Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
64
Yamaha Xenter mat gri renkten satın aldım...Araştırmalarım da son bulmuş oldu bugun itibariyle...
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Metin bey motorunuz hayırlı olsun.

Benim merak ettiğim bir husus var xenter ın üretim yeri neresi ?
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
64
Hocam şu an 260 km de motorum.Açık konusmak gerekirse en ufak begenmedigim bir nokta olmadı,Xenter harika bir scooter...Parasını son noktasına kadar hak ediyor.Kalite işçilik çok iyi,motor çok dengeli,hızlanması çok iyi,hersey harika ne diyebilirim ki.Kullanmaya kıyamıyorum o kadar diyim...:) (Motoru aldıgım ilk gün kırmızı ışıkta 3 tane genc başıma toplandı ve motorla ilgili bilgi aldılar,herkes bakıyor ve soruyor bişeyler.) :)
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Hocam şu an 260 km de motorum.Açık konusmak gerekirse en ufak begenmedigim bir nokta olmadı,Xenter harika bir scooter...Parasını son noktasına kadar hak ediyor.Kalite işçilik çok iyi,motor çok dengeli,hızlanması çok iyi,hersey harika ne diyebilirim ki.Kullanmaya kıyamıyorum o kadar diyim...:) (Motoru aldıgım ilk gün kırmızı ışıkta 3 tane genc başıma toplandı ve motorla ilgili bilgi aldılar,herkes bakıyor ve soruyor bişeyler.) :)

Beğenmediğiniz veya eksik bulduğunuz bir tarafı yokmu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

Büyük jantlı scooterların ülkemizde tutulmaması yada alışılamaması gibi bir durum söz konusu, bir dönem honda sh 150 getirilmiş sonrası yok.

Şimdide diğer markalar getiriyor fakat gördüğüm ise daha çok küçük tekerlekli scooterlar. herhalde bunların kıymetini ya çok geç anlıycaz yada alışamıyıcaz.

Ben bu tip scooterları çok kullanışlı dengeli ve güvenli buluyuyorum. umarım bu büyük jant konforundan bir çoklarımız istifade eder.

Cevapladığını için teşekkür ederim. tüm motor sahiplerine kazasız belasız kullanmak nasip olsun inşallah...
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
64
Şimdi büyük jant olayında ekstra bir bilgim yok,görünüş açısından derseniz bu büyük jant Xenter'da cok daha havalı görünüyor bence.PS 150i gibi motorlar mesela hiç ilgimi çekmedi.Ben Xenter'ı ilk gördügüm anda begenmiştim.Ve motorumu cok seviyorum.O kadar cok artısı var ki ben eksi bir özellik bulamadım şu ana kadar.Koltukdaki bagaj yerinin kücük olması kimine göre bir eksik özellik ama benim icin hiç önemi yok.Arkadaki yamaha çanta çok iyi ve çok orjinal ve içi gayet geniş.Motorun anahtarı aynı zamanda kutuyu da açıyor,ayrıca 1-2 saniye de kutuyu çıkarıp tekrar takabiliyorsunuz.Gösterge paneli deseniz ayrı bir güzel,herseyi düşünmüşler.Tüm bilgileri ekranda görebiliyorsunuz.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
7
aradan iki ay geçti yeni girebildim yurtdışında işlerim yoğundu bu ayın 18inde direksiyon sınavım var haftayada alıcam motoru kısmetse fiyatlar dediğiniz gibi ama hala o para verilirmi emindeğilim 2,el xmax 250 yebakıyorum şuan
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
64
Sadece dün bir iki saat içinde tam 4 motorlu 1i de arabadan yanıma gelip benim Xenter'ı sordular,bilgi aldılar,trafikte...:)) Nasıl bişey yaptıysalar artık bu Japonlar :DD
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Trafıkte aynı sorun xenter kullanıcılarının ortak sorunu olabılır kaç paraya aldın memnunmusun ne güzel yapmışlar gibi XENTER yenı yenı keşfedilen cevher gibi :1 yıldır her gün biniyorum her binişimde iyiyiki almışım diyorum ........
 
Katılım
6 Eyl 2013
Mesajlar
4
Merhaba. Ben de xenter 150 almayı planlıyorum. Forumdaki yorumlarınızın çok faydası oldu. Aprilia scarabeo önce ağır basıyordu. Oradaki forumda ciddi şikayetleri görünce vaz geçtim. Yamaha xenter konusunda yorumlar çok güzel. Merak ettiğim şey, bu motorun eksileri, dezavantajları ve kronik sorunları var mı? Düşünceleriniz nelerdir?
Benim aklıma ilk olarak arka frenlerin kampanya olması geldi. Şu anda 2009 yaz başı aldığım mondial 151rs modelini kullanıyorum ve sıfır aldığım motor şu anda 2650km'de. Yani pek kullanıyorum sayılmaz. Şehir dışı hiç kullanmadım ama ara sıra da kullansam daha konforlu, güvenli ve prestijli bir motor istiyorum.
Kırşehir'de yaşadığım için servis sorunu olacak. O nedenle sorunsuz olması çok önemli.
Ankara'da xenter ellerinde yokmuş. Çorum'da var. 7550tl diyorlar. Kargo masrafı da 200 tl civarı eklenecek. Beyaz renk düşünüyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum :)
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Merhaba. Ben de xenter 150 almayı planlıyorum. Forumdaki yorumlarınızın çok faydası oldu. Aprilia scarabeo önce ağır basıyordu. Oradaki forumda ciddi şikayetleri görünce vaz geçtim. Yamaha xenter konusunda yorumlar çok güzel. Merak ettiğim şey, bu motorun eksileri, dezavantajları ve kronik sorunları var mı? Düşünceleriniz nelerdir?
Benim aklıma ilk olarak arka frenlerin kampanya olması geldi. Şu anda 2009 yaz başı aldığım mondial 151rs modelini kullanıyorum ve sıfır aldığım motor şu anda 2650km'de. Yani pek kullanıyorum sayılmaz. Şehir dışı hiç kullanmadım ama ara sıra da kullansam daha konforlu, güvenli ve prestijli bir motor istiyorum.
Kırşehir'de yaşadığım için servis sorunu olacak. O nedenle sorunsuz olması çok önemli.
Ankara'da xenter ellerinde yokmuş. Çorum'da var. 7550tl diyorlar. Kargo masrafı da 200 tl civarı eklenecek. Beyaz renk düşünüyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Düzce DADAŞ motoru ara kargo dahil 7.500 Tl ye alabilirsin. (Büyük bir ihtimalle)
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
En son BOLU Mt ile yapmış olduğumuz BOLU-BEYPAZARI gezisinden sonra xenterim 4.000 km yi doldurdu yakında bakım için DÜZCE Dadaş motorun yolu gözüktü.:)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/10680-%5Bbolu-mt%5D-motosiklet-grubu-67.html
10680-%5Bbolu-mt%5D-motosiklet-grubu-67.html
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
En son BOLU Mt ile yapmış olduğumuz BOLU-BEYPAZARI gezisinden sonra xenterim 4.000 km yi doldurdu yakında bakım için DÜZCE Dadaş motorun yolu gözüktü.:)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/10680-%5Bbolu-mt%5D-motosiklet-grubu-67.htmlhttp://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/10680-[bolu-mt]-motosiklet-grubu-67.html

Xenter 4.000 Bakımı:
1.200 Gr. Castrol 4T Scooter yağı
Hava Filtre elaman temizliği
Varyatör filtre eleman temizliği
Fren ve balata kontrolleri
Motor temizliği
Çay ikramları Toplam ücret yine 50.Tl.

Servis DÜZCE Dadaş MOTOR Yamaha yetkili servisi.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyler, garip birşey soracağım..
Xenter'ın kuyruktaki çanta takılan kısmı universal mi? yani tüm çantalar takılabilir mi oraya? (Kappa givi vs.)
yoksa sadece yamaha'nın orjinal çantası için mi uyumlu? tabla kısmından bahsediyorum?
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
beyler, garip birşey soracağım..
Xenter'ın kuyruktaki çanta takılan kısmı universal mi? yani tüm çantalar takılabilir mi oraya? (Kappa givi vs.)
yoksa sadece yamaha'nın orjinal çantası için mi uyumlu? tabla kısmından bahsediyorum?

Sadece orjinal Yamaha çantaları takılabiliyor. Ama isterseniz tabla monte edip bütün çantalarıda kullanabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst