Arkadaşlar merhabalar.. Honda CBR 125 imi Satıyorum..

Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar tekrar merhaba Cbr 125 imi satıp yerine daa yüksek bişeyler alıcam buda motorum buyrun sizle paylaşmak istedim ilk ilanda tüm bilgileri verdim...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-merhaba-arkadaslar-cbr-125-imi-satiyorum-8404-km-de-158114475/detay

Şimdiden Hayırlı olsun diyelim.. :))
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
yeri değil evet, motosiklet ilan fiyat güzel 1 yıl sonra olsa alırdım be :)
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Yerine güzel temiz bir ybr-cbf iyi gider :queen::queen:::piloot::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst