- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle iyi akşamlar..YBR 250 motosikletim var.2007 model yılı ve 57.100 km de Eksantrik gergisi ara ara ses yapıyor sübap sesine benzer özellikle motor ısındıktan sonra..
Sübap sesi olsa ses kesilmez sürekli yapar..Eksantrik zincirinden olsa onunda sesi kesilmez oda sürekli yapar geriye tekşey kalıyo otomatik gergi.. Usta değilim mantık yürütüyorum sadece..
Bir kaç kurye arkadaşlada konuştuktan sonra ybr 250 nin kronik gergi ve benzin otomatiği sorunu olduğunu da öğrenince hiç şüpesiz gergi sorunum olduğuna kararverdim ve kardeşler motor yamahayı aradım 270 lira fiyat aldım
Sonra dedim biz buna manuel gergi yapalım kullanalım..Şimdi gergi tamam takmasını nasıl yapıcaz sorun burda merak ettiğim konu motorun hiç bi yerini sökmeden gergiyi takıp elle gergi paletine değene kadar sıkarsam bi sorun olur mu işin ucunda senteden atlatmak var..Kimi arkadaşlar konuyu fazla büyütttüğümü söyleyip teselli veriyor sizde birşeyler söyleyin istedim buyrun resimler.



Sübap sesi olsa ses kesilmez sürekli yapar..Eksantrik zincirinden olsa onunda sesi kesilmez oda sürekli yapar geriye tekşey kalıyo otomatik gergi.. Usta değilim mantık yürütüyorum sadece..
Bir kaç kurye arkadaşlada konuştuktan sonra ybr 250 nin kronik gergi ve benzin otomatiği sorunu olduğunu da öğrenince hiç şüpesiz gergi sorunum olduğuna kararverdim ve kardeşler motor yamahayı aradım 270 lira fiyat aldım
Sonra dedim biz buna manuel gergi yapalım kullanalım..Şimdi gergi tamam takmasını nasıl yapıcaz sorun burda merak ettiğim konu motorun hiç bi yerini sökmeden gergiyi takıp elle gergi paletine değene kadar sıkarsam bi sorun olur mu işin ucunda senteden atlatmak var..Kimi arkadaşlar konuyu fazla büyütttüğümü söyleyip teselli veriyor sizde birşeyler söyleyin istedim buyrun resimler.


