alabılırsın sıkıntı yok kendıne bı km belırle ornegın 2000 3000 gıbı kesınlıkle 3 e takma anı frenlere calıs yenı motora baslıyormuscasına benım hıc 600 luk motorum olmadı arada r1 suruyorum arkadasın tama korkuyorum ama surebılıyorum oyle atından kacmaz kolay kolay debrıaj elınde sonucta gaz fazla abanmadıktan sonra bısı olmaz yok tekere geleyım yok su aracı anıden sollayım dersen ya yanlayıp dusersın yada motor kafana gecer sadece sabır ıle ılk 2 3 bın km motora alısman lazım ama 1000 lık kesınlıkle alma ben 3 e takamadım gerekte duymadım yusuf vardı arkamda 2006 dan berı motor tepesındeyım