TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
5w40ya tmam bizim opellerde gm onayı var diye 0w40 esp koyuyorum onların fiyatı 90 tl:)yağ fltresi iyimiş bizim gm orjinal filtre 25 tl hava filtresini k&n almıştım hemen namussuzlar 2011 yılında bir hava filtresine 45 tl dyorlardı:)salcana debriyaj kaçırmıyorsa iyi benim apacheye bisiklet tamircisi servis ilk bakımda araba yağı koymuştu ukalalık edip sonra dükkandan çıkamamıştı motor birde ceplerinden debriyajı değiştirtmiştim:)



abi benim işi sorabildin mi sürat motora:)

ben 15.000km dir 4t yağ koymadım salcanoya. bildim bileli araba yağı koyuyorum. 40tl ye 4 litre 10-40 araba yağ aldım seahorse. içine benim arabadan artan 5-40 yağı karıştırdım. 5000kmdir bunu kullanıyorum.
debriyajda kaçırmıyor.

zaten 10.000km de bir debriyaj balatalarını değiştiriyorum ben. benim gariban salcano üstünde 160kg yükle devamlı şehiriçi durkalk yaptığından debriyaj dayanmıyor. 20 tl masrafı var debriyaj balatalarını değiştirmenin bana :)

22.000 kmde 4 kez debriyaj teli koparttım.. 5.de kopmak üzere düşün işte nasıl motor kullandığımı :)
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm arkadaşlar motorumu satıyorum eylül ayında aldım sıfır olarak tvs 2013 yeni kasa kırmızı siyah 1900 km sıfırdan farksız fiyatı 4750 pazarlık sünnettir 0537 414 58 02 herkeze hayırlı akşamlar
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
9
arkadaşlar egzosumda oluşan paslanma için zımpara yaptıgım taktirde boya tutmaz gibi şeyler duydum doğru mudur deneyen arkadaşlar varmı?makine ile zımpara yapmak uygun olur mu?
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
14
arkadaşlar egzosumda oluşan paslanma için zımpara yaptıgım taktirde boya tutmaz gibi şeyler duydum doğru mudur deneyen arkadaşlar varmı?makine ile zımpara yapmak uygun olur mu?
Benim motoruma egzoz takarken orginal egzozu kesip taktılar arada 25 cm boru ilave ettiler yarısı metal renk yarısı orjinal egzozun rengi olan mat gri idi bende onu ince zımpara ile iyice boyası gidene kadar zımparalayıp yanmayan sprey boya olan 720 dereceye kadar dayanıklı olan soba boyası diye gecer sanayilerde ondan alıp yer yerini boyadım süper oldu. Buda resmi
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Arkadaşlar apache de araba yağı ya da başka yağ kullanmayın.Benim servis de ilk bakımda yanlış yağ koymuştu 3500 km de motor yapıldı ve olmadı 5000 de bir daha motor yaptırdım sıfırdan.Şimdiki ustam iyi şükür bi sorunum yok 10000 km yi geçtim sürekli kullanıyorum.Gene de apache diyorum benimkisi sadece şanssızlıktı.Neyse
performans ekzost kullananlar acaba memnun mu bende taktırmayı düşünüyorum. İxil yada shark kullanan var mı aranızda??
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Arkadaşlar apache de araba yağı ya da başka yağ kullanmayın.Benim servis de ilk bakımda yanlış yağ koymuştu 3500 km de motor yapıldı ve olmadı 5000 de bir daha motor yaptırdım sıfırdan.Şimdiki ustam iyi şükür bi sorunum yok 10000 km yi geçtim sürekli kullanıyorum.Gene de apache diyorum benimkisi sadece şanssızlıktı.Neyse
performans ekzost kullananlar acaba memnun mu bende taktırmayı düşünüyorum. İxil yada shark kullanan var mı aranızda??

Shell 15-40 koydum sorun olurmu ?
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selamun aleyküm arkadaşlar.
cbr 250r almaya karar verdim. ben alanyada yaşıyorum ama alacağım motor izmirde. arkadaşlar izmirde yaşayan varmı gidip bi baksa motora bi kontrol etse bende ona göre kalkıp gelsem burdan. değilse hiç boşuna 600 km yol geleceğim. varmı bana yardımcı olacak izmirde yaşayan arkadaş?
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
selamun aleyküm arkadaşlar.
cbr 250r almaya karar verdim. ben alanyada yaşıyorum ama alacağım motor izmirde. arkadaşlar izmirde yaşayan varmı gidip bi baksa motora bi kontrol etse bende ona göre kalkıp gelsem burdan. değilse hiç boşuna 600 km yol geleceğim. varmı bana yardımcı olacak izmirde yaşayan arkadaş?

Dostum motoru sattın mı? Bir iki hafadır ilanlarda görüyordum. Kaça gitti sarı kız?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
benim arka lastik ölçüsü 3.25 18

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------



motosiklet için mi otomobil için mi?

Benzinciden aldım unuttum kutuyu sarı bi kutudaydı biz değiştirdik yağını 60-70 km kullandım öyle yeni yağıyla
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
bendede HERO3 silver edition var arkadaşlar. ilgilenenlere çok uyğun fiyata veririm. daha kullanmak bile nasip olmadı motor alacağım için satıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst