Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
16
1798542_10152142315913548_1266383272_n.jpg


Herkese İyi haftalar dilerim. :) Evet VFR kullanalı 1 ay olacak ve harika bir motor tek sorunum biraz yakıyor alet :) ve gergi den ses geliyor bazen kronik sorun olduğu söylenmekte ama suan için bir sorun teşkil etmiyor.ve gelelim en güzel ve en önemli konuya 04.05.2014(İsatanbul kartal dan Ankara 800 KM) 26.06.2014 ( İstanbul kartal dan Denizli 1100 KM) ve ilk uzun yolum olucak VFR la ve ne yakar inanın bilmiyorum acaba bilenlerden yardım alabilirmiyim? 150-160 kmh aşmazsam yanı ::) şimdiden teşekkür ederim herkese iyi günler dilerim :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar, iyi haftalar...
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, niyetlenenlerin de bir an önce sahiplenmesini diliyorum.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1798542_10152142315913548_1266383272_n.jpg

Herkese İyi haftalar dilerim. :) Evet VFR kullanalı 1 ay olacak ve harika bir motor tek sorunum biraz yakıyor alet :) ve gergi den ses geliyor bazen kronik sorun olduğu söylenmekte ama suan için bir sorun teşkil etmiyor.ve gelelim en güzel ve en önemli konuya 04.05.2014(İsatanbul kartal dan Ankara 800 KM) 26.06.2014 ( İstanbul kartal dan Denizli 1100 KM) ve ilk uzun yolum olucak VFR la ve ne yakar inanın bilmiyorum acaba bilenlerden yardım alabilirmiyim? 150-160 kmh aşmazsam yanı ::) şimdiden teşekkür ederim herkese iyi günler dilerim :)

Sağ elinize hakim olursanız 100km.de 5lt civarına düşersiniz...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
100,110 yaparsan 5 civari yakar tabi. 150/160 araliginda o kadar az yakmaz :) 600RR la cok yakin yakiti.
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
100,110 yaparsan 5 civari yakar tabi. 150/160 araliginda o kadar az yakmaz :) 600RR la cok yakin yakiti.

Çocuk 150-160 aralığında sürersem kaç yakar diyen de yok, 150-160 aralığında sürersen 5 lt yakarsın diyen de yok :)
Ben kendi Bodrum seyahatimden biliyorum, daha önce de burada yazmıştım, 120-130'un altına sadece şehir içi ve kavşak yaklaşımlarında hızımı düşürerek, otoyollarda en yüksek 235km/saat hızı görerek toplam gidiş geliş tüm km.lerimin ortalaması 5,1 lt idi.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
*150-160 kmh aşmazsam yanı ... " demis arkadas senin yazin uzerine yanlis anlamasin diye ben de ona cevap yazdim.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
yakıt konusunda hayabusa kadar cins motor yok.kalkış ve ara hızlanmalarda içiyor.sabit hızlarda yakmıyor.

110-120 kilitleyip gidersen 3,5-4 yaktırırsın teorik olarak. ama 4,5-5 arasını geçmez reelde.
sürekli hızlan yavaşla hızlan yavaşla yaparsan ama sürekli olacak 11-12lt den yukarı yakamazsın.
hiç düşünmeyip benzini 200-250 aralığında gezinerek gidersen 7,5 lt

pazartesi başla hesaba,bir hafta ş.içi kullan pazartesi 300-400km gezi yap otur hesapla ortlama 7-8i geçmene imkan yok eğer insansan :mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
106
Arkadaşlar tekrar merhaba.
Özellikle MARLOX (İzmirde olduğu için. VFR'ı kaptı mesajlarımı görmüyor :) )
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-dolu-temiz-vfr%2Cfiyati-dusurdum-143124637/detay ilanı inceleyen veya motor hakkında bilgisi olan var mı?

Bir de şu var (İstanbul'da)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-temiz-vfr-800-125102946/detay Esengül motor(Ali usta, motorsağlam demiş zamanında) yan ve kafa grenajları boyalı

Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Sugar boy sen nerelerdesin yahuuu... Gördüğüme sevindim.

Arayı soğutma öpüyorum seni.:bounce:

Orhan,ben ki en sıkı VFR hayranlarından biriyimdir ama FJR gerçekten de guzel motor.

Özellikle son çıkan modellerinde ki şanzıman'ı takdire şayan.

Ben goldwing'den pek hazzetmeyen bir kişiyim onları daha çok BMW sürücülerine benzetiyorum.
Küçük dağları biz yarattık modunda, anasını satayım motordan indiler mi sanki Concorde'dan iniyorlar sanırsın.

Ama ileride tabii bir yerlerimiz de kıllar beyazlayıp tel kadayıf moduna girdiği zaman ve halen motor kullanıcaksam sanırım Pan European ve Fjr arasında gider gelirim.

Honda TR'nin dangalak CEO'su tabi Pan European'ı getirmeyi kestikleri için tek alternatif FJR kalıyor. Gerçekten de yakından bakıldığı zaman karizmatik ve sükseli gelmiştir bana hep.

Murat,yahu arkadaş sen sport touring motor seviyorsun, e kardeşim o zaman ne demeye CT aldın ki?

Merlox, ben VFR'de gidon amortisörü kullanımı için bir neden göremiyorum. Zate geri kalan çoğu aksesuarda kişinin kendi görsel zevkine kalmış bir şey.

Malibu79, İstnabul'da çiziksiz araba olmaz misali sanırım devrilmemiş de motor yoktur. Kazası yok ise grenajlarda ki boyayı çok kafanıza takmayın derim. Yeter ki, km orjinal olsun ve mekanik aksamada sıkıntı olmasın.

.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

*150-160 kmh aşmazsam yanı ... " demis arkadas senin yazin uzerine yanlis anlamasin diye ben de ona cevap yazdim.

Hadi matematikten anlamıyorsun :rendeer: bari okuduğunu anla. :b

Haftasonu, Şokella ve Bal olarak kahvaltı yapmasını biliyorsunuz!!
Yazıklar olsun. Bizsz nasıl yediniz onları hain domdomlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
182
Arkadaşlar tekrar merhaba.
Özellikle MARLOX (İzmirde olduğu için. VFR'ı kaptı mesajlarımı görmüyor :) )
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-dolu-temiz-vfr%2Cfiyati-dusurdum-143124637/detay ilanı inceleyen veya motor hakkında bilgisi olan var mı?

Bir de şu var (İstanbul'da)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sahibinden-temiz-vfr-800-125102946/detay Esengül motor(Ali usta, motorsağlam demiş zamanında) yan ve kafa grenajları boyalı

Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen :)

Hocam denildiği gibi İstanbulda boyasız motor bulmak zor. Örneğin ben. Vfr mi mayıs ayında aldım. Mutlu mesut kullanırken bir gün kavacıkta motorumu park ettim. Döndüğümde yerdeydi. Çarpan herifte basıp gitmiş kaldım motorumla baş başa. Oluşan hasar;

Sağ gidon kolunda 0,5cm yamulma,(değişti)
Yağ soğutucu radyatöründe çatlak,(değişti)
Sağ ayna kırığı ve sağ taraf komple çizik,
Yamuk fren pedalı vs...

Neyse yine bir şekilde sigortadan yaptırdım motorumu ama 5.500TL tuttu. Şimdi satarken zorlanıcam, alacak adam muhtemelen ikna olmayacak. Gerçi fotoğrafları var, mototal de kaydı da var ama işte bunlar hep insanın midesini bulandırıyor.

Bugün yine motor almak istesem elbette herkes gibi boyasız ını ararım neden boyalı düşmüş bir motor bakayım ama gerçekten fiyat olarak uygunsa ve motor da temizse neden olmasın diyorum. İlandaki boyalı motor taaa ben alırken de vardı ama ben biraz çabuk buldum motoru dolayısıyla hiç listeme girmedi. Bence Esengül onay veriyosa fiyatta da 1.000TL ye yakın bir indirim yapar gibime geliyor çünkü eleman hala satamadı motorunu. Düşünülmeyecek motor değil şahsi fikrim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

Sugar boy sen nerelerdesin yahuuu... Gördüğüme sevindim.

Arayı soğutma öpüyorum seni.:bounce:

Orhan,ben ki en sıkı VFR hayranlarından biriyimdir ama FJR gerçekten de guzel motor.

Özellikle son çıkan modellerinde ki şanzıman'ı takdire şayan.

Ben goldwing'den pek hazzetmeyen bir kişiyim onları daha çok BMW sürücülerine benzetiyorum.
Küçük dağları biz yarattık modunda, anasını satayım motordan indiler mi sanki Concorde'dan iniyorlar sanırsın.

Ama ileride tabii bir yerlerimiz de kıllar beyazlayıp tel kadayıf moduna girdiği zaman ve halen motor kullanıcaksam sanırım Pan European ve Fjr arasında gider gelirim.

Honda TR'nin dangalak CEO'su tabi Pan European'ı getirmeyi kestikleri için tek alternatif FJR kalıyor. Gerçekten de yakından bakıldığı zaman karizmatik ve sükseli gelmiştir bana hep.

Murat,yahu arkadaş sen sport touring motor seviyorsun, e kardeşim o zaman ne demeye CT aldın ki?

Merlox, ben VFR'de gidon amortisörü kullanımı için bir neden göremiyorum. Zate geri kalan çoğu aksesuarda kişinin kendi görsel zevkine kalmış bir şey.

Malibu79, İstnabul'da çiziksiz araba olmaz misali sanırım devrilmemiş de motor yoktur. Kazası yok ise grenajlarda ki boyayı çok kafanıza takmayın derim. Yeter ki, km orjinal olsun ve mekanik aksamada sıkıntı olmasın.

.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------



Hadi matematikten anlamıyorsun :rendeer: bari okuduğunu anla. :b

Haftasonu, Şokella ve Bal olarak kahvaltı yapmasını biliyorsunuz!!
Yazıklar olsun. Bizsz nasıl yediniz onları hain domdomlar.


Abicim evden çıkazsınız, dükkandan çıkmazsınız, tv başından kalkmazsınız yine suçlu biziz :) Gideceğimizi 4-5 gün önce defalarca tekrarladık. Tamam tatlı abilersiniz de merak etmeyin erimezsiniz yağmurda :) Artık çıkarın şu motorları. Dua edin Türkiyede yaşıyosunuz. İngiliz olsanız sokağa çıkamıycakmışsınız he :) Öpüyorum Tahin abim :)
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
106
Cevap veren arkadaşlara cok tesekkür ederim. Istanbuldaki motor renginden dolayı(bordo) çok hoşuma gidiyor. Fırsat olursa bu hafta sonu incelemeye çalışıcam. Tanıdık bildik motor var diyen olursa cekinmeden yazsın :)
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
16
Herkese Günaydın :)
VFR 800 Candır Can :)



DSC_14081s.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Böyleside var :) Bu gün yağmurlu bir İstanbul yasıyoruz oyuzden içimiz isinmalı diye düşündüm :)

DSC_14121s.jpg

DSC_14151s.jpg

_cfimg6522797451920569630.jpg
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Günaydınlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Merhabalar biraz sizleