en mantıklı mt 07 görünüyor fakat ben ülkedeki vergilendirmeye gıcığım ve bu motosiklet satıcıları neden böyle dandik yaparlar motor hacimlerini
sırf 39 cc için mt-07 ye çok fazla vergi vermek durumundayız bu mt-07 eğer kiş 649 cc olarak gelseydi daha ucuz daha çok satardı