Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
anladım teşekkürler 2 pilot streeti kaça taktırdınız acaba? birde motosiklet 3190 bunun + olarak plaka vs. parası ne kadar ödediniz zamanında alırken?

lastikler için 240 ödemiştim.
tescil masrafları olarak ruhsat, plaka ve şoförler odası belgesi + ilk vergi her yerde aynı. toplam yaklaşık 230 lira. sigorta ile, yaşa ve şirketine göre değişiyor, o da ist.da 200-250 civarı. muameleci de 80-100 lira ister herhalde. toplam 500-600 arası.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
umarım temmuza kadar 2. el bulurum istanbulda zira 500 600 lira masraf yapıp 0 almaktan iyidir. titreşim durumu nasıl sizce hocam?
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Soruyorum.....
motordan anlayıp aynı katakoride çinli motorlarda tecrübesi olan ve ace yi kullanmış ve kötüleyen kaç kişi çıkar sizce????
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Soruyorum.....
motordan anlayıp aynı katakoride çinli motorlarda tecrübesi olan ve ace yi kullanmış ve kötüleyen kaç kişi çıkar sizce????

En azından ön tekeri disk fren yapıp devir ve benzin göstergesi koysalarmış. Tipini hesaba katmazsak :p 7 beygirlik motorlada uzaya bile çıkılabilir. Arkadaşın Aceyle bugün hafif dağa taşa vurduk. 2. de sıyıramadığı toprak rampayı 3 le çıkan çinli var hocam.

Çukurlara girince ön granaj civarından sizde de bir takırtı gibi ses geliyormu? Çok aradık bulamadık sebebini.

Hondanın her motorunu savunun ama Cb 125 E ve Aceyi lütfen Honda diye savunmayın.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
En azından ön tekeri disk fren yapıp devir ve benzin göstergesi koysalarmış. Tipini hesaba katmazsak :p 7 beygirlik motorlada uzaya bile çıkılabilir. Arkadaşın Aceyle bugün hafif dağa taşa vurduk. 2. de sıyıramadığı toprak rampayı 3 le çıkan çinli var hocam.

Çukurlara girince ön granaj civarından sizde de bir takırtı gibi ses geliyormu? Çok aradık bulamadık sebebini.

Hondanın her motorunu savunun ama Cb 125 E ve Aceyi lütfen Honda diye savunmayın.

Merhaba;

Sonunda tartışacak birşeyler bulduk :)
Benzin ve devir göstergesi olsa iyi olurdu fakat eksikliği benim için hiç bir zaman sorun olmaz.Disk firene gelince tabiki olsa iyi olurdu ama firenler bence ideal.
2 de çıkamadığı yokuşu 3 le çıkan çinli 125cc mi? Birde çinliyi kullanan siz iseniz keşke ace ile sizde deneseydiniz daha iyi olurdu.Ben motoru hor kullanmam motordan da anlarım keşke bulunduğum ilde olsanızda 125 lik çinlinin 3 de çıkdığı yeri ace 2 de çıkamasa da yaksam motoru :queen:
benim ön çamurlukta çatlak var durduğum zaman ön amartisör çökünce bendede ses geliyor ben çamurluğun kasılması olarak düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

ace belki çinde üretiliyor olabilir ama en azından herhangi bir markanın kopyası değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
18
O tıkırtıyı çukurlarda ben de duyuyorum ama ne yalan söyleyim anahtar sekiyor herhalde diye düşünmüştüm.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
O tıkırtı anahtarın kenarındaki demirin etrafa vurmasından.

Anahtarın etrafında demirde yok anahtarlıkta

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

Ben o sesten rahatsız olmuyorum. Durduğum zaman arada bir yapıyor seyir halinde hiç duymadım.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
bahsettiğiniz ses bende yok. forumdaki p356spt ön maşanın kelepçelerinin kendi motorunda gevşek olduğunu söylemişti. belki onla ilgilidir.
bugün depoyu doldurdum.317 km, 7.8 litre. 2.5 lt/100 km yapar. bunun 140 km.si temde tam gaz. kalanında da her viteste devirleri sona kadar kullanıyorum. yani motor 2lt.nin altı yakar mı bilmiyorum ama 2.5 üstü yakmaz diyebilirim:)
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Anahtarın etrafında demirde yok anahtarlıkta

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------

Ben o sesten rahatsız olmuyorum. Durduğum zaman arada bir yapıyor seyir halinde hiç duymadım.

Allah allah, benim anahtarda küçük bir künye cinsi birşey var o kenara köşeye vuruyor da ses yapıyor diye düşünüyordum.
Ayrıca ses rahatsız edici değil ve nası diyeyim çok çok seyrek yapıyor, yinede kaynağı öğrenmekte fayda var.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Benim anahtarlıkta da vardı da anahtarlığın kafası cebimde kırıldı.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
18
Bence de rahatsız edici değil ses. Zaten ayda yılda bir duyabiliyorum. O künye anahtarı çoğaltmak için gerekiyormuş kullanım kılavuzunda yazılana göre. Eğer öyleyse künyeli anahtarı kaybetme riskine karşı evde bırakmak daha iyi olur diye düşündüm.
Bu arada rodaj sonrası Ortalama 70-80 km/h hız 20TL yakıtla yaklaşık 170 km gittim. 2.3lt/100km. Bir gün olur da depoyu full'leyebilirsem :) daha doğru bir ölçüm de yapabilirim inşallah. Bence 60-70 km/h arası en ekonomik sürat aralığı bu motorun. Evet gidiyor ama çıkardığı sesten acı çektiğini hissediyorum 70 km/h sonrası. Hiç gerek yok zaten şehir içinde.
Bir de sahibinden.com üzerinden arka çanta demirimi aldım geçen gün. 44TL artı 9 TL kargo ücreti tuttu. Elim rahatlayınca inşallah 46 lt arka çanta almayı düşünüyorum. Çantasız çok zor.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
son hız konusu birazcık daha iyileşecek. benim 1600 km oldu. motor 80-90 km hızlarda daha rahat artık. maks. hız düzde 105 (gps 98:))
çanta demirini çok iyi fiyata almışsınız. ben servisten 125e almıştım. 46 lt çanta taktım. Yüksek hızda biraz yalpa yapıyor aklınızda olsun.
Yüksek hız derken ne kastettiğim belli, bıyık altından gülenler olacaktır şimdi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
ŞAka mısınız arkadaş :queen:

anahtarlıktan ses gelse öküz müyüz arayacaz. ses farın dışındaki plastik yerin altından bir yerden geliyordu ama bulamadık. 2 kişi üstünde zıpladık hatta denemek için. Ön kafa acaba çamurluğa mı vuruyor diye yok o da değilmiş. sıkı durun. Ön fren telini montaj anında nasıl taktılarsa frene basıpta ön taraf pusunca o sert şey ön çamurluğa vuruyormuş. Plastik kelepçe ile bağladım ipneyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

Merhaba;

Sonunda tartışacak birşeyler bulduk :)
Benzin ve devir göstergesi olsa iyi olurdu fakat eksikliği benim için hiç bir zaman sorun olmaz.Disk firene gelince tabiki olsa iyi olurdu ama firenler bence ideal.

Eğer senin için bunlar sıkıntı değilse üstünde durmaya gerek yok, ama bağzı paralel kesimler kendi motorları 4000 km de 500 ml yağ yakarken başkalarına askıntı oldular mı ona uyuz oluyorum.

Ace 2 de çıkamadı demedim, sıyıramıyor dedim. Toprak ve tatlı bir rampa denebilecek yerde motor sürekli devir düşürüyor. bğuluyor boğuluyor ve en son stop edecek konumdayken rampa yeni bitiyor. Bende arkadaşı gazlayınca :pl: bir daha denedi yine aynısı oldu. Elinden almasak gidip 500 m gerilip gelecekti en son. Öteki çinli biraz balata yaksada çıktı orayı :thumright. Aynı çinlinin ön dişli ve karbüratörü ile oynadık bu hafta 3. viteste çıkamadı 2 de balata yakarak çıktı. ace'nin yakıt tüketimini düşürmek için performanstan bayağı feragat ettikleri sonucuna ulaşmış olduk.
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
ŞAka mısınız arkadaş :queen:

anahtarlıktan ses gelse öküz müyüz arayacaz. ses farın dışındaki plastik yerin altından bir yerden geliyordu ama bulamadık. 2 kişi üstünde zıpladık hatta denemek için. Ön kafa acaba çamurluğa mı vuruyor diye yok o da değilmiş. sıkı durun. Ön fren telini montaj anında nasıl taktılarsa frene basıpta ön taraf pusunca o sert şey ön çamurluğa vuruyormuş. Plastik kelepçe ile bağladım ipneyi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------



Eğer senin için bunlar sıkıntı değilse üstünde durmaya gerek yok, ama bağzı paralel kesimler kendi motorları 4000 km de 500 ml yağ yakarken başkalarına askıntı oldular mı ona uyuz oluyorum.

Ace 2 de çıkamadı demedim, sıyıramıyor dedim. Toprak ve tatlı bir rampa denebilecek yerde motor sürekli devir düşürüyor. bğuluyor boğuluyor ve en son stop edecek konumdayken rampa yeni bitiyor. Bende arkadaşı gazlayınca :pl: bir daha denedi yine aynısı oldu. Elinden almasak gidip 500 m gerilip gelecekti en son. Öteki çinli biraz balata yaksada çıktı orayı :thumright. Aynı çinlinin ön dişli ve karbüratörü ile oynadık bu hafta 3. viteste çıkamadı 2 de balata yakarak çıktı. ace'nin yakıt tüketimini düşürmek için performanstan bayağı feragat ettikleri sonucuna ulaşmış olduk.
arkadaşınızı iyi gazlamışınız :) Memlekette 125 liklerin 2 kişi ve tek kişi 1. viteste bayılıp çıkamadığı toprak yollar var gidince deneyip bakayım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Ben hala motosikleti alınca benzin göstergesiz nasıl ayarlıcam benzini onu dusunuyorum :)
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Ben hala motosikleti alınca benzin göstergesiz nasıl ayarlıcam benzini onu dusunuyorum :)

Yedek depo sizin için kıstas olabilir. Yedeğe düşünce gider benzin alırsınız. Yedek depo yoksa kabataslak bir hesap yaparsınız. 1 litre ile 40 km gidiyorsa ben en son 5 litre aldım 200 km gitmesi lazım diyerek 175 km falan olduğu zaman benzin alırsınız. Yada her zaman topcase'de küçük su şisesinde benzin bulundurun, ben öyle yapıyordum :mrgreen:
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
52
Merhaba arkadaşlar bende bu motor ile kuba xr125 arasında kaldim malum ybr kopyasi ama gerek forumlarda gerek ustalar kimse kötü demedi motor kismi birebir ayni.. aslinda kuba ile 2500tl ye anlastim ama k.kartimin hesap kesimi ayin 13'de bende bu arada ace lari inceliyorum ama beni biraz asiyor kararsiz kaldim..ayeica İst.'da bayiler kampanya yapmis peşin 3000tl ye veriyorlar k.karti olursa vade farki var.. Ne dersiniz
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
ben öneririm bunla öğrendim başka bir motosıklete bakmıyorum honda markası yeter. 1 litrede kaç km gidiyor arkadaşlar tahmini
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
52
Bir sorum daha olacak dişli büyütmeyi düşünen olduğu malum 4 vites bunlar motor rahatlayacaktir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst