2014 Honda Motosiklet Fiyat Listesi

Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
CBR 250 powersports.honda.com 'da 4200 dolar. Mesele 4200 dolar'ın Türkiye de 9400 TL olması ve motorun fiyatının 12250 olmasında malesef. Bu yüzdendir ki artık hiç bir şey alasım gelmiyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
almanyada sh300 cbr 250 den 500 euro pahalı tr de bide 600cc vergisi biniyor.

fiyatlardaki komediye bakarmisiniz. 12.250 ye 13.700

sh ın bu mantığa göre(4 kere zam yiyen 1 yilda 2000 tl den fazla artan cbr250 mantığı) 16.000 olmasi lazım

Tutulmayan ve pazarı az olan malı uygun fiyatta tutarken nasil olsa millet alıyor dediği malda iyi niyetin(!) ölçüsü kaçmış durumda...

Ticarette çok satılan urunü çok daha rekabetçi fiyatta sunmak mumkunken hemde. çünkü Honda ilk çıktığında bunu yapıyordu
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
CBR 250 powersports.honda.com 'da 4200 dolar. Mesele 4200 dolar'ın Türkiye de 9400 TL olması ve motorun fiyatının 12250 olmasında malesef. Bu yüzdendir ki artık hiç bir şey alasım gelmiyor.

bi cbr250 m var uygun denilecek bi fiyata aldık kısmet oldu. bundan sonra 3 sene sonramı olur 4 sene sonramı olur bilemem, kendileri kaybeder... istediği fiyatı versinler.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
209
Bende CBR500R düşünüyordum. Ancak şu fiyatlardan sonra MT-07 daha mantıklı geliyor. Gerçi benim alışım fuardan sonraya kaldı. Asıl bakalım fuardan sonra fiyatlar ne olacak. Malum fuarda birazcıkcık uygun oluyor.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
165
honda kaç yıldır 50 cc motor getirmiyor Türkiye'ye neden acaba fiyatlandırma yapılamayacağı için herhalde gelse 50 lik model satılır sahil kesimlerinde falan...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Fiyatların iyicene boku çıkmış, CBR 125 8200, Yamaha R125 10.000 TL. Motor falan alınmaz artık. 2006 fuarı Honda fiyat listesi var elimde , CBR 600f 13.840 YTL, CBR 600RR 16.200 YTL.

Birilerine sorarsan enflasyon yok, ehonomi coH eyi. E tabii benim de milyar milyar yurocuklarım olsa, ekonomi bana da çok iyi olurdu :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Canım ülkemin hali ortada. İki hafta önce sıfır Fazer 8 aldım 27 bin lira verip.. Amerikadaki arkadaşla daha dün konuştum, o paraya burada S1000RR alıyoruz dedi.. Hani kuşlar ağaçlar binbir renkli çiçekler... :santa:
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
cb500x i merak eden arkadaşlar bugün bir anket yapılacakmış ona göre satılacak deniyor ancak bildiğiniz talebe göre fiyat biçilecek. İnanın resimlerde görüldüğü gibi değil nc750 nin yanında ufak kalıyo parasını hiç haketmiyor. Bir sürü şey çıkartılmış. 750 de bulunan önde kaskı ıvırı zıvırı koyabildiğimiz kısım kaldırılmış. Yine 750 de bulunan kombine fren sistemi yerine normal abs fren takılmış. Motor sisteminde değişiklik var ancak pek güzel değil. Bekleyen insanlar için hayal kırıklığı olsa da fuarda en çok ilgi gören motor cb500x idi gözlemlerime göre.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
209
2006 Yılı zaten milattır motosiklet camiası için. Bildiğim kadarıyla 2006 yılından sonra ÖTV getirildi. Sonrada genel olarak satışlar her geçen gün düşüşe geçti.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
Fiyatlara bak ya inanılmaz... Bizim milletteki marka takıntısı yüzünden niteleyen iteleyene.. Bir zamanlar herkes nokiacıydı simdi esamesi okunmuyor. Honda hayat onda diyenler düşünsünler şimdi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst