[Ankara - MT]

Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
17
mesajı yanlış yazdım silemedimmm

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

Yanlış yere yazdınız... Bu akşam 6.30 dan sonra Geçnlik caddesi, döngel sokak başındaki sefa kafeye gelmeniz gerek, oradaki dilek kutusuna yazarsanız bunları olabilir. Belki birkaç motorcu teletabiyle de karşılaşabilirsiniz (Her çarşamba oradayız).

Bu aralar çok tatktım ben bu "teletabi"lere,,,taktımtabi !
hocam inşallah,çok geç gördüm mesajı,malum daha forum nasıl kullanılır öğrenme aşamsındayım,başkentöğretmenevi altında bulunan yenilik ve eğitim teknolojileri genel müdürlüğündeyim,sınırsız çay var,tüm arkadaşlarımı beklerim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
Uzun bi aradan sonra herkese tekrar selamlar arkadaşlar. Hayırlısıyla Önümüzdeki hafta sıfır cbr 250 r alıp aranıza katılıyorum çok şükür :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Uzun bi aradan sonra herkese tekrar selamlar arkadaşlar. Hayırlısıyla Önümüzdeki hafta sıfır cbr 250 r alıp aranıza katılıyorum çok şükür :)

Hayirli olsun, tekerine tas degmesin insallah.

Vay arkadas, cbr 250 cetesi kurup bizi dovecekler bu gidisle :) Son zamanlarda bu motoru alanlarda artis var, gucte bi dengesizlik hissetmeye basladim :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Uzun bi aradan sonra herkese tekrar selamlar arkadaşlar. Hayırlısıyla Önümüzdeki hafta sıfır cbr 250 r alıp aranıza katılıyorum çok şükür :)

vay vay vay,
adaş 1 kere geldin daha yüzünü göremedik 2 sene olacak neredeyse?

Hayirli olsun, tekerine tas degmesin insallah.

Vay arkadas, cbr 250 cetesi kurup bizi dovecekler bu gidisle :) Son zamanlarda bu motoru alanlarda artis var, gucte bi dengesizlik hissetmeye basladim :)

bilocum hatırlarsın aslında arkadaşı
Müslüm denen diye :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
vay vay vay,
adaş 1 kere geldin daha yüzünü göremedik 2 sene olacak neredeyse?



bilocum hatırlarsın aslında arkadaşı
Müslüm denen diye :cherry:

"MÜslüm Denen bi Hıyar varmış" diyaloğunu mu kastediyorsun yunus anlamadım ??? N

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

Uzunca Bi süre İstanbuldaydım orda çalıştım. Şimdi Ankaraya geri döndüm burda çalışıyorum. Kısmetse bugün almaya gidiyorum motoru

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

Cooooooooooooooooooooooooook şükürler olsun ki motoru aldım arkadaşlar.CBR 250 R 2013 model beyaz aldım. Plaka ruhsat vs salı akşamına herşey i hazır olacak almaya gidicem. Artık gazlarız bol bol :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Senı kastetmıyor hacı ben aldım mesajı :) Bana diyor. Ben sen geldiğin zaman, ortalığa bağırarak "arabayla gelecek biri vardı nerde o" diye sormuştum ya, onu kastediyor sanırım :) Daha sonra bu mevzunun geyiği dönmüştü aramızda, müslüm denen hıyar muhabbetine benzetmişlerdi benim bağırmamı da :)

Burdan takip et, her çarşamba buluşuruz oraya gelebilirsin, haftasonları da bişeyler yaparız. Zaten siz yakında içimizde ayrı bir cbr 250 çetesi olursunuz bu gidişle, artmaya başladı sayınız :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Ohh oh cbr250 ler çoğalsın diğerleri azınlık olsun :) Hadi hayırlı olsun..
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
hacılar dün BMW F700GS'ye test sürüşü yapmış bulunmaktayım :)
sanırım aşık oldum...

gazı çevirip 'Allah'ım sana geliyorum :)' demek güzeldi
Bir de NC750'yi inceleyip motoru büyütme kararı aldım
artık cb125 bana zevk vermiyor
nerden bindim bu alete
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
179
Arkadaşlar ekipman için yardımlarınıza ihtiyacım var. Kask mont ve eldiven için öneride bulunabilir misiniz. Motor CBR 250R Beyaz Modeli. Kask Mont ve Eldiven için şu anki bütcem 800 tl felan. Kalite bu miktara göre olsun. Kısmetse önümüzdeki aylar alabildiğim kadar iyilerini almaya çalışırım.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Nolanın yeni N64 serisini kullanıyorum, çok da memnunum, fiyatı da diğer italyanlara göre oldukça uygun sayılır, mont ya da eldiven olarak deri tavsiye ederim, hafta sonu korumaların sürtünme direncinin ne kadar önemli olduğunu malesef bir kere daha gördük ki bildiğim kadarıyla deri asfaltta sürüklenme sırasında en iyi dirence sahip malzemelerden birisi..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
hacılar dün BMW F700GS'ye test sürüşü yapmış bulunmaktayım :)
sanırım aşık oldum...

gazı çevirip 'Allah'ım sana geliyorum :)' demek güzeldi
Bir de NC750'yi inceleyip motoru büyütme kararı aldım
artık cb125 bana zevk vermiyor
nerden bindim bu alete

motor işi mafya gibi :) girdin mi kolay kolay çıkamıyorsun
bekleriz doktor civanım :wiinkk:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Youu ne alaka?
kimse birşey yazmayınca forumda hareket dönmüyore,

Mesela Angaraj tayfası için yapmış olduğumuz yün içlik çalışmalarını belgelendirmek adına şöyle bir fotoğraf çekmiştik vakti zamanında..

sak7.jpg
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Biz düz yolda binemiyoz motora , adamlar buzda yarışıyorlar..


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst