Aksiyon Kameraları

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Dün işyerimde boş kaldıkça araştırdım ve bu işte en iyinin GoPro olduğuna kanaat getirdim. Fakat fiyatları çok yüksek. Sadece kamera almakla bitmiyor bir sürü aparatıda var bunun.Sony Hdr As30v de güzel fakat o parayı verene kadar GoPro alınır. En sonunda kısa bi süre idare etmesi için Drift Hd1080p Almaya karar verdim. En yakın zamanda test etmek amaçlı 1-2 video paylaşırım :)
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Dün işyerimde boş kaldıkça araştırdım ve bu işte en iyinin GoPro olduğuna kanaat getirdim. Fakat fiyatları çok yüksek. Sadece kamera almakla bitmiyor bir sürü aparatıda var bunun.Sony Hdr As30v de güzel fakat o parayı verene kadar GoPro alınır. En sonunda kısa bi süre idare etmesi için Drift Hd1080p Almaya karar verdim. En yakın zamanda test etmek amaçlı 1-2 video paylaşırım :)

İdareten alacaksan bence düşük kalite bir şey al. Benim link verdiğim örnek gibi. O kadar da kötü değil görüntüleri.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
valla bende de bundan var. alırken yagmur-camur da motorda da kullanırım diye almıstım.

kaska takabilirsem benim kamera hepinizinkini döver :queen:

tabi agırlıgından kırılmazsa :)

ElbXYv.jpg
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
Öncelikle herkese hayırlı günler. Ben de yurt dışından dx gibi sitelerden kamera sipariş etmeyi düşünüyorum. Kafama takılan tek konu, bu aletler bozulduğunda tamirini kime yaptıracağız ? Direk çöpe mi atacağız ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
cenkito stand olarak ne kullanıyorsun?

şimdiye kadar makinayı hep elde kullndım.

ama ayak ayarlayıp, tripot baglantı yerinden kaska baglamak var aklımda

su gecirmez ve darba dayanıklılıgı yuksek oldugundan bu makinayı secmiştim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

Öncelikle herkese hayırlı günler. Ben de yurt dışından dx gibi sitelerden kamera sipariş etmeyi düşünüyorum. Kafama takılan tek konu, bu aletler bozulduğunda tamirini kime yaptıracağız ? Direk çöpe mi atacağız ?

markasına göre TR de servisi varsa onlara, yoksa anlayan birilerine o da

olmazsa yedek parca filan gerekirse ve bulunmazsa da dediğiniz gibi çöpe gidebilir
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Öncelikle herkese hayırlı günler. Ben de yurt dışından dx gibi sitelerden kamera sipariş etmeyi düşünüyorum. Kafama takılan tek konu, bu aletler bozulduğunda tamirini kime yaptıracağız ? Direk çöpe mi atacağız ?

Sen ona çöp gözü ile bak. Zaten servisi en az yarı parası kadar tutar. Yeni al daha iyi. Üzülmemek için ucuz makine al yada Türkiyeden gopro tarzı bir şey alıp gözün gibi bak. :)
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Gopro hero+ black var bende. 3 saat sürmedi şarjı. Şarj haricinde on numara makine. Kıyın paraya. Görüntüyü görün...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst