Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2012
Mesajlar
47
Benim mr da kuru havada lastikten memnunum da az bi iskaklikta dansöze dönüyor resmen. Tirsarak indigim ıslak zeminde bir scooterin uçarak gittiğini gördüm lastikten soğudum resmen. Sert alaşımlı heralde.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
valla kardesım lastık konusunda bende deneyımsızım.kuru zemınde her lastık az cok bı performans saglıyor lakın altımızdakı lastıklar ıslak zemıne gelmıyor.herkesın dılınde pırellı metzeler gıbı markalar var...demekkı kalıtelı ve ragbet cok.benım fazla param yok.oyuzden cıkma ama henuz kendını kaybetmemiş lastık bakıyorum :) ve arkayı 18 yaptıktan sonra motorun surus keyfı dahada arttı...
Aynen ya genelde pirelli öneriyor çoğu. Zerre hamur yok orjinalinde bildiğin naylondan yapmışlar.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
24
michelin city grip yumuşak ve bizim motorlarda konforu artırdığı söyleniyor.mr nin orjinal lastiği 15.000 km gider çünkü taş gibi sert ve dişleri çok kalın asfaltta çok zıplıyor.ben 7500 yaptım hala yarıya bile gelmedi lastikler :)
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
71
Ah lastik ah.. Yav mondi bu motoru çoğu emsaline göre çok çok sağlam yapmış ama demişki lastik koymayın buna.. :) Arka lastik kalın güzel ve o ebatta daha iyi bir lastik arıyorum bilen varmı?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Bugün bi performans egzoz taktım arkadaşlar wiwi marka diye. Yalnız motorun çekişi biraz düştü gibi önceki egzozdaki susturucuyu sökmüstüm acaba ondan dolayımı iyi çekiyordu. Motor bide istop etmeye başladı. Mekan67 kardeşim dediğin sahin motorda yaptım bunlari demek onlarda esnaf değillermiş. Bakalım yarin gidip söyleyecem artik olmadi eskisini takariz.
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Bugün bi performans egzoz taktım arkadaşlar wiwi marka diye. Yalnız motorun çekişi biraz düştü gibi önceki egzozdaki susturucuyu sökmüstüm acaba ondan dolayımı iyi çekiyordu. Motor bide istop etmeye başladı. Mekan67 kardeşim dediğin sahin motorda yaptım bunlari demek onlarda esnaf değillermiş. Bakalım yarin gidip söyleyecem artik olmadi eskisini takariz.

kardesım ben kıng marka egsoz taktırdım ve cok cok memnunum.sendekının aksıne orjınal egsozda ısıklarda stop eden motor hıc stop etmıyor.bence hava ayarına bır baktır.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Bütün bakımlarını yeni yaptırmış tım zaten. Motorda sıkıntı yoktu. Belkide cok evham ediyorumdur :) Bi susturucuyu söküp öyle deneyecem yoksa eski usül devam .
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
1
Cümleten Merhaba Öneri-Uyarı-Tavsiye Yardımı

Cümleten merhaba :) allah nasip ederse bende 150MR ailesine katılcam yakın vakitte. siz öneri tavsiye dikkat etmem gerekenler neler öğrenmek istiyorum. Bu benim daha ilk motorum olacaka haliyle bir hayli acemiyim motor konusunda. Bunu da göz önünde bulundurarak ne gibi öeneri,tavsiye yada dikkat etmem gerekenler neler bunlar hakkında bilgi verebilirmisiniz ??? :silent:
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
Cümleten merhaba :) allah nasip ederse bende 150MR ailesine katılcam yakın vakitte. siz öneri tavsiye dikkat etmem gerekenler neler öğrenmek istiyorum. Bu benim daha ilk motorum olacaka haliyle bir hayli acemiyim motor konusunda. Bunu da göz önünde bulundurarak ne gibi öeneri,tavsiye yada dikkat etmem gerekenler neler bunlar hakkında bilgi verebilirmisiniz ??? :silent:

sıfır alacaksan gözünü bile kırpma.al hemen.ıkıncı el alacaksan mumkunse 10000i geçmiş olmasın.bi bilenle git motorun basına.ve sursun motoru.kompresore bakın kumandalara bakın altust edın motoru.eller serbest yapıp saga sola cekme varmı ona dıkkat edın...vs vs vs
 

Yin

Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
13
arkadaşlar selamlar.

