08:30 arasında pendikten start alacak :)
Seni de cep telefonundan uğraştırıyoruz kusura bakma :p

Önemli değil hocam :)
Şöyle bir durum var ki, 1 günde Yalova'yı anca bitirebilirsiniz. İznik ve Bursa için yine iki ayrı gezi düzenlemenizi tavsiye ederim nacizane.
Benim belirttiğim rota turistleri sürekli gezdirdiğim, nerede durulur, nerede çay içilir bildiğim yerler.
Bursa'da kapalıçarşı var, tarihi çınar var, hayvanat bahçesi var, Uludağ var, kestel şelalesi var, mağaralar var. Kısaca ben 3 günde gezdirebiliyorum Bursa'yı turistlere.
İznik ise çevresinde bir tur atılmadan gezdim denilemeyecek kadar güzel bir rota. Ama onun içinde tam bir gün ayırmanız gerekli.
Babamın vefatı dolayısıyla yurtdışındaki özel eşyalarını alma durumum söz konusu. Eğer tarihler çakışmaz ise, umarım size katılabilirim. Olmaz ise Yalova MT'den yanınıza bir rehber ayarlarız :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Önemli değil hocam :)
Şöyle bir durum var ki, 1 günde Yalova'yı anca bitirebilirsiniz. İznik ve Bursa için yine iki ayrı gezi düzenlemenizi tavsiye ederim nacizane.
Benim belirttiğim rota turistleri sürekli gezdirdiğim, nerede durulur, nerede çay içilir bildiğim yerler.
Bursa'da kapalıçarşı var, tarihi çınar var, hayvanat bahçesi var, Uludağ var, kestel şelalesi var, mağaralar var. Kısaca ben 3 günde gezdirebiliyorum Bursa'yı turistlere.
İznik ise çevresinde bir tur atılmadan gezdim denilemeyecek kadar güzel bir rota. Ama onun içinde tam bir gün ayırmanız gerekli.
Babamın vefatı dolayısıyla yurtdışındaki özel eşyalarını alma durumum söz konusu. Eğer tarihler çakışmaz ise, umarım size katılabilirim. Olmaz ise Yalova MT'den yanınıza bir rehber ayarlarız :)

Koskoca bir yaz bizim nasıl olsa :) dediğiniz gibi eğer tadını çıkarmak istiyorsak 3 gezi düzenlemek gerek.. Ben şimdi bunları yazıyorum geziden 1 gün önce haritamı karalayıp feribota bindiğimizde bütün arkadaşlarla istişare ederiz. 3 parçaya ayırıcaz bu bölgeyi ve çoğunluk hangi bölgeyi isterse ilk gezimizi oraya düzenleyeceğiz,daha sonraki gezilerimizde ise kalan bölgelere gidilir artık :)

Başınız sağolsun bu arada...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Koskoca bir yaz bizim nasıl olsa :) dediğiniz gibi eğer tadını çıkarmak istiyorsak 3 gezi düzenlemek gerek.. Ben şimdi bunları yazıyorum geziden 1 gün önce haritamı karalayıp feribota bindiğimizde bütün arkadaşlarla istişare ederiz. 3 parçaya ayırıcaz bu bölgeyi ve çoğunluk hangi bölgeyi isterse ilk gezimizi oraya düzenleyeceğiz,daha sonraki gezilerimizde ise kalan bölgelere gidilir artık :)

Başınız sağolsun bu arada...

Sağol. Yanlış anlamazsan yanlış yoldasın diye belirteyim.
Rota önceden belirlenir, yola çıkarken grup gezilerinde sonradan rota kararlaştırılmaz. Her kafadan ayrı ses çıkar. Son anda aranıza katılmak isteyenler olur, gecikip arkanızdan yetişmeye çalışanlar olur.
Plansız geziler her zaman daha güzeldir ama grup halindeki geziler için uygunsuzdur.
Yinede karar sizin :)
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
59
Valla ben osirise güvenmekteyim, her zaman fazla zo4lamiyacak rotalari onerdiginden çok karismak istemiyorum, fakat yalova bursa izmit vw taraflari daha oncesinde yaya, bisiklet ve arabayla gezmis oldugumdan dolayi bursayi ve izniki tek gune sigdirmanin kotu olacagi konusunda lucasa son derece hak veriyorum, o yüzden daha öncesindede israrci oldugum gibi yalovayi gezebiliriz, ki oralar cennet yani, termal, oradan sudüşen şelalesi yaylayada ufak tur, sonrasinida haritadan :D, Bence en mantiklisi yalovaya bursayi karistirmayalim,
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Sağol. Yanlış anlamazsan yanlış yoldasın diye belirteyim.
Rota önceden belirlenir, yola çıkarken grup gezilerinde sonradan rota kararlaştırılmaz. Her kafadan ayrı ses çıkar. Son anda aranıza katılmak isteyenler olur, gecikip arkanızdan yetişmeye çalışanlar olur.
Plansız geziler her zaman daha güzeldir ama grup halindeki geziler için uygunsuzdur.
Yinede karar sizin :)

Hocam en iyisini siz bilirsiniz,bizim yanlışları siz düzelteceksiniz.. O zaman bahsettiğiniz rotayı haritaya döküp 1. mesajımı da ona göre editleyebilir miyiz?

Örn: şuraya şuraya gidilecek bu yol kullanılacak burada konaklanacak şeklinde? çünkü konuya giren arkadaşların çoğu anlayamıyor. net birşey yazalım da kafalar karışmasın. bursada gecilecek yerleri de sileriz sizin tavsiye ettiklerinizi yazarız
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hocam en iyisini siz bilirsiniz,bizim yanlışları siz düzelteceksiniz.. O zaman bahsettiğiniz rotayı haritaya döküp 1. mesajımı da ona göre editleyebilir miyiz?

Örn: şuraya şuraya gidilecek bu yol kullanılacak burada konaklanacak şeklinde? çünkü konuya giren arkadaşların çoğu anlayamıyor. net birşey yazalım da kafalar karışmasın. bursada gecilecek yerleri de sileriz sizin tavsiye ettiklerinizi yazarız

Yarın akşama kadar hallederim sanırım. Hatta bu konuyu kapatıp kafa karıştırmamak için yeni bir konu açarsanız katılımcılarda kendilerini listeye eklerse sizin için daha iyi olur diye düşünüyorum. Yinede son karar sizin :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Yarın akşama kadar hallederim sanırım. Hatta bu konuyu kapatıp kafa karıştırmamak için yeni bir konu açarsanız katılımcılarda kendilerini listeye eklerse sizin için daha iyi olur diye düşünüyorum. Yinede son karar sizin :)

Rotamız tam belli olduktan sonra dediğiniz gibi yapalım,bu konuyu silelim yeni konu başlığına net tarih ve güzergahı yazalım. Sen ve ectuna dan başka da pek tavsiye veren çıkmadı zaten :) (Şuan 10 12 kişiyiz 4 mayısa kadar sayı yükselir umarım..)

Ama iznik gölü çevresi için ayrı rota istiyoruz :) Onun organizasyonu içinde ayrıca yaparız duruyumuzu.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
421
Bu kadar organize olundu keşke Şehitlik-İstanbul gibi bir rota olsaydı demeden geçemeyeceğim.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Bu kadar organize olundu keşke Şehitlik-İstanbul gibi bir rota olsaydı demeden geçemeyeceğim.

Onun için havaların ısınmasını bekliyorum 2 yada 3 günlük bir gezi olmalı kampingli ama katılım ne derecede olur bilmiyorum.. Öğretmenevinde konaklayabiliriz yada çadır kurabiliriz artık rüzgar nerden eserse :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Konu nerelere gelmiş.. Günübirlik gidilip gelinirse sanırım daha çok katılım olur, benim gibi esnaf olan arkadaşlar icin dukkanı fazla boş bırakmamak lazım. Bu topic kararsızlıklarla uzuyor iyiden iyiye, netleşince ayrı bi topic açılırsa çok iyi olur
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Konu nerelere gelmiş.. Günübirlik gidilip gelinirse sanırım daha çok katılım olur, benim gibi esnaf olan arkadaşlar icin dukkanı fazla boş bırakmamak lazım. Bu topic kararsızlıklarla uzuyor iyiden iyiye, netleşince ayrı bi topic açılırsa çok iyi olur

Gezi zaten kesinleşti 4 mayısta belirtilen yerde toplanıyoruz günübirlik gezip dönüyoruz sıkıntı yok..
Daha sonra arkadaşlar Şehitlik gezisi de yapalım diyor da onu konuşuyoruz :) Lucas bize bursa da gezilecek yerlerin listesini yapıyor zaten akşama yada yarına taze konu açılacak.

Gezi hazırlıkları tam gaz devam ediyor arkadaşlar kafalar karışmasın..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba motoru teslim aldım, ve gezide bende varım ama şehitlik gezisi için konaklama olucaksa cumadan çıkıp pazar günü geri dönmek şartı ile bende gelebilirim. Tabi şimdiden gazel okumak güzeldir.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
merhaba motoru teslim aldım, ve gezide bende varım ama şehitlik gezisi için konaklama olucaksa cumadan çıkıp pazar günü geri dönmek şartı ile bende gelebilirim. Tabi şimdiden gazel okumak güzeldir.

Hayırlı olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin..
Bu gezimizi alnımızın akıyla bitirelim de Şehitlik gezisi için ayrı organizasyon yaparız, onu burda konuşmayalım yeni gelen motordaşların kafası karışıyor :p
Sende listedesin ekledim :)
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Konu nerelere gelmiş.. Günübirlik gidilip gelinirse sanırım daha çok katılım olur, benim gibi esnaf olan arkadaşlar icin dukkanı fazla boş bırakmamak lazım. Bu topic kararsızlıklarla uzuyor iyiden iyiye, netleşince ayrı bi topic açılırsa çok iyi olur

Annemin hayattaaa izin vermeyeceğini bildiğim için yorum bile yapmam sabah gidek akşam gelek :cat:
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Tşk ederim. Amin cümlemize kaza bela vermesin. Tamamdır güncel olan ön planda okey.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

Sadece resim eklemek istedim. Tşk ederim.
4mD76J.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
hasanrs
kngsze
hedef-turan
wolfsat
tanımsız
blackjet => takipte ama büyük ihtimal katılacak
mesh
Bendeniz osırıs :)
kdiner
hazarozan
Oguz7734 yalovada bize katılacağını yazıp ayrıca mesaj atmış.
Palakadir ekstra bir durum oluşmaz ise sizinleyim yazmış (inş oluşmaz diyelim) :)

Ve daha 17 gün içinde katılacak diğer arkadaşları bekliyoruz.. (birkaç kişiyi yazmamış olabilirim mesaj kutum arapsaçına döndü :p )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst