- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Merhaba.Bu araba yagi konusunda ciddimisin?Cok guvenilir denen servismi yapti bu isi acaba?
yok bey moto değil eski bursa servisi bey motodan önceki
Merhaba.Bu araba yagi konusunda ciddimisin?Cok guvenilir denen servismi yapti bu isi acaba?
5w40ya tmam bizim opellerde gm onayı var diye 0w40 esp koyuyorum onların fiyatı 90 tlyağ fltresi iyimiş bizim gm orjinal filtre 25 tl hava filtresini k&n almıştım hemen namussuzlar 2011 yılında bir hava filtresine 45 tl dyorlardı
salcana debriyaj kaçırmıyorsa iyi benim apacheye bisiklet tamircisi servis ilk bakımda araba yağı koymuştu ukalalık edip sonra dükkandan çıkamamıştı motor birde ceplerinden debriyajı değiştirtmiştim
abi benim işi sorabildin mi sürat motora![]()
yok bey moto değil eski bursa servisi bey motodan önceki
Benim motoruma egzoz takarken orginal egzozu kesip taktılar arada 25 cm boru ilave ettiler yarısı metal renk yarısı orjinal egzozun rengi olan mat gri idi bende onu ince zımpara ile iyice boyası gidene kadar zımparalayıp yanmayan sprey boya olan 720 dereceye kadar dayanıklı olan soba boyası diye gecer sanayilerde ondan alıp yer yerini boyadım süper oldu. Buda resmiarkadaşlar egzosumda oluşan paslanma için zımpara yaptıgım taktirde boya tutmaz gibi şeyler duydum doğru mudur deneyen arkadaşlar varmı?makine ile zımpara yapmak uygun olur mu?

Arkadaşlar apache de araba yağı ya da başka yağ kullanmayın.Benim servis de ilk bakımda yanlış yağ koymuştu 3500 km de motor yapıldı ve olmadı 5000 de bir daha motor yaptırdım sıfırdan.Şimdiki ustam iyi şükür bi sorunum yok 10000 km yi geçtim sürekli kullanıyorum.Gene de apache diyorum benimkisi sadece şanssızlıktı.Neyse
performans ekzost kullananlar acaba memnun mu bende taktırmayı düşünüyorum. İxil yada shark kullanan var mı aranızda??
selamun aleyküm arkadaşlar.
cbr 250r almaya karar verdim. ben alanyada yaşıyorum ama alacağım motor izmirde. arkadaşlar izmirde yaşayan varmı gidip bi baksa motora bi kontrol etse bende ona göre kalkıp gelsem burdan. değilse hiç boşuna 600 km yol geleceğim. varmı bana yardımcı olacak izmirde yaşayan arkadaş?
Dostum motoru sattın mı? Bir iki hafadır ilanlarda görüyordum. Kaça gitti sarı kız?
Shell 15-40 koydum sorun olurmu ?
benim arka lastik ölçüsü 3.25 18
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
motosiklet için mi otomobil için mi?