siteye uğramayalı uzun zaman oldu. yaklaşık 1,5 senelik bir aradan sonra yeniden bir motor sahibi olacağım bir aksilik olmazsa haziran ayında. bütçem biraz kısıtlı, yine de bir scooter yerine güvenebileceğim bir vitesli motosiklet arıyordum. vulture aylardır ilgimi çekiyordu aslında. sonundaysa bu iş için ayırdığım bütçeyle bana en uygun motosikletin bu olduğuna karar vermiş durumdayım. bu doğrultuda tecrübeli kullanıcılara sormak istediğim birkaç sorum olacaktır.

gözümden kaçtıysa affola ama geçmiş sayfalarda da göremedim. bu motorla aranızda uzun yola çıkanlar var mıdır?
niyetim standart bir ev-iş arası vasıta olarak kullanmaktan biraz daha ötede, belki haftasonları atlayıp istanbul çevresindeki muhtelif köşelere 250-300 km falan (belki biraz daha fazlası) yolculuklar yapmak. tabi konunun değişkeni çoktur ancak mümkün mertebe iyi bakılmış -5000 km de bir mr alıp, lastikleri upgrade ettikten sonra böyle bir yola çıkmak için motorun yeni kullanıcısı tarafından bilinmesi gereken kronik sorunları var mıdır?

sıklıkla artçılı gezilere çıkıyorum. mr selesi her ne kadar gözüme biraz ufak (ya da kısa) gözükse de sanıyorum bundan daha uygun bir motor bulamayacağım.

şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
arkadaşlar selamlar.

siteye uğramayalı uzun zaman oldu. yaklaşık 1,5 senelik bir aradan sonra yeniden bir motor sahibi olacağım bir aksilik olmazsa haziran ayında. bütçem biraz kısıtlı, yine de bir scooter yerine güvenebileceğim bir vitesli motosiklet arıyordum. vulture aylardır ilgimi çekiyordu aslında. sonundaysa bu iş için ayırdığım bütçeyle bana en uygun motosikletin bu olduğuna karar vermiş durumdayım. bu doğrultuda tecrübeli kullanıcılara sormak istediğim birkaç sorum olacaktır.



gözümden kaçtıysa affola ama geçmiş sayfalarda da göremedim. bu motorla aranızda uzun yola çıkanlar var mıdır?
niyetim standart bir ev-iş arası vasıta olarak kullanmaktan biraz daha ötede, belki haftasonları atlayıp istanbul çevresindeki muhtelif köşelere 250-300 km falan (belki biraz daha fazlası) yolculuklar yapmak. tabi konunun değişkeni çoktur ancak mümkün mertebe iyi bakılmış -5000 km de bir mr alıp, lastikleri upgrade ettikten sonra böyle bir yola çıkmak için motorun yeni kullanıcısı tarafından bilinmesi gereken kronik sorunları var mıdır?

sıklıkla artçılı gezilere çıkıyorum. mr selesi her ne kadar gözüme biraz ufak (ya da kısa) gözükse de sanıyorum bundan daha uygun bir motor bulamayacağım.

şimdiden teşekkürler.

zonguldak-kocaeli(gölcük) arası gıttım geldım.no problem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
LASTİKLERİN HAVA BASINCINI KAÇ OLMASI GEREKİR BİDE BENİM MOTORUN LASTİKLERİ ÇOK İNİYOR SİBOPLARI DEĞİŞTİRSEM YETERLİ OLUR MU ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
62
296g6z9.jpg


bu motor bence böyle olmalı. Tasarım bana aittir.
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
8
Merhaba 150 Vulture kullanıcıları. 1 senedir 150 Mr vulture yi araştırıyordum. Trafkte giderkende soru sorduğum insanlarda olmuştur. Ancak bir tanesinden bile olumsuz yorum almadım. Görünüşü hırçın ve seri olan ve yakıtı rahatsız etmeyen bu makina çok hoşuma gidiyordu. Vasıta almam şart olunca aklımda olan bu makinayı araştırmaya başladım ve 20.000 km de 2011 Model 150 Mr Vulture yi servisine gösterip makinasında sıkıntısı olmadığını duydum. Bende kullandım makina hoşuma gitti. Kullandıktan sonra ona minik harley lakabını taktım. Kaporasını verdim. Cuma günü satışını alıcam heyecanla bekliyorum. Deneyimlerimi paylaşıcam. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst