Aksiyon Kameraları

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Ee motoru aldık. Hazır yazda geliyor aksiyon kamerası almak istiyorum. Fakat kararsız kaldım Go Pro Hero3 Black edition ile Sony Hdr AS30V arasında kaldım. Şu youtubedaki karşılaştırma videolarını izliyorum buram buram reklam kokuyor be abi. Bir videoda GoPro daha iyi çekim yaparken diğerinde Sony çıkıyor. Bu kameraları kullananlar var mı? Birbirlerine göre artılar eksileri nelerdir?

NV3Ydk.jpg

GoPro fiyat: 1.074 TL

6RQY1k.jpg

Sony fiyat: 948.99 TL
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
İkisi de güzel kamera ama ben sony ciyim. Adamlar kaç yıldır kamera yapıyor. Görüntü açısından biraz tecrübeli olman lazım. Mesela ters ışık almayacaksın. Gölge, güneş dengelerine dikkat edeceksin. O yüzden hiç kurcalama çünkü yolda bunları kollamak imkansız. İkisi de güzel kamera sen beğendiğini al pişman olmazsın.
 
Katılım
31 Mar 2013
Mesajlar
264
bir de bu ikisine alternatif contour +2 diye bir kamera var... görüntü ve ses kalitesi goprodan daha iyi olduğu söyleniyor incelemelerde... bi bak istersen fiyatı goprodan daha uygun...
 
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
53
sonyas30v diyorum.Az ısıkta ve titreşimde gol atıyor.Tek eksiği ağır çekimde sesler ağır çekim olmuyor.SONY'e EVET:thumleft:
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Contour +2 cidden muhteşemmiş! https://www.youtube.com/watch?v=LFBwuvBRdoU
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bir tane kamera aldığınızda keşke 2 tane kameram olsaydı diyeceksiniz. Bu yüzden orta düzeyde en az 2 tane kamera almanızı tavsiye ederim.

İlla Gopro gibi yüksek kalite olmasına gerek yok. Yılın 2014 olmasına rağmen youtube'a yüklediğiniz video 360p'de görüntülenecek. Birçok kimse bunu 1080p olarak izlemeyecek. Ayrıca 1080p'de youtube'a video yüklemek için bütün gece uğraşacaksınız. Ek hafıza kartı almanız gerekecek. Bir süre sonra bilgisayarınızda o kadar çok görüntü olacak ki, ek harddisk alacaksınız. Tabi denizde kum, bende para diyorsanız sorun yok. Her ihtiyacı parayla karşılayabilirsiniz.

Bence sj4000 gibi 2-3 tane kamera alın. Birini kaska, birini deponun üstüne, birinide önden sizi çekecek şekilde yerleştirin. İnanın ki tek kamera yeterli gelmiyor.
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Hero3+ silver yeni aldım, su altında da çekimleri süper. Kumandaya ihtiyacım olmadığı için black tercih etmedim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Birde şu Drift Hd Ghostu buldum
Fiyat 1.100 falan olur yurtdışından gelirse
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
536
aliexpress den sj4000 aldım. 1 hafta oldu yolda hala. gelince durumu yazarım. (gelir inşallah.)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben mediamerketten atc9k oregon aldım çok güzel go pro kalitesinde full hd çekim yapıyor tavsiye ederim 200 liraya aldım
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Felis Leo atc9k oregon fiyata göre çok güzel performans! Beğendim ben.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

Hacım sen 200 tl ye aldığına emin misin? http://www.hepsiburada.com/liste/oregon-scientific-atc9k-action-kamera-/productDetails.aspx?productId=outneoatc9k&categoryId=22018092
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,290
Motosikleti
1190 ADV
Parasının hakkını fazlasıyla veren bir kamera...

http://www.hepsiburada.com/liste/drift-hd-1080-aksiyon-kamera/productDetails.aspx?productId=outek1000302&categoryId=60003581&SKU=OUTEK1000302
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Ee motoru aldık. Hazır yazda geliyor aksiyon kamerası almak istiyorum. Fakat kararsız kaldım Go Pro Hero3 Black edition ile Sony Hdr AS30V arasında kaldım. Şu youtubedaki karşılaştırma videolarını izliyorum buram buram reklam kokuyor be abi. Bir videoda GoPro daha iyi çekim yaparken diğerinde Sony çıkıyor. Bu kameraları kullananlar var mı? Birbirlerine göre artılar eksileri nelerdir?

http://i.hizliresim.com/NV3Ydk.jpg
GoPro fiyat: 1.074 TL


http://i.hizliresim.com/6RQY1k.jpg
Sony fiyat: 948.99 TL

İkiside gereksiz pahalı. Ortalama bir moto kullanıcısı iseniz ve ve görüntüler üzerinde profesyonel editler yapmayacaksanız hiç gerek yok.Next sd19 aldım.Çok memnununm. kutu içeriği fazlasıyla dolu ekipman olarak. Tavsiye ederim.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
159
Parasının hakkını fazlasıyla veren bir kamera...

http://www.hepsiburada.com/liste/drift-hd-1080-aksiyon-kamera/productDetails.aspx?productId=outek1000302&categoryId=60003581&SKU=OUTEK1000302

O kamera o kadar para etmez.Ondan daha ucuza çok güzel çekim yapan aksiyon kameraları mevcut.Yukarıda verdiğim linki incelerseniz görürsünüz.

O linkte next sd 19 ile ilgili bir incelemede mevcut.400 liraya alınabilecek en güzel kameradır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst