öncelikle hepinize merhaba babamın 25yıllık motor tutkusu ve deneyimleri üzerine artık artcılığı bırakıp dün itibariyle kendi motorumu almış bulunmaktayım 1 ay kadar önce bu motoru araştırmaya başlarken tüm sayfaları tek tek özenle okumuştum ama daha önce motor deneyimim olmadığı için tekrardan tavsiyelerinizi almak isterim özellikle 1-2 sorum daha var 1.güvenlik apartmanın içinde duracak ama nasıl bir kilit sistemi kullanmalıyım?
2.üzerindeki aynaları değiştirmek istiyorum arka kapıdan geçmiyor katlanılabilir ayna alıcam ounn içinde önerileriniz olursa sevinirim