Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Yaklaşık 1 ay önce aldım bu motoru ve ilk motorum :) Acemiliğimi bu motorla atıyorum yani ve şuana kadar Allaha şükür bi sorun çıkarmadı gayet memnunum.. Acemiler ve yeni başlayanlar için ideal bi motosiklet. :thumleft:


Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Merhaba arkadaşlar;

Ace kullananların bir şey deneyebilirler mi

3. viteste çok düşük devirde hafif rampa aşağı giderken 2. vitese takıp debriyajı 4 saniye tutup çok yavaş bırakın sanjımandan anormal bir ses geliyor mu? Kafama takıldı acaba devir yetmediğinden anlık olarak teker dişliyi ileri itmediğinden olabilir mi acaba? tırrrt diye bir ses :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Bugün servise gittim ve sorunu motoru ayaklık üzerinde çalıştırıp açıkça gösterdim.Kendiside gördü ve tamam sanjıman sa sanzıman balaysa balata çözeriz dediler.aklımıza takılan motor yağındaki fazlalık var gibi nasıl artabilir diye düşündük.Karbüratör kartel hava borusu varsa oradan şamandıra takılması sonucu kartele benzin vermiş olabilir diye düşündük ve bu yağı bozmuş olabilir dedik. perşembe günü yağı değiştirip kontrol etmeye karar verdik.Perşembe akşamı belli olur gibi ses devam ederse gerçekten bir sorun var demektir. Hadi hayırlısı bakalım.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
merhaba arkadaslar, CB 125 ACE için yeni ürünümüze linkten ulaşabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cb-125-ace-arka-cantalik-demiri-158480793/detay/
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Bugün arkadaş bunu sürdü bende kendi motorumu sürdüm düzde gidiyoruz 125 km ile peşinden yetişemedim yav! tek kişiyiz hemde nasıl oluyor anlamadım,13,5 hp nerde 8 hp nerde? tvs de manyak tork var, cb125 de fısır fısır hızlanıyor ama deli gidiyor aga :queen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Bugün arkadaş bunu sürdü bende kendi motorumu sürdüm düzde gidiyoruz 125 km ile peşinden yetişemedim yav! tek kişiyiz hemde nasıl oluyor anlamadım,13,5 hp nerde 8 hp nerde? tvs de manyak tork var, cb125 de fısır fısır hızlanıyor ama deli gidiyor aga :queen:

apache ile cb125e mi yetişemediniz? bence servisinizi değiştirin.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
apache ile cb125e mi yetişemediniz? bence servisinizi değiştirin.

Ben kasmadım,motorumu zorlamadım.. redline 1 2 defa girdim,o hep redline gitti :) 120 km hızla peşindeydim ben ama ben ağırım 90 kg,onu süren arkadaş benden zayıf + dişlilerini kurcalamış. ona 2 kişi binse tıslayarak gider 60 70 geçmez,benim motoruma 2 3 kişi de binse 100 km hızı devirir
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Ben kasmadım,motorumu zorlamadım.. redline 1 2 defa girdim,o hep redline gitti :) 120 km hızla peşindeydim ben ama ben ağırım 90 kg,onu süren arkadaş benden zayıf + dişlilerini kurcalamış. ona 2 kişi binse tıslayarak gider 60 70 geçmez,benim motoruma 2 3 kişi de binse 100 km hızı devirir

Bahsettiğiniz 125 e mi yoksa 125 ace mi
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
125 ace den bahsediyorum,açıkçası şaşırdım o kadar hızlı gitmesine :) daha 3 binde motor. benimki 30 binde
Niye şaşırdın ki?
Ben kendi gözlerimle gördüm. Hayabusa yetişemedi Ace'ye. Hayabusa'nın sürücüsü yoktu. Yolun kenarında duruyordu.:)
Her geçen gün daha iyi rakipleri piyasaya girerken Honda CB 125 Ace'yi hayal dünyamızda yaşatalım...
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Merhaba arkadaşlar;

Ace kullananların bir şey deneyebilirler mi

3. viteste çok düşük devirde hafif rampa aşağı giderken 2. vitese takıp debriyajı 4 saniye tutup çok yavaş bırakın sanjımandan anormal bir ses geliyor mu? Kafama takıldı acaba devir yetmediğinden anlık olarak teker dişliyi ileri itmediğinden olabilir mi acaba? tırrrt diye bir ses :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Bugün servise gittim ve sorunu motoru ayaklık üzerinde çalıştırıp açıkça gösterdim.Kendiside gördü ve tamam sanjıman sa sanzıman balaysa balata çözeriz dediler.aklımıza takılan motor yağındaki fazlalık var gibi nasıl artabilir diye düşündük.Karbüratör kartel hava borusu varsa oradan şamandıra takılması sonucu kartele benzin vermiş olabilir diye düşündük ve bu yağı bozmuş olabilir dedik. perşembe günü yağı değiştirip kontrol etmeye karar verdik.Perşembe akşamı belli olur gibi ses devam ederse gerçekten bir sorun var demektir. Hadi hayırlısı bakalım.

merhaba;
Öncelikle sorun çok önemli değil gibi gaz verince problem yok fakat kafama takıldı işte.
servisden motoru aldım sağolsunlar iyi ilgilendiler beraber gezdik denedik fakat sorunum devam ediyor. Hafif rampa aşağı motor devrini düşürüp 3. vitesten 2. vitese takıp debriyajı gaz vermeden yavaşça bırakınca tırt diye ses geliyor (motor devri düşük arka teker rampa aşağı olduğundan ileri itiyor) gaz verirsem hiçbir sorun yok takıntı haline geldi. Test motorunda denedik yapmadı km si düşük olduğundan olabilir dedik 2000 km de bakıma gel motor iyice alışşın tekrar bakalım dediler. Bu şekilde kullanma hafif gaz ver dedi. Ben zaten öyle kullanmıyorum bu şekilde olunca sesinde gelmemesi gerekir, bana başka ace de de olduğunu gösterin tamam deyim yani. Ama motordan memnunum.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Bugün arkadaş bunu sürdü bende kendi motorumu sürdüm düzde gidiyoruz 125 km ile peşinden yetişemedim yav! tek kişiyiz hemde nasıl oluyor anlamadım,13,5 hp nerde 8 hp nerde? tvs de manyak tork var, cb125 de fısır fısır hızlanıyor ama deli gidiyor aga :queen:

tvs'nin gösterge tablosu bozuk değilse ace'nin 125 yapmasına şaşırırım açıkçası. motor 105 km'de redline oluyor göstergeye göre. motor düzde 90'dan sonra epey nazlı hızlanıyor. ben yokuş aşağı maksimum 110 gördüm. fazlasını yapsa bile motoru patlatmamak için cesaret edemezdim:)

merhaba;
Öncelikle sorun çok önemli değil gibi gaz verince problem yok fakat kafama takıldı işte.
servisden motoru aldım sağolsunlar iyi ilgilendiler beraber gezdik denedik fakat sorunum devam ediyor. Hafif rampa aşağı motor devrini düşürüp 3. vitesten 2. vitese takıp debriyajı gaz vermeden yavaşça bırakınca tırt diye ses geliyor (motor devri düşük arka teker rampa aşağı olduğundan ileri itiyor) gaz verirsem hiçbir sorun yok takıntı haline geldi. Test motorunda denedik yapmadı km si düşük olduğundan olabilir dedik 2000 km de bakıma gel motor iyice alışşın tekrar bakalım dediler. Bu şekilde kullanma hafif gaz ver dedi. Ben zaten öyle kullanmıyorum bu şekilde olunca sesinde gelmemesi gerekir, bana başka ace de de olduğunu gösterin tamam deyim yani. Ama motordan memnunum.

ben denedim bende sorun tekrarlanmadı. ace'lerin şanzımanının bazı kullanıcılarda problem yarattığını teslim etmek lazım herhalde:)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
tvs'nin gösterge tablosu bozuk değilse ace'nin 125 yapmasına şaşırırım açıkçası. motor 105 km'de redline oluyor göstergeye göre. motor düzde 90'dan sonra epey nazlı hızlanıyor. ben yokuş aşağı maksimum 110 gördüm. fazlasını yapsa bile motoru patlatmamak için cesaret edemezdim:)



ben denedim bende sorun tekrarlanmadı. ace'lerin şanzımanının bazı kullanıcılarda problem yarattığını teslim etmek lazım herhalde:)

Benim karbüratör diyaframı yırtıkmış + şehir içi tork olsun diye dişlileri kurcalamıştım hava filtresi baya eskimişti onlar serviste yapıldı şuan aynamda göremiyorum bile :mrgreen: bakımlı motorun hali başka
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
tvs'nin gösterge tablosu bozuk değilse ace'nin 125 yapmasına şaşırırım açıkçası. motor 105 km'de redline oluyor göstergeye göre. motor düzde 90'dan sonra epey nazlı hızlanıyor. ben yokuş aşağı maksimum 110 gördüm. fazlasını yapsa bile motoru patlatmamak için cesaret edemezdim:)



ben denedim bende sorun tekrarlanmadı. ace'lerin şanzımanının bazı kullanıcılarda problem yarattığını teslim etmek lazım herhalde:)

Şöyle diyelim;
Servisimiz honda merkezine motorda sorun olmadığını bildirmiş. Sorun görünmüyor dediler ve gülüyorum
Bazı formlarda gördüm cbf 150 dede olduğunu okudum. Başka bir honda servisi aynı sorun bazı 125 e lerdede var debriyaj tası ve yaylarda sorun oluyor garantiden değişiyor dedi.

http://cbf150.net/smf/index.php?topic=6840.0


http://cbf150.net/smf/index.php?topic=8138.0
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
sabah işe giderken (arabaylaydım) tem'de g.o.p. civarında siyah bir ace'yi geçtim. sonra hasdal'da trafik tıkanınca o beni geçti:)

forumdan biri midir merak ettim.
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
fiziğe göre küçük kalır kelimesini sevmem ama bu harbi kucuk kalabilir cbf150 iyi durur size

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

Arkadaşlar bu motosikletle eğitim aldım diye bunla başlamak istiyorum ama aklım 2011 2012 tvs apache lerede kaçıyor. Acaba 5.000 10.000 deki tvs mi alsam cb 125 ace mi alsam tvs çok daha iyi ve gostergeler vs. teknolojık gozukuyor ama honda yıda seviyorum hergun kafam karışıyor valla :)
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
2
sağol yorumun için yousuffer ama benim biraz maddi olarak gücüm kısıtlı şuanda sıfır olarak bi tek buna yetiyor gibi bi şey alsam pişman olur muyum acaba kafama takılan o ayrıca evim biraz yokuşlu yolları yokuşlarda çok mu kötüdür bunun performansı çekişi nasıl acaba
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Bitek buna yetiyorsa bunu alın ya 4 vitesmiş felan demeyin honda sonucta hem bana göre cbf 150 den daha iyi gorunus bakımından
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.

eğer çok küçük demezseniz yamaha crypton da bakabilirsiniz. 2012 leri 2990tl, 2013 3190tl, 2014 ler 3290 liradan satılıyor şu an.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst