öncelikle seviyeli konuş bişey uydurduğum yok 32. sayfada yazdıklarını adam gibi okusan göreceksin 40.000 değil 50-60.000 de yazmışsın... motordan anlamayan adamın zaten racing makinayla ne işi var km ye göre motor alacaksa hiç almasın daha iyi...2010 dan beri bende çok arkadaşa yardımcı oldum yaptıklarımı kimseninde başına kakmadım o zaman zaten kıymeti kalmaz....iyiliğin gizlisi makbuldür.
bu işler fotoğrafla oluyorsa bende çekeyim bilgili görünmek sırt sıvazlatmak için foto gerekiyorsa bizde yapalım... hiç huyum olmayan bişey yaptıracaksınız zorla makina fotoğrafı koyduracaksınız bana..
tabi artık insanlar öyle bi durumda geldiki adam yediğini içtiğini bile utanmadan oraya buraya koyup hava basma peşinde motor fotoğrafı koyup ego tatmin edenleri hoş görmek lazım..
şakşakcılarınıda getir canlı 80-90.000 kmleri göstereyim incele şıracılarıda getir hepsi incelesin![]()
Şimdi Gursu bey sizin kullandığınız 600F4İ de kitapçıkta 1-6-12-18die gidiyor bakımlar yani 6000km de 1 bendeki 600FA da ise kitapçık 12.000km de 1 gösteriyor bendede 600f4i varken 4000km de 1 değiştiriyordum ama yeni motorumda 6000km 1 yetkili serviste değiştiriyorum kullunıp kitapçığında yazılan değer japon'yaya özgüdür bizim trafiğimiz yolumuz daha kötü olduğundan ötürü yazan aralıklardan yzüde 50 daha sık değiştiriyorum. YANİ anlatmak istediğim sizin mevcutta kullandığınız alet benim kullandığım aletten zaten daha sık aralıklarla bakım istiyen bi aletyağ konusu oldukça hassas şahsen 4bini geçirmem ve kendim değişim yaparım,şimdi şöylede bir durum var yağını geç değiştiren yok ya kısa sürede değiştirmek cebe zarardan başka bişey değil diyebilirler ama bu motorda gözlenecek kısa vadede bir etki değildir uzun kmler kullanınca yararı veya faydası çıkar ortaya velhasıl kelam yağınızı değiştirebildiğiniz kadar erken değiştirin 4bin maksimum olsun derim.
Temiz siyah renk 2008 ve üstü 600rr arıyorum. Motor bulamadım bulduklarımda kapora almışlar . Yamaha R 6 da olabilir
o kapora alıp , kapora alınmıştır yazanlardan birisi bendim , sabah devir teslimi yaptım .insallah gönlüne göre bulursun kardesim![]()
artık topikte müsafir olarak takılacağım. şimdi naked arıyorum![]()