Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
mustafa abi hayırlı olsun...

Sağol tuna nerelerdesin, motoru alalı bir yıl oldu sen ne yapıyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

yakıt değerlerini net olarak ölçtünüz mü acaba

Uzun yol daki ölçümlerime göre 100km/2.5-2.7 litre yakıyor. Şehir içindede 3 litreyi pek geçmiyor.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
Sağol tuna nerelerdesin, motoru alalı bir yıl oldu sen ne yapıyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------



Uzun yol daki ölçümlerime göre 100km/2.5-2.7 litre yakıyor. Şehir içindede 3 litreyi pek geçmiyor.

Yakıt değeri aşağı yukarı ybr 125 ile aynı gibi. ben daha fazladır diye bekliyordum ama. böyleyse iyi. ciddi alma niyetim var da, distiribütör çok pasif getişrmiyor bi türlü.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yakıt değeri aşağı yukarı ybr 125 ile aynı gibi. ben daha fazladır diye bekliyordum ama. böyleyse iyi. ciddi alma niyetim var da, distiribütör çok pasif getişrmiyor bi türlü.

Reis sana kendi motorum diye demiyorum ama YBR 250 gider :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar. 20 aylık Honda fizy kullanıcısı olarak uzun zamandır sizleri takip etmekteydim.
Ve bu süre içerisinde Scarebo 200, ps 150 ve xenter 150 arasında bir türlü karar veremiyordum.
Büyük ihtimalle buradaki paylaşımlarınızın etkisinde kalarak 4.4.2014 tarihinde 2012 model siyah renkli xenter ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
Umarım doğru bir tercih yapmışım.
Sayfamız bu aralar çok sakin, eski kullanıcılar belki memnuniyetlerinden dolayı uğramıyorlardır; peki ya yeni xenter kullanıcıları nerede? :)
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
hocam hayırlı olsun benimde 2 ay sonra 2 yıl olacak maşallahı var bu süre zarfında en ufak beni üzmedi parasını sonuna kadar hak ediyor sizide üzmeyecek
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar...Yan sehpa olmaması ne kadar gıcık bi durum... Sonuçta sürekli şehir içinde binilen bir motor. Evet bana göre kolay kullanımı var orta sehpanın ama eşim için hiçde öyle kolay değil ve iki sefer yana düşürdü motoru.Motor umrumda bile değil ama sonuçta kendine ya da o an orada bulunabilme ihtimali olan birine veya birşeye zarar verebilrdi.

Açıkçası iki tane Honda PCX eskittim. Ve PCX beş kuruş etmez benim gözümde.Kesinlikle X enter in eline su dökemez ama her güzelin bi kusuru olduğu gibi Xenter ında bazı gıcıklıkları var.En azından PCX gibi 1000 km ye gelmeden debriyaj balatasını sıyırmıyor veya kafa titretmiyor.Pcx in bir numaralı hastalığı bu...X enter in amortisörleri malum sizinde bildiğiniz gibi Pcx e nazaran daha sert. Ama Pcx gibi en azından her kaldırımda altını vurmuyor. Neyse...
Asıl konuya geleyim. Benim motorun artık lastik değişim zamanı geldi.Araştırmış olan arkadaşlar öncelikle fiyat olarak en uygun site firma hangisi ve hangi markayı tavsiye ediyorsunuz...Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
yeni almadım henüz 500 km deyken başka bir forumdan etkilenerek michelin city grip aldım .
kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
7
en on mjımdan bu yana ıkı ay gecti xmax250 2013 model 1000km de aldım gayet guzel motor ama bayağı agır ve seri ilk düşüşümüde yaptım yerde bayaa sürüklendıkten sonra yaptırdım motoru ve şimdi daha dıkkatlı kullanıyorum scoter motor kullanan ve yenı kullanıcak arkadaslar motora alışmadan yola cıkmayın benımde motor tecrübem var 3 yıl kullandım 7-8 sene ara verdım şimdiki makinalar cok serı nasıl bırden hızlanıyor anlamıyorsunuz yada benım için öleydi :) herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
Abi söylediğin gibi sıkıntı oluşturabilecek bir problemle karşılaşmadım.pazar günü 490 km yaptık 2 arkadaş ve motor basmaca 0.124 kuruş yakıyor.Motorda 4750 km ye geldi.Bu arada biraz daha büyütsem mi diye düşünmeden de alamıyorum kendimi sanki 150 160 yapan bir makine olsa daha az yoracak gibi uzun yolda
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
25 tl 150 km ise günümüzde şehiriçi ise dur kalklar ve yol durumunu bilmediğimiz için normal de diyebiliriz
Asağıda yazmıştım basmaca 124 kuruş ama uzun yolda kıyaslama yaparken bunları baz almak lazım. Arkadasımda aprilia sportcity var 250 cc ben 55 tl benzin yaktım o 80 tl bir de böylesi var arkadaslar
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Arkadaşlar merhaba,

Bende bir xenter kullanıcı olarak aranıza katıldım. Aslında motoru 2013 Ağustosunda aldım fakat şimdi yazabiliyorum.

Benim ikinci motorum, tercih etme sebebim büyük tekerlekli olması, küçük tekerlekli scooterlara göre kesinlikle daha güvenli ve konforlu.
Ayrıca süspansiyon ayarları yol tutuş açısından çok etkili. Bu özelliği motora yön vermelerde kendini başarıyla gösteriyor. 150cc bir motora göre atik. Su soğutmalı ve az yakıt tüketimi de artıları arasında.

Şu an 4000 km ye yaklaştı motorum. Xenter buluşması yaparsanız bana da haber vermeyi unutmayın:cat:

Aksesuar olarak çanta ve ön cam aldım. ( Avrupa pazarında motorla birlikte veriliyormuş aslında ama Türkiye'de malesef böyle değil)
Ayrıca kış aylarında Tucano Urbanonun Xenter için ürettiği diz örtüsünü kullanıyorum, gerçekten sıcak tutuyor tavsiye ederim.

Motorumdan bir kaç kare:

2qjcf2a.jpg

105381d.jpg

2evpz6a.jpg


Bu da en yakın rakibiyle birlikte pozu :)

j7yc88.jpg
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
Arkadaşlar xenter ımı satıyorum ilgilenen olursa
4750 km tabi bugunlerde değişedebilir
Tur camı sırt dayama çanta
yunanistandan getirttiğim iç çamurluk
Malossi marka varyatör ve kevlar kayış
Mevcuttur. İlgilenen arkadaşım olursa fiyat 7500 tl
Ha unutmadan uzun kısa xenon far ve henüz 4200 km de michelin city grip lastikler bunun yanında tabi ki orjinal aksamı ve sadece 500 km kullandığım duro marka orjinal lastiklerini de vereceğim saygılar
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Arkadaşlar xenter ımı satıyorum ilgilenen olursa
4750 km tabi bugunlerde değişedebilir
Tur camı sırt dayama çanta
yunanistandan getirttiğim iç çamurluk
Malossi marka varyatör ve kevlar kayış
Mevcuttur. İlgilenen arkadaşım olursa fiyat 7500 tl
Ha unutmadan uzun kısa xenon far ve henüz 4200 km de michelin city grip lastikler bunun yanında tabi ki orjinal aksamı ve sadece 500 km kullandığım duro marka orjinal lastiklerini de vereceğim saygılar

CHNXENTER öncelikle hayırlı satışlar.
Bir kaç sorum olacaktı: Malossi varyatör motorun performansını nasıl değiştirdi? hızlanma mı arttı yoksa kalkıştaki serilik mi? Bir de arka çamurluk gerçekten iyi fikir Türkiye de bulunmuyor mu acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst