motorumu seçtim kawasaki zx636 veya zx6r

Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Yzf125 den bunlardan birine geçsem artı ve eksılerım ne olur..
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
Emeklemeden koşmaya çalışınca ne oluyorsa, bunda da o olur :) Daha uysal bir motorla aradaki açığı kapatmanızı öneririm...
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
daha çok yakar daha çok kaçar Azrail'e daha yakın yaşarsın :)
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
:) 125 artık hafif gelmeye basladı, zorlanmam herhalde surusunde.. Baska turlu eksısı olurmu

Doğrudur, 125 cc hafif güçsüz geliyordur ama 125cc den 600cc ye aradakileri atlamadan geç... 15 beygiri otlatmakla 100 beygiri otlatmak aynı şey değil :) Oluşacak farklar için herşeyin önüne "daha" ekleyebilirsin eğer 600cc ye geçersen... Daha hızlı daha pahalı daha çok yakar daha riskli daha zevkli daha ağır gibi...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Hyosung ile başladım, Fazer 600 kullandım 1sene :) Nc700 alacaktım ki vazgeçtim ve YBR 125 aldım :D Öğrenci isen ve durumun orta halli ise 600lüğe henüz bulaşma derim ben yakıt ve bakımları lastiği vs ağır gelir. Ve 125'likten sonra o fena gelir sana eğer gazlıysan sende pek yaşamazsın ama kendimi bilirim ben gaza gelmem vs dersen bir şey olmaz yakın çevremizde çok örnekleri var :) 250lik almalısın bence benim fikrim sonra geçmelisin derim ben yine de :)
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Başına iş almaktan başka hiç bişey yapmazsın.Hiç bir artısı olmaz...

125 lik motordan sonra araya mutlaka ama mutlaka bi 250 lik, ondan sonrada racing olmayan bir 600 lük koymalısın.Ondan sonra racing bir 600 lük motor alınmalı der bu işi bilenler.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
10 bin km deri r125 sürüyorum geçen buuşmada forumdan berkut arkadaşın cbr 250 sini bi sürdüm o bile fena gidiyor gibi geldi. ki aralarında max 10 beygir fark vardır. 15 beygirden 100 beygire geçmek ağır sıkıntı olur diye düşünüyorum. onun yerine kawasaki ninja 300 e bak derim çiçek gibi makina
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
Kawasaki-suzuki , honda ve yamaha'dan daha agresif motorlar değil mi güç olarak ?
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
125-600 çok büyük fark var. Birisi maximum 140 yaparken diğeri 1. vites de 140 yapıyo :) Fark bu olur
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
154
Çok çok iyi uzuyor dostum.

Sıfır mı alıcaksın,fiyat aldın mı??
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Yok 2. El alacağım buldum bı tane gorusmedeyız 14.500tl 2007 model 23.000km boyası fılan var..
Çoğunluk geçmememden yanamış sanırım kötü bir tercıh olur..öyle hız manyağı biri değilim sesi görüntüsü olsun yeter. Yzf125de daha 70i geçmemışım.
Lakin 300lük ninjada ses filan yok dıye duydum ilk kararım oydu.. Sesi filan hoş olsaydı benım ıcın bıcılmıs kaftandı.. 300lüğe egzoz taksak sesi hoş olur mu, yzfde olmuyorda
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
ya cbr 125 tavsiye ederim yada cbr 250 de guzel satip askerlik olmasa 250 gecicam super kalkiyor 8-10 saniyede 100 km ulasiyor...
cbr 13 saniyede 100 km hiz bide profesyonel degilim fazla bilen kisi kullansa belkide 10 saniyede 100 km cikar vites hizim dusuk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst