Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Millet motoru aldım... :) yani ödemeyi yaptım sipariş verildi.. 2-3 güne gelir artıkın...

2014 model Beyaz Wolf...

Fiyat: 9 taksit 3.000-TL pek pazarlık yapmayı bilmeyen bi insan olduğum için söyledikleri fiyatı kabul ettim.. Gerçi üçerler de 3.050 fiyat vermişti.. iyi gibi geldi...

Mont, kask, dizlik, eldiven aldım...

Fotograflar yakında...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Amiiiiinnnn!.. Allah razı olsun...

Arka çanta demiri var mı bizim motora.. veya Hangisi uyuyor...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Millet motoru aldım... :) yani ödemeyi yaptım sipariş verildi.. 2-3 güne gelir artıkın...

2014 model Beyaz Wolf...

Fiyat: 9 taksit 3.000-TL pek pazarlık yapmayı bilmeyen bi insan olduğum için söyledikleri fiyatı kabul ettim.. Gerçi üçerler de 3.050 fiyat vermişti.. iyi gibi geldi...

Mont, kask, dizlik, eldiven aldım...

Fotograflar yakında...

hayırlı olsun.
bence çanta demirinden önce, koruma demiri taktır. :) düşme kalkmalar olacak başlarda.
kesinlikle arkaya (maddiyat varsa önede) kaliteli tubeless lastik(michelin, pirelli, metzeller vs.) taktır.(kesinlikle başka marka takma. heleki irc falan :) aman uzak dur)
zaten çanta demiri diğer markalarınki uymaz. kendi demirine bağlayabilirsin ama çantanı.
resim bekliyoruz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
hayırlı olsun.
bence çanta demirinden önce, koruma demiri taktır. :) düşme kalkmalar olacak başlarda.
kesinlikle arkaya (maddiyat varsa önede) kaliteli tubeless lastik(michelin, pirelli, metzeller vs.) taktır.(kesinlikle başka marka takma. heleki irc falan :) aman uzak dur)
zaten çanta demiri diğer markalarınki uymaz. kendi demirine bağlayabilirsin ama çantanı.
resim bekliyoruz :)

Eyvallah motoru bi alayım.. Beyaz wolf resimleriyle şenlendireyim sayfayı...

Koruma demiri alıcam zaten Bayiden istedim ama bizde aksesuar parça yok diye hiçbişey hediye etmedi.. Koruma demirini motor gelince alıcam ama karar veremedim..

U şeklinde olan yeni ybr demirlerinden mi alsam.. yoksa klasik düz.. biraz daha enli kalın demirli bişeymi alsam..

Lastik olarakta.. michelin pilot street baktım, bulamadım ama pirelli dura tractıon buldum..ön arka 190 TL ye, fiyat iyi gibi alayım mı? yoksa micheline mi bakayım..Genelde Ankara da asfaltta sürücem..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
lastikte pirellide michelin de iyidir. ama asfaltta michelin diyorlar.
benim koruma demirim. ne kazalar gördü.
ne uçuşlar gördü.



 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
lastikte pirellide michelin de iyidir. ama asfaltta michelin diyorlar.
benim koruma demirim. ne kazalar gördü.
ne uçuşlar gördü.
[url]http://img853.imageshack.us/img853/1179/bd7v.jpg[/URL]


[url]http://img819.imageshack.us/img819/9871/8v8q.jpg[/URL]

Bulabilirsem michelin bakıcam.. Bulamazsamda pirelli alırım artık.. Asfaltta kullanıcam diyorum ama ülkemiz yollarını asfalttan sayarsak :)

Koruma demiri seninkide güzelmiş.. Adil abide de bu model vardı..

2.Tercihim bu idi ama.. Satıcıda düz olanı önerdi. "Motoru ve seni daha iyi korur" dedi. O zaman bundan alayım 40 TL fiyat söyledi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
satıcı elindekini över, dost gerçekleri söyler :)
bende pilot street var, ama 5000km de 3 kez patladı. az önce baktım kenarı
4 cm kadar yarılmış :(
çok yumuşak yol tutuşu freni güzel ama nazik lastik..

Bulabilirsem michelin bakıcam.. Bulamazsamda pirelli alırım artık.. Asfaltta kullanıcam diyorum ama ülkemiz yollarını asfalttan sayarsak :)

Koruma demiri seninkide güzelmiş.. Adil abide de bu model vardı..

2.Tercihim bu idi ama.. Satıcıda düz olanı önerdi. "Motoru ve seni daha iyi korur" dedi. O zaman bundan alayım 40 TL fiyat söyledi.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
satıcı elindekini över, dost gerçekleri söyler :)
bende pilot street var, ama 5000km de 3 kez patladı. az önce baktım kenarı
4 cm kadar yarılmış :(
çok yumuşak yol tutuşu freni güzel ama nazik lastik..

Satıcı burda çok.. dediğin gibi elinde ne varsa süper diyor.. hep ırc denk geliyor..

Dost olarak sizlere güveniyorum.. O yüzden sizlerin yönlendirmesi ile birşeyler alıyorum.. O zaman pirelli alayım, çokta nazik olmasın. :)

Motoru teslim aldığım gün lastik ve koruma demiri işini de hallederim.. Hepsini karttan çekiyoruz.. Allah sonumuzu hayır etsin.. :)
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
8
kardesim hayırlı olsun cok ıyı bı secım yaptın ınan pişman olmassın guzel bır 1000 km rodaj beklıyoruz senden ınan cok onemlı 5000 devırı gecmeden rodajı tamamla motorun omru cok uzuyor şahsen ben piskopatlık derecesınde mukemmel bı rodaj yaptım performans guzel..birde motoru aldığında iç lastıklerı söküp lastıklerın yanağına kauçuk sürünce (lastıkcılerde kaucuk olur)birde dublex sıbobu takınca orjınal şamyelli lastıklerı dublex e çevirmiş olursun . onun dısında uzun yola gitceksen debrıyaj ve gaz telını değiştirirsen iyi olur orjın lerı kopabılıyo .benım basıma geldı ıkısıde koptu ybr telı taktım..allah kaza bela vermesın..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
kardesim hayırlı olsun cok ıyı bı secım yaptın ınan pişman olmassın guzel bır 1000 km rodaj beklıyoruz senden ınan cok onemlı 5000 devırı gecmeden rodajı tamamla motorun omru cok uzuyor şahsen ben piskopatlık derecesınde mukemmel bı rodaj yaptım performans guzel..birde motoru aldığında iç lastıklerı söküp lastıklerın yanağına kauçuk sürünce (lastıkcılerde kaucuk olur)birde dublex sıbobu takınca orjınal şamyelli lastıklerı dublex e çevirmiş olursun . onun dısında uzun yola gitceksen debrıyaj ve gaz telını değiştirirsen iyi olur orjın lerı kopabılıyo .benım basıma geldı ıkısıde koptu ybr telı taktım..allah kaza bela vermesın..

vites kolu keçesi ve debriyaj teli kopması wolfun kronik rahatsızlıkları. hemen değişmeli.
ben her halukarda 1 tane debriyaj teli taşıyorum yanımda. 2 kez koparttım ve yolda kaldım. :(

ama gaz telini ilk defa duyuyorum. şahsen koparamadım. kopsada rolantiyi yükseltip tamirciye kadar götürebilirsin. yolda bırakmaz yani.
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
16
Teşekkür ederim kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

selamın aleyküm arkadaşlar .uzun zamandır girmiyodum bende . ön dişli konusunda sorum olcak 15 t veya 16 t yapmak istiyorum yakıt nasıl etkılenir 16t çekişi çok düşürür gibime geliyor.?? bunun dışında motorum 14300 km de. debriyaj balatası bitmedi ancak 12,5 tl ye jıanse yönlü balata aldım ve kendim değiştirdim :)debriyaj tasının tam ortasında ortası yıldız etrafı somunlu bi mil var debriyaj tahrık edıyo, omili biraz daha içeriye aldım bu sayede vites geçişlerim çok rahatladı .. usta 100 tl istedi debriyaj balatası ve yağ değişimine... ön fren balatası arka fren balatası ve göbek takozlarınıda değiştirdim. akü 7 amper jel taktım süper 50 tl. cillop oldu şükür.yine uzun yola hazır. bu akşamda sübap ayarını yaptım bi arkadaşımdan sentil anahtarı aldım ve cok süper bi ayar çektim. motor rahatladı torku arttı tahminim biraz daha az yakacak.:) zaten az yakıyor. emme sübab = 0,09 eksoz sübap = 0,11 yaptım .salcano fabrikayı aradım teknik servis bulamadım .sübap değerlerini sorcaktım .bende ybr 125 ed ye göre yaptım güzel oldu .şimdi soğukken daha rahat çalışıyo. onun dışında ön far ampulünü led ampul ile değiştirmek istiyorum bilgisi olan varmı?? led lambadan memnun olan yoksa zenon takcam 35w/35w 8000 k zenon taksam aküyü bitirirmi takan varmı? en yakın zamanda resim eklerim inşaallah... sizlerle tanışmak isterim benimde yardımcı olacağım konular olursa elımden gelenı yaparım arkadaslar. allaha emanet olun ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

kardeşim ön çamurluğu başka bi motordanda uydurursun ama kafa grenajını ya salcano fabrikada istanbul bölge müdürü ziya yegül var onu arayıp isticeksin ki ıyı bırı uygun fiyata parça göderir bende parça lazım olur diye motoru almadan önce fabrikayı aradım her zaman parça gödeririz diye söz verdı müdür bey ordan biliyorum.yada beğendiğin başka bi motorun kafa grenajını takabılırısn yada damla far takıp naked havası verebilirsin. mondial kafa grenajı uydurursan ucuz olur allah kaza bela vermesın kardesım geçmiş olsun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 01:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------


kardesim 16 t çekişi cok düşürmedimi?2 - yakıt 16t ile ne oldu nekadar etkiledi ?

teşekkür ederim kardeşim. eksik olmayın.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
salih hayırlı olsun motor üstünde kazasız belasız bir ömür dilerim Allahtan (c.c.)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
kardesim hayırlı olsun cok ıyı bı secım yaptın ınan pişman olmassın guzel bır 1000 km rodaj beklıyoruz senden ınan cok onemlı 5000 devırı gecmeden rodajı tamamla motorun omru cok uzuyor şahsen ben piskopatlık derecesınde mukemmel bı rodaj yaptım performans guzel..birde motoru aldığında iç lastıklerı söküp lastıklerın yanağına kauçuk sürünce (lastıkcılerde kaucuk olur)birde dublex sıbobu takınca orjınal şamyelli lastıklerı dublex e çevirmiş olursun . onun dısında uzun yola gitceksen debrıyaj ve gaz telını değiştirirsen iyi olur orjın lerı kopabılıyo .benım basıma geldı ıkısıde koptu ybr telı taktım..allah kaza bela vermesın..

Sağolasın.. Güzeeelllce bi rodaj yaparım.. en az 2-3 yıl kullanırım... :)


salih hayırlı olsun motor üstünde kazasız belasız bir ömür dilerim Allahtan (c.c.)

sağolasın Üstad.. Allah razı olsun..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Salih öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Tahsine katılıyorum,satıcılara zerre güvenme burda yazanları dikkate al sen kazançlı çıkarsın,benim koruma demiri Tahsininkiyle hemen hemen aynı bağlantı kısımları farklı resim atarım,lastik konusunda ben Pirelli kulanıyorum memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

Benim koruma demiri
KdmV6p.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Wolfle iş,pazar, bakkal, çakkal takılıyorum, inazuma ile pek çıkamıyorum. 4-5 günde 1 kere falan. Oda 5 -10 km. Wolf satılırsa 100 lük vergisiz bi vitesli düşünüyorum. 100 lük vitesli öneriniz varmı? Pazar, bakkal, çakkal için?
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Wolfle iş,pazar, bakkal, çakkal takılıyorum, inazuma ile pek çıkamıyorum. 4-5 günde 1 kere falan. Oda 5 -10 km. Wolf satılırsa 100 lük vergisiz bi vitesli düşünüyorum. 100 lük vitesli öneriniz varmı? Pazar, bakkal, çakkal için?

Mondialin prince modeli var..En çok sözü edilen ve tutulan o gibi...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Değerlendireceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

önce yakama yapışan borçlardan bi silkelenmem lazım :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benim motora tur camı alayım diyorum.
cbf camı uyarmıki ? yada hangisi uyar ? 27tl riallide.
önerileriniz ?

ed318d16729698ceeaf46328c4f34420d9d5b9eb.jpg
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Ben daha motoru almadım ama bende tur camı istiyorum.. :)

şehir dışına çıkar isem lazım olur bulunsun...

Adil abinin motorda vardı bi tane... gayet de güzel duruyordu.. model olarak aynısı olabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst