TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
benim demek istediğim servis 5 para etmez diye motorun hakkını yeme.. tüm hindistan üretimi bende rahat ol:) bu arada hyosung x5i gördüm. sanırım fuara yetiştirmek için aceleyle üretmişler:queen::queen:
hacı tvsyi ben aldıgımda adamlar piyasaya gireli 4-5 sene olmuştu. tvs nin sorunsuz olduguna inanarak aldım
tutki pulsarın kronik bir sıkıntısı oldu. bisikletciden bozma kanuni servisleriyle muhattap olacagıma gider apacheye binerim. en azından alımı satımı parcası anlayını cok bizim motorun.
bunu kanunin usta sökecek 3 tane buji var bunda 2 si yedektir diyip cıkartıp alacak geri
gülmeyin bu dediğimi elbet olur
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlısı olsun; motorunu teslim aldığında sana verilecek olan kitapçıkda -01- sayfada RODAJ DÖNEMİ BİLGİLERİ var. Sen o servistekilerin dediğini umursama bence Rodajının düzgün ve ilk bakımın zamanında yapılması motorunun ömrünü ve performansını artıracaktır. bu kitapçıkta yazan. Zaten biraz motor motor bilgisi olan biriside aynı şeyi söyler. Sakın işte ben yıllardır motor kullanıyorum bu motoru açmak lazım bas basabildiğin kadar 120 130 Allah ne verdiyse diyenlere inanma . belki 120 görürsün ama bidaha göremezsin.
Çok teşekkür ederim.Şu saat itibari ile plaka için haber bekliyorum.Bugün bu işi halledebilirsek,yarın inşallah
motor toplanacak ve teslim alacağım.
Rodaj olayında bende aynen sizin görüşlerinize katılıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

Hayır li olsun allah kaza bela vermesin

Çok teşekkür ederim.Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

Sakin ama sakin rodaja gerek yok lafina inanayim deme guzelim motoru perte cikarip ikinci elde bizi zor duruma sokmayin. Ilk.500 kilometre 5.000 deviri gecmeden 45 50 km hizlarla surekli vutes degistirerek gez. Sakin gaza gelme ileride motor 80 i gecmeyince veya motor erken olurse pisman olursun. Mesela calistirdinya 10km de 2.ci vitese at 20 de 3 e at 40 da 4 e at boyle boyle 50 km hizi ve 5000 deviri gecme. Biliyorum cok sikici ve yorucu ama bunu yapmak zorundasin. 500km gecince 6500 devir civari 70km hizlarda seyret ara ara 90 a falan cik ama uzun sure durma. 1000km dolunca yagi degistircrkler yagi iyice incele eger icinde buyuk.metal parcalari yoksa rodajin basariyla bitmistirm daha sonralari motoru isit 5dk normal sur sonra tam gaz ileri de sahlandir apacheyi.

Bu arada izmir cevresi diye soran arkafas fethiye var 2011 model 13.000 km de 400km surerim diyorsan beklerim :D

Teşekkür ederim açıklayıcı bilgiler için.Bende bu şekilde kullanmayı düşünüyorum açıkçası.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
sabri konuyu carptırıyon, benim isotlarla işim olmadı ama, sana bi telefon actık bu lazım dedik sen aldın gönderdin 5 liradan 7 liradan,
isotlar hala diyorum 5 para etmez, bugun a diyorlar yarın b diyorlar ne dedikleri belli olmayan adamlar
apache yi isotlar değilde başka firma getirseydi, türkiyede milyon adet satardı.
motor 10 numara ama satanda servisinde iş yok herkes biliyor bunu az cok,
cbf 5500 olmasının sebebi, bizim milletimizim honda sevdası, çin malı o motor dediğin zaman, hayır abi o motor japonyada üretiliyor diyen malaklar hala var
bajaj da 7400 etmesi için düşük ilk önce güven saglaması lazım. 6500 liradan ilk 500 adeti satsınlar, millet güvensin inansın motor tutsun sonra cıkar fiyatı 7 500 e
kim inkar eder,
arz talep meselesi dersin işin içinden cıkarsın.
bu motorda megelli gibi olacak geliyor bana, hayırlısı bakalım görecegiz ne oldugunu.
hero karizma zmr gelmiyor muş. sabri heroları da takip et fuarda isen

fuarda karimaza da karizma zmr de vardı ...
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun kazasız belasız İnşallah... Ben de yeni aldım motoru daha 1 ay olmadı hiç zorlamıyorum rodaj bitince kısmetse..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------


Hayırlı olsun kazasız belasız İnşallah... Ben de yeni aldım motoru daha 1 ay olmadı hiç zorlamıyorum rodaj bitince kısmetse..
Teşekkür ederim.
Sizin motorunuzda hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
benim demek istediğim servis 5 para etmez diye motorun hakkını yeme.. tüm hindistan üretimi bende rahat ol:) bu arada hyosung x5i gördüm. sanırım fuara yetiştirmek için aceleyle üretmişler:queen::queen:

abişu jet olayınada el atsan süper olacak deli olucam:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
abişu jet olayınada el atsan süper olacak deli olucam:)

makınanın ciğeri yetmiyor cağatay. tvs bu motoru üretirken diğer üreticilerin aksine üretim/performans töleranslarını minimum seviyede tutmuş. dolayısıyla bu tarz soft modifiyelerle beklenilen güç elde edilemiyor. daha dün yeni hyosung x5i gördüm. parmağım kalınlığında egzoz çıkışı var. apachede neredeyse bileğim kadar egzoz var.biz zaten yeteri kadar iyi olan sistemin bokunu çıkararak daha da fazlasını istiyoruz.. e haliyle de motor bize bok yeme otur diyor.. cc yükseltcez çağatayım yoksa apachenin bize verebileceği bu kadar maalesef. (ama yinede 110luk ana jeti deneyeceğim:p)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
makınanın ciğeri yetmiyor cağatay. tvs bu motoru üretirken diğer üreticilerin aksine üretim/performans töleranslarını minimum seviyede tutmuş. dolayısıyla bu tarz soft modifiyelerle beklenilen güç elde edilemiyor. daha dün yeni hyosung x5i gördüm. parmağım kalınlığında egzoz çıkışı var. apachede neredeyse bileğim kadar egzoz var.biz zaten yeteri kadar iyi olan sistemin bokunu çıkararak daha da fazlasını istiyoruz.. e haliyle de motor bize bok yeme otur diyor.. cc yükseltcez çağatayım yoksa apachenin bize verebileceği bu kadar maalesef. (ama yinede 110luk ana jeti deneyeceğim:p)

abi hindular yapmış fakat kaçlık kullandıklarını yazmamış pezolar rejetting olarak aratınca çıkıyor:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

birde abi 107.5luk var acaba bizim igne segmanı en alttta ondan mı tekliyor
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
abi hindular yapmış fakat kaçlık kullandıklarını yazmamış pezolar rejetting olarak aratınca çıkıyor:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------

birde abi 107.5luk var acaba bizim igne segmanı en alttta ondan mı tekliyor

Senin jet olmamışmıydı :)
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
170
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/p403x403/1904056_10202092713293294_1982300615_n.jpg[/
benım kı:)[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------[/SIZE]

[/COLOR][IMG]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1904056_10202092713293294_1982300615_n.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

1653813_10202092739853958_1879473135_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------

1653813_10202092739853958_1879473135_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t31/1276747_10201020198761101_184710662_o.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1797499_10202092747694154_410873712_n.jpg
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
İstanbul'da yasayan arkadaslar, gunduz bir kac kere gordum, sirf motosiklete ozel cevirme yapiyorlar.
Kavacik koprusu iki yonde de,
tem umraniye kavsagi (anadolu yonunden dudullu yonune sapmadan)
maltepe e5 kavsaginda (turkan saylan kultir merkezi hizasi)
Sadece motosiklet topladilar. Evrak kontrol.
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
170
1797499_10202092747694154_410873712_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------

1538911_10201748608930900_1469357694_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

buda benden olsunn herkesee merhabaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

İstanbul'da yasayan arkadaslar, gunduz bir kac kere gordum, sirf motosiklete ozel cevirme yapiyorlar.
Kavacik koprusu iki yonde de,
tem umraniye kavsagi (anadolu yonunden dudullu yonune sapmadan)
maltepe e5 kavsaginda (turkan saylan kultir merkezi hizasi)
Sadece motosiklet topladilar. Evrak kontrol.


bencee ıı olmuss herkese der olmusturr abı bınıyosan ehlıyet muayyene full olcaksınn burda topluyolar bugunn 2 kere durdulalar benı havasnı aldılar :rendeer::p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

İstanbul'da yasayan arkadaslar, gunduz bir kac kere gordum, sirf motosiklete ozel cevirme yapiyorlar.
Kavacik koprusu iki yonde de,
tem umraniye kavsagi (anadolu yonunden dudullu yonune sapmadan)
maltepe e5 kavsaginda (turkan saylan kultir merkezi hizasi)
Sadece motosiklet topladilar. Evrak kontrol.


bencee ıı olmuss herkese der olmusturr abı bınıyosan ehlıyet muayyene full olcaksınn burda topluyolar bugunn 2 kere durdulalar benı havasnı aldılar :rendeer::p
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
[

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------

buda benden olsunn herkesee merhabaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------




bencee ıı olmuss herkese der olmusturr abı bınıyosan ehlıyet muayyene full olcaksınn burda topluyolar bugunn 2 kere durdulalar benı havasnı aldılar :rendeer::p

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------




bencee ıı olmuss herkese der olmusturr abı bınıyosan ehlıyet muayyene full olcaksınn burda topluyolar bugunn 2 kere durdulalar benı havasnı aldılar :rendeer::p

Valla havalar isininca tatlisu motorculari ortaya cikmaya basladi. Turlu turlu motorlar, şık giyimli motorcular (motosiklet montu, kot pantolon, spor ayakkabi) polis de ya nasip diye avlamaya basladi. Kavacikta baya scooter almislardi, sahipleri hala yalvariyordu. Evrak kontrolunu destekliyorum.
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
170
Valla havalar isininca tatlisu motorculari ortaya cikmaya basladi. Turlu turlu motorlar, şık giyimli motorcular (motosiklet montu, kot pantolon, spor ayakkabi) polis de ya nasip diye avlamaya basladi. Kavacikta baya scooter almislardi, sahipleri hala yalvariyordu. Evrak kontrolunu destekliyorum.

Ders olurr onlara yaa bi kere kaza yaptimm koskakocoo servisin sigortasi yoktuu. Adamin servisini cektiler.. haa der olduuu onaa cok mutlu oldum :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

hacı tvsyi ben aldıgımda adamlar piyasaya gireli 4-5 sene olmuştu. tvs nin sorunsuz olduguna inanarak aldım
tutki pulsarın kronik bir sıkıntısı oldu. bisikletciden bozma kanuni servisleriyle muhattap olacagıma gider apacheye binerim. en azından alımı satımı parcası anlayını cok bizim motorun.
bunu kanunin usta sökecek 3 tane buji var bunda 2 si yedektir diyip cıkartıp alacak geri
gülmeyin bu dediğimi elbet olur

Yaa ben hysung x5i yee baktim ktmm gibi duruyo guzel sankimeee abiler:santa:
 
Katılım
29 Haz 2013
Mesajlar
126
TVS Apache'nin yeni model var mı bu sene ? Yoksa 2013 kasa satmaya devam mı ? Bir de fiyatta ne gibi bir zam olur ? Malum sezon başlıyor..
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
ACİLLL arkadaşlar motorum 2013 model yeni kasa siyah kırmızı sıfırdan farksız 1.900 km de 4000 tl bırakacam
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar, en son kasalarda titreşim durumu nedir? bir forumda okuduğum kadarıyla tireşimin yeni kasalarda %80 oranında çözüldüğü yazılmış acaba bu doğrumu? daha önce 2008 modelini kullanıyordum titreşim baya vardı. 2012 lerde durum aynıydı. en son kasa apache lerde durum nedir?
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
arkadaşlar, en son kasalarda titreşim durumu nedir? bir forumda okuduğum kadarıyla tireşimin yeni kasalarda %80 oranında çözüldüğü yazılmış acaba bu doğrumu? daha önce 2008 modelini kullanıyordum titreşim baya vardı. 2012 lerde durum aynıydı. en son kasa apache lerde durum nedir?

%80 diyen %100 yalan söyler ya övmek için yada satmak için 2sininde hemen hemen aynı değişen fazla birşey yok eski kasada arka ayak pedlerinde titreşim vardı yeni kasada bu oran biraz daha öne doğru kaymış durumda
he dersinki şekil istiyorum ben agresif dursun yeni kasa tabiki
şunu dersin onun kadar agresif durmasın boşu boşunada 1 milyar fazla vermiyim diyorsanda 2011 2012 kasa :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
arkadaşlar, en son kasalarda titreşim durumu nedir? bir forumda okuduğum kadarıyla tireşimin yeni kasalarda %80 oranında çözüldüğü yazılmış acaba bu doğrumu? daha önce 2008 modelini kullanıyordum titreşim baya vardı. 2012 lerde durum aynıydı. en son kasa apache lerde durum nedir?
Merhaba hocam , müzik çalışmaları nasıl gidiyor or700 sattın galiba ben trakyamüzikten PİYANİST ŞANTÖR nikli ümit, bendede 2012 apache var titreşim hepsinde aynı çünli hepsinde aynı motor var 2013 lerde bir iki yere conta koymuşlar titreşim aktarımını azaltsın diye ama çok bir etkisi yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst