600CC geçiş fikirlerinizi almak istiyorum

Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
29
150.000 km civarı tecrübem var.Bu yaz bi 600lük ss almaya düşünüyorum ama kendime güvenemiyorum sürmekten yana falan değilde sıkıntım hızdan onu alınca ben ne gidiyosa gitmeye calışırım diye korkuyorum bi yandanda küçük cc lerde devam ediyim bi 30 35 yaşlarına gelince alırım hem durulurum diyorum nedir fikirleriniz?
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Valla ben daha motora başladım ama :D bu sitede öğrendiğim kadarıyla şöyle söyliyim :D 125 cc den bence 250 cc ye çıkın sonra 600 yapın :D hadi eyvallah
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Yaşım 35 ve 20 yıldır motosiklet kullanıyorum.Gün geçtikçe daha çok korkuyorum.Trafik manyak dolu.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
150000km'de bence tavsiyeye ihtiyacın olmamalı. 30 40 bin km kullanan kişi, belki ne istediğinden, kendi sürüş stilinden emin olamayabilir ama 150000km'de bunların oturmuş olması lazım, trafiği okuma yeteneğinin gelişmiş olması lazım. eğer bu yetilerin geliştiyse nerede hangi hızla gideceğini biliyor olman lazım o zaman 600cc forever :p yalnız 150000km'yi pek yoğun trafikte yapmayıp, breton 125 ile yaptıysan belki tam oturmamışda olabilir bazı tecrübeler :) seni senden iyi kimse tanıyamaz bu durumda. bence eşden dosttan ödünç al yada kirala bir 600cc bi bak bakalım nasıl oluyormuş, o zaman daha rahat karar verirsin bence
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
150.000 km civarı tecrübem var.Bu yaz bi 600lük ss almaya düşünüyorum ama kendime güvenemiyorum sürmekten yana falan değilde sıkıntım hızdan onu alınca ben ne gidiyosa gitmeye calışırım diye korkuyorum bi yandanda küçük cc lerde devam ediyim bi 30 35 yaşlarına gelince alırım hem durulurum diyorum nedir fikirleriniz?

kanuni 125cc den 600cc racing e :sunny: yaptığın delice.bunuda geçtim kendine güvenin yok bu en tehlikelisi. ister istemez hız yapmak isteyeceksin ama bunun kontrolü sende olmalı. ama sende o kontrolü sağlayacak tecrübe ve birikim yok sanırım. km tecrübeni önemseme.o sadece trafikle ilgili fayda sağlar. tavsiyem 250 cc cbr-gtr-ninja
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
29
150000km'de bence tavsiyeye ihtiyacın olmamalı. 30 40 bin km kullanan kişi, belki ne istediğinden, kendi sürüş stilinden emin olamayabilir ama 150000km'de bunların oturmuş olması lazım, trafiği okuma yeteneğinin gelişmiş olması lazım. eğer bu yetilerin geliştiyse nerede hangi hızla gideceğini biliyor olman lazım o zaman 600cc forever :p yalnız 150000km'yi pek yoğun trafikte yapmayıp, breton 125 ile yaptıysan belki tam oturmamışda olabilir bazı tecrübeler :) seni senden iyi kimse tanıyamaz bu durumda. bence eşden dosttan ödünç al yada kirala bir 600cc bi bak bakalım nasıl oluyormuş, o zaman daha rahat karar verirsin bence

600lük sürdüm bi çok motorum oldu en son kaza yaptım anayolda ters şeritte dişlerime kadar kırıldı 100.000 kmsi zaten kuryelikten yani trafikten falan hiç sıkıntım yok tek sorun fazla hız merakı zaten ilk bi ay ölmezsem bidaha ölmem :D sakin sürüyorum zaten ama boş yol olursa uygunsa gittiği kadar giderim işte ondan korkum
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
O kadar çok motor tecrübeniz var ise sizin için sıkıntı olmaz hocam sonuçta 20 bin tl ye alacağınız bi 600ss malzeme kalitesi herşeyi çok iyi olacak kullanmış olduğunuz hiç bir motora benzemeyecek bu aletler hız yapıyorsa frenide makul seviye de ona göre ama işin için güç girince kii 150 bin km devirmişsiniz siz o motorla teker stoppie yan verme vs yapmaya başlarsınız gibime geliyor olursa bunlardan bi kaza olur diğer türlü otoban dışında basamazsınız zaten boş yol olmadıkça
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
600lük sürdüm bi çok motorum oldu en son kaza yaptım anayolda ters şeritte dişlerime kadar kırıldı 100.000 kmsi zaten kuryelikten yani trafikten falan hiç sıkıntım yok tek sorun fazla hız merakı zaten ilk bi ay ölmezsem bidaha ölmem :D sakin sürüyorum zaten ama boş yol olursa uygunsa gittiği kadar giderim işte ondan korkum

o zaman senin motosikletin nokta atışı ile cbr250r. ama oda fiyat olarak 600cc fiyatına yaklaştı
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
Boş yolda herkes gitti kadar gidiyor merak etme :queen: önemli olan akıllıca sürat yapabilmek bunu sende bilmiyorsan hiç birimiz bilmeyiz yani.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Ben 12 yaşımdan beri motor sürerim,o zamanlar pederin 251 mz etz sini alıp kaçardım :D cılızdım ama hiç devirmedim hep kuzenimle yakın köylere gittim gezmeye. geçenlerde 1000rr gördüm serviste,bindim üstüne tüylerim diken oldu : ) azrail gibi bişey yahu insan korkuyor buz gibi metal yığını...
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
genelde "çözdüm olm bu makinayı ben, tem de alayım ifadeni istersen" , " olm kask olunca hatuna sırıtınca görmüyor" gibi laflardan sonra ölüyor insanlar...
zaten 150 den sonra heryer trabzon, cc si, modeli, fark etmez;)
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Bende 15000km kadardır küçük motor (apache cbf ybr) kullanıyorum. Kendimi büyük ağır ve güçlü bir motosiklete hiç hazır hissetmiyorum. Çünkü olması gerekenleri küçük motosiklette yapamıyorum örneğin motoru sallamadan yani düz gidişini bozmadan vites değiştirmek gibi veya vites düşürürken gaz verip ileri geri yığmamak gibi ya da depoyu bacaklarımla sıkı sıkıya kavramak gibi çünkü motor çok çok hafif ister istemez sallanıyor, depo desen pet şişe gibi kavranmıyor... Sonuç olarak öyle çılgın bir 600cc değil ama orta siklet bir 600cc için bile daha onbirlerce km daha yapmam gerek.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
4bin civarı km hyosung gt250r kullandım,
Ardından 4bin civarı km Honda 600F kullandım.

Şuan tekrar hyosung'a dönüş yaptım. Sebebi aslında çok basit. 600'lüğün ciddi manada tehlikeli olduğunu anladım, hevesimi aldım, kaza-bela yapmadan sağsalim sattım.

İnsan doğası gereği altındaki şeyin sınırlarını zorluyor. 600'lük bir motorda neredeyse sınır yok gibi. Hergün gidip geldiğiniz yolu bir sonraki gün daha hızlı gitmek istiyorsunuz. O dayanılmaz ses var ya, devir saati 9'u geçtikten sonra hayatın bir anlamının olmadığını bile düşünüyorsunuz :) Ciddi ciddi söylüyorum, birşey olacaksa da olsun ruh haline giriyorsunuz.

600'lüğe geçip o tadı, lezzeti tatmanızı tavsiye ederim. Fakat normal bir motora oranla yüz kat dikkatli olabilecekseniz! Dikkatli olacaksanız demiyorum, OLABİLECEKSENİZ.
Ama derseniz ki 150'lilikte bile gaza geliyorum, o zaman uzak durun. 250'liliğin tadıda aslında güzel diyerek kendinizi avutmaya devam edin.
Hyosung GT250R forumunu takip edin, 3-4 arkadaş 600F'lükten inip tekrar 250'liliğe geçiş yaptı.
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
113
Ben motora 600RR ile başladım hiç bir sıkıntı yaşamadım ciddi bir biçimde. Önemli olan kendini bilmen, ne kadar tecrübeli olursan ol trafikte fazla gaz açmamak gerek. Ben şahsen 125 KM'yi geçmedim 600RR ile, 3. vites üstünede çıkmadım henüz :)
Tatlı su motorcusu olmaktan memnunum.
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Ben motora 600RR ile başladım hiç bir sıkıntı yaşamadım ciddi bir biçimde. Önemli olan kendini bilmen, ne kadar tecrübeli olursan ol trafikte fazla gaz açmamak gerek. Ben şahsen 125 KM'yi geçmedim 600RR ile, 3. vites üstünede çıkmadım henüz :)
Tatlı su motorcusu olmaktan memnunum.

En temizi ^^
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
600 cc alıp gaza gelmemek olmaz.. geleceğin kesin... alma bence..

max 250cc iyidir.. ben daha ilk motosikletimi almadan 2. ve son olacak motosikletimin cc sini belirledim..
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
125cc den 600cc ye geçilmez 250cc ye geç 20-30 bin km devir sonra 600cc geçersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst