- Katılım
- 25 Ocak 2013
- Mesajlar
- 233
onur haklısın 1-2 muhabbetle samimi zannettim.haklısın kardeşim.ufacık takılmadan bu kadar olayı büyüttüysen insaf et.burası kaynaşma tanışma platformu degilmi? illaki biraz samimilik olacak ne bilim senin bu kadar anlayışşız oldugunu özür dilerim.senden 10 yaş büyüğüm bu arada.şakası bir yana dedik sanki adama sanki hakaret ettik.nasıl bir anlayış kıtlıgı var sende bilmiyorum.kesiciye girmesi için son gaz vermen lazım dedin ben videoyu ekleyip benimkinde var mı derken !!! bende haklısın dedim bağırtmadım dedim.videoda öyle çünkü.e bu yalancımı cıkardı seni ? haklısın dediğim halde ?
"Motosikletin üzerinde bilmem kaça bilmem kaç dişli de olsa yüksek devir de olsa sen gazı ne kadar açarsan o kadar benzin gider! "
iyide ne kadar devirli kullanırsan o kadar benzin tüketmiyormu bu alet? devride ceviren gazdır.sen düz yolda 5 ci vites 10-11 binle 110 km giderken ben 8000 ile gazı dahamı çok açmış oluyorum 110 yapmak için?(dişli degişimlerimizi göz önüne alırsak)hangisi daha cok yakıyor?
"Motosikletin dişlisini değiştirdiğin zaman karbüratör ayarını etkileyip daha mı çok benzin almasını sağlıyor ?!"
devri yüksek oldugu için daha cok harcamıyormu? devri yükseltmek için gazı cevirmene gerek yok azcık gazla bile zaten devrin yüksek...
Benim motorumda ilginçlik milginçlik yok arkadaşım, bak kaç kişi dişli değiştirmiş bir de dön bak kaç kişi karbüratörünü bilmemnesini değiştirmiş ? Kimin ki ilginç ?
dişli degişimi kolay yöntem ondan.en basiti herkezin yapacagı tek ve ilk iş dişli degişmek zaten..ama neden 200 cc karbüratör takmamışlar dersin?
madem bu kadar konuya hakimsin tecrübelisin...ilginç olan nokta aslında dişlilerin büyük olmasına rağmen standart yakıt tüketimi...
"Kanuni Seyhan 150, ASYA sukuter 150, Çelik motor 150, CG 125, Keeway Superlight 150, Keeway Supershadow 250, Hyosung GV 250, Ramzey QM200, Honda Today 50, CBF 150, CRF250L, XL200, PS150İ, CBR 250, Yamaha Tenere660, Super Tenere 1200, Harley Davidson Dyna 1500.. "
bu konuda yanılmışım üstad....üzgünüm..
"1500cc Harley'e bin bir daha öğren titreşimin ne demek olduğunu Mahir'ciğim.."
üstad sende 200 cc karbüratör denede bizi yine bilgilendir olurmu ? yanlız titreşimi arttırıyor bana öyle geldi.
"Yani diyeceğim şudur 200cc ya da bilmem kaç cc'de gazı çevirince verdiği tepkilerin farkındayım! Benim motosikletim gariban 150cc her ne kadar ruhsatta 162cc yazsa da ben o 12cc ile övünen tarafta değilim, 150cc'lik gariban motosikletim ile kimseyi dövemem anca arkadan takip ederim 200'lük karbüratörlü olanların tozunu falan yutarım hatta... "
samimi söylüyorsun yani !!! iyi o zaman yine ukalalık yapayım biraz anlatabilmişim
)
"Neyse, böyle yeni halim iyi oldu mu ? Kibirli, ukala falan !? Bence de iyi oldu çünki insanlar iyi dilden, tatlı sözden anlamıyor.. İlla böyle kavga, kıyamet gerekli.. ! "
beni tanımıyorsun vede ön yargılı,yargısız infaz ediyorsun.herneyse onurcum ama bana bir ders verdin demekki neymiş herkese samimi davranmayacaksın.grupta muhabbete kandık.buda benim yeni halim olsun bakam...yarın ustanın yanına gidip bilgi alayım...
"Motosikletin üzerinde bilmem kaça bilmem kaç dişli de olsa yüksek devir de olsa sen gazı ne kadar açarsan o kadar benzin gider! "
iyide ne kadar devirli kullanırsan o kadar benzin tüketmiyormu bu alet? devride ceviren gazdır.sen düz yolda 5 ci vites 10-11 binle 110 km giderken ben 8000 ile gazı dahamı çok açmış oluyorum 110 yapmak için?(dişli degişimlerimizi göz önüne alırsak)hangisi daha cok yakıyor?
"Motosikletin dişlisini değiştirdiğin zaman karbüratör ayarını etkileyip daha mı çok benzin almasını sağlıyor ?!"
devri yüksek oldugu için daha cok harcamıyormu? devri yükseltmek için gazı cevirmene gerek yok azcık gazla bile zaten devrin yüksek...
Benim motorumda ilginçlik milginçlik yok arkadaşım, bak kaç kişi dişli değiştirmiş bir de dön bak kaç kişi karbüratörünü bilmemnesini değiştirmiş ? Kimin ki ilginç ?
dişli degişimi kolay yöntem ondan.en basiti herkezin yapacagı tek ve ilk iş dişli degişmek zaten..ama neden 200 cc karbüratör takmamışlar dersin?
madem bu kadar konuya hakimsin tecrübelisin...ilginç olan nokta aslında dişlilerin büyük olmasına rağmen standart yakıt tüketimi...
"Kanuni Seyhan 150, ASYA sukuter 150, Çelik motor 150, CG 125, Keeway Superlight 150, Keeway Supershadow 250, Hyosung GV 250, Ramzey QM200, Honda Today 50, CBF 150, CRF250L, XL200, PS150İ, CBR 250, Yamaha Tenere660, Super Tenere 1200, Harley Davidson Dyna 1500.. "
bu konuda yanılmışım üstad....üzgünüm..
"1500cc Harley'e bin bir daha öğren titreşimin ne demek olduğunu Mahir'ciğim.."
üstad sende 200 cc karbüratör denede bizi yine bilgilendir olurmu ? yanlız titreşimi arttırıyor bana öyle geldi.
"Yani diyeceğim şudur 200cc ya da bilmem kaç cc'de gazı çevirince verdiği tepkilerin farkındayım! Benim motosikletim gariban 150cc her ne kadar ruhsatta 162cc yazsa da ben o 12cc ile övünen tarafta değilim, 150cc'lik gariban motosikletim ile kimseyi dövemem anca arkadan takip ederim 200'lük karbüratörlü olanların tozunu falan yutarım hatta... "
samimi söylüyorsun yani !!! iyi o zaman yine ukalalık yapayım biraz anlatabilmişim
"Neyse, böyle yeni halim iyi oldu mu ? Kibirli, ukala falan !? Bence de iyi oldu çünki insanlar iyi dilden, tatlı sözden anlamıyor.. İlla böyle kavga, kıyamet gerekli.. ! "
beni tanımıyorsun vede ön yargılı,yargısız infaz ediyorsun.herneyse onurcum ama bana bir ders verdin demekki neymiş herkese samimi davranmayacaksın.grupta muhabbete kandık.buda benim yeni halim olsun bakam...yarın ustanın yanına gidip bilgi alayım...