- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
hacı tvsyi ben aldıgımda adamlar piyasaya gireli 4-5 sene olmuştu. tvs nin sorunsuz olduguna inanarak aldımbenim demek istediğim servis 5 para etmez diye motorun hakkını yeme.. tüm hindistan üretimi bende rahat olbu arada hyosung x5i gördüm. sanırım fuara yetiştirmek için aceleyle üretmişler:queen::queen:
tutki pulsarın kronik bir sıkıntısı oldu. bisikletciden bozma kanuni servisleriyle muhattap olacagıma gider apacheye binerim. en azından alımı satımı parcası anlayını cok bizim motorun.
bunu kanunin usta sökecek 3 tane buji var bunda 2 si yedektir diyip cıkartıp alacak geri
gülmeyin bu dediğimi elbet olur