TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
kardeş benim sıkıntıma düşmeden anlamazsın niye ucuza sattığımı ihtiyacım varki demek acilen satıyorum bizde meraklı değiliz bukadar ucuza satmaya
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
bir şey aklıma takıldı arkadaşlar sizler motorunuzu nasıl temizliyorsunuz direk hortum su mu yoksa elinize bi ıslak bez alıp siliyor musunuz ?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
En iyisi doldur kovaya cilalı oto şampuan sulandır köpürt köpürt en ince ayrıntısına kadar süngerle yıka sonra hortumla köpükleri arındır ardından birde bezle kurula :)sadece suyu ön km okuyucadan uzak tut :cat:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ön jantı köpükle süngerle öyle serpmece bi sus tut okuyucuya pek getirtmemeye çalış bizim okuyucular narin diye biliyorum
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
170
ön jantı köpükle süngerle öyle serpmece bi sus tut okuyucuya pek getirtmemeye çalış bizim okuyucular narin diye biliyorum

Ewet narin ama bende bisey olmadi.olsada bedeli 50 tl cikdi galiba:p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

iyimiş 2 tl ye temiz iş :)

Yaa bidee olee cok yikama taraftari değilim haftada bi defa yada on gunde bir yikarim.. paslanma oluyomuss cok yikanincaa. 2 tl ye temiz oluyoo kovaa la yikamak uzun suruyo ha daha temiz okuyo ama iste uğraş veriyo odaa :flower:
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
Ewet narin ama bende bisey olmadi.olsada bedeli 50 tl cikdi galiba:p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------




Yaa bidee olee cok yikama taraftari değilim haftada bi defa yada on gunde bir yikarim.. paslanma oluyomuss cok yikanincaa. 2 tl ye temiz oluyoo kovaa la yikamak uzun suruyo ha daha temiz okuyo ama iste uğraş veriyo odaa :flower:

paslanıncada 1lt kola sigaranın için deki kağıt tek çözümdür :flower:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yıkamacıların şampuanları çok kötü aşırı kostik var plastik aksamda renk atması yapar boyalı yüzeylerdeki cilayıda çıkartır haberiniz olsun:)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
33
bu gün gaziemirde bi araba yanaştı yanıma bendede apache var dedi o adam burda mı bişey soracam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst