Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Sadece orjinal Yamaha çantaları takılabiliyor. Ama isterseniz tabla monte edip bütün çantalarıda kullanabilirsiniz.

eyvallah mustafa.
Scarabeo'nun fiyatlarının kurdan dolayı uçması sebebiyle Xenter ve Sym HD200i'ye (yeni kasa) yöneldim.
sen bir xenter binicisi olarak tereddütsüz tavsiye eder misin bu makineyi? bir de ben ve müstakbel eşim uzun boyluyuz. sıkıntı çıkarır mı bize bu konuda? (1.93 - 1.76)
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
eyvallah mustafa.
Scarabeo'nun fiyatlarının kurdan dolayı uçması sebebiyle Xenter ve Sym HD200i'ye (yeni kasa) yöneldim.
sen bir xenter binicisi olarak tereddütsüz tavsiye eder misin bu makineyi? bir de ben ve müstakbel eşim uzun boyluyuz. sıkıntı çıkarır mı bize bu konuda? (1.93 - 1.76)


Murat Bey motordan yana herhangi bir terddütünüz olmasın. motoru yaklaşık 6 aydır (4100) KM dir kullanıyorum. Şehir içi ve şehir dışı hiçbir problem ve sıkıntı yaşamadım. Burada sizin yapacağınız en yakın yamaha bayisine gidip motorun üzerine oturup bir denemeniz lazım. Sizin anotominize uygunmu diye. Performans olarak ben 250 cclik scooterde de kullandım (Grand Dink 250) çok fazla bir fark göremedim. Düz yolda 120 yle çok rahat seyredebiliyorsunuz. Büyük cant ve arka süspansiyon la motor çok konforlu. En önemlisi scooterlerin büyük çoğunluğunda kronik olan debriyaj problem ve sesleri bu motorda yok en azından 4100 km ye kadar. Bundan sonra olurmu bilmem. İyi günler.
 
Katılım
10 Eki 2013
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba siteye bugün üye oldum bilmeden bi hata yaparsam affola.Çok scooter kullandım .En son xenter 150 kullanıyorum.4500 km bitirdim.Verdiğim para anamın ak sütü gibi helal olsun .690 ktm 2012 de kullanıyorum.Çoook kıvrak bir motor Yamaha xenter .53 yaşında mekanikerim.klavyem zayıf .harfleri buluncaya kadar anam ağlıyo anlarsınız işte..sormak isteyen hani olurya 05422939291..SAYGILARIMLA..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
dün servisi aradım almak için, tr'ye gelmeyecekmiş artık xcenter 150. aslı var mı?
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
dün servisi aradım almak için, tr'ye gelmeyecekmiş artık xcenter 150. aslı var mı?
Arkadasım merhabalar
Bayiiye sordum ne demek gelmemesi adet bile verdik motorlar nisanda burada kaç tane bekleyenim var der.Bu arada şehir olarak Fethiye/Muğla da bayi Oran Motor
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
Orjinal ebatta michelin city grip tavsiye ederim bende onunla değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

yeni x enter aldım hangi marka ve hangi ölçülerde lastik tavsiye edersiniz?
Orjinal ebatla oynama bence performansını etkiler muhakkak ben henüz 500 km de orjinalleri çıkarıp michelin city grip e geçtim. Yol tutuşu mükemmel oldu.
 
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
14
Ben geçen hafta (ocak-2014) motoru aldım. ilk izlenimim fena değil.
tekerlekleri büyük. gücü fena değil.
yol tutuşundan endişeleniyorum...
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
28
Ben geçen hafta (ocak-2014) motoru aldım. ilk izlenimim fena değil.
tekerlekleri büyük. gücü fena değil.
yol tutuşundan endişeleniyorum...

Aynı nedenledir ki ben henüz 500 km de orjinal lastiklerini michelin city grip le değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

Duro marka lastikler pek iç açıcı değil
Ya da bana öyle geldi bende sizin gibi forumlardan bakarak öğrendim birkaç kişi değiştirmiş bende aynı markayı aldım ve memnun kaldım.Ha farklı markalar yok mu var tabi pirellisi metzelleri ama baktım ki kullananlar memnun bende aynı markayı seçtim.sonrasında yol tutuşla alakalı kaygılarınız geçicektir emin olun
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Motorunuz Hayırlı Olsun . Ben Pirelli Diablo tercih ettim. Islak performansı gayet güven veriyor , Kuru havalarda ise gerçekten konforlu ve güvenli bşr sürüş sağlıyor. Xenter da monocross süspansiyonu sayesinde yol tutuşu olsun ve yoldaki bozuklukları çok iyi absorbe eder. Motorum 14 bin km ye yaklaştı .Gerçekten 150 cc çoğunlukla şehiriçi kullananlar için fazlasıyla yeterli . Haftasonu artçılı 200 km e kadar sorunsuz ve keyifli seyahat edebiliyoruz.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
son hız deneyimi yapan oldu mu acaba. amacım kesinlikle sürat değil. sadece performansını merak ediyorum, otobanda hızlanmada, kamyon sollamaya yeterli mi gibi.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
bu sayfa çok zayıf sanırım. hakkında daha çok bilgi alınamıyor. şu kullanıcı arkadaşlar daha çok bilgi paylaşımında bulunsa süper olur. bu arada satmak isteyen varsa ciddi ilgiliyim.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
125 km kadar suratlere ulasabilirsiniz fakat sehir surati olarak tek kisi 115 km ustundeki suratler hence uzun yolculuklarda motorunuzu sikistiracaktir. Yamaha Xenter 150 cc bir scooter olmasina karsin torku ve beygiri gayet gucludur. Yani kirmizi isikta kalktiginizda diger arac suruculerinden uzaklasmis oluyorsunuz .
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
xenter'ını satmak isteyen varsa özelden yazarsa sevinirim. tşk.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Tabi aldınız sorunsuz motorları siteye falan uğramazsınız.sorun yok, şurası arızalandı şurdan ses geliyor vs.vs. olmayınca kullanıcı köşesinede herhangi bir yorum yapmak yok. :) Şaka bir yana 5 aylık kullanımda 5.000 km yi devirdim.(5 ay diyorum bizim BOLU da motosiklet sezonu 5 ay:) ) Motorda tık yok. Bu yaşıma kadar kullandığım en rahat motor. Sağolasın yamaha:):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Tabi aldınız sorunsuz motorları siteye falan uğramazsınız.sorun yok, şurası arızalandı şurdan ses geliyor vs.vs. olmayınca kullanıcı köşesinede herhangi bir yorum yapmak yok. :) Şaka bir yana 5 aylık kullanımda 5.000 km yi devirdim.(5 ay diyorum bizim BOLU da motosiklet sezonu 5 ay:) ) Motorda tık yok. Bu yaşıma kadar kullandığım en rahat motor. Sağolasın yamaha:):):)

mustafa abi hayırlı olsun...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
Tabi aldınız sorunsuz motorları siteye falan uğramazsınız.sorun yok, şurası arızalandı şurdan ses geliyor vs.vs. olmayınca kullanıcı köşesinede herhangi bir yorum yapmak yok. :) Şaka bir yana 5 aylık kullanımda 5.000 km yi devirdim.(5 ay diyorum bizim BOLU da motosiklet sezonu 5 ay:) ) Motorda tık yok. Bu yaşıma kadar kullandığım en rahat motor. Sağolasın yamaha:):):)

yakıt değerlerini net olarak ölçtünüz mü acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst