600CC geçiş fikirlerinizi almak istiyorum

Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
150 bin km cok ıyı bi rakam fakat hep aynı motorla ve 125 cc ile yaptıysanız bunu . Oturuş pozisyonu panik fren viraja yatma vs 600 cc de farklı olur . 250 cc surucusuyum 600 rr da suruyorum mahalleden abilerımızden ( totmuz 600 cc ye değmedi olmasın diye kısa çaplı :) . ) kaskın ıcınde insanın nutku tutuluyo 100 beygirden daha fazla bi aletin üstünde oturdugunuzu bılmek. Bence hysoung 250 sürün biraz 600 cc kasa nede olsa bi RR nasıl ona alısın daha sonra 600rr dusune bılırsınız .
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
alabılırsın sıkıntı yok kendıne bı km belırle ornegın 2000 3000 gıbı kesınlıkle 3 e takma anı frenlere calıs yenı motora baslıyormuscasına benım hıc 600 luk motorum olmadı arada r1 suruyorum arkadasın tama korkuyorum ama surebılıyorum oyle atından kacmaz kolay kolay debrıaj elınde sonucta gaz fazla abanmadıktan sonra bısı olmaz yok tekere geleyım yok su aracı anıden sollayım dersen ya yanlayıp dusersın yada motor kafana gecer sadece sabır ıle ılk 2 3 bın km motora alısman lazım ama 1000 lık kesınlıkle alma ben 3 e takamadım gerekte duymadım yusuf vardı arkamda 2006 dan berı motor tepesındeyım
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
fuarda hepsine şöyle bir baktım bakıştırdım. Eğer geçiş içinse önce honda 600 f (fuarda yoktu)yeterli tecrübe edindikten sonra sırasıyla suzuki gsxr 6 ve en son yzf r6. suzuki çok hoşuma gitti diğer 600lüklere nazaran. ben illede r6 diyordum ancak oturuş pozisyonu ve sele yükseliği bir hayli zorlar gibi. bu sebeple çok sevdiğim r6 dan tercihimi öncelikle gsxr'a çevirdim. ancak onunda sıfır fiyatı ve dolayısıyla ikinci elleri nerdeyse imkansız gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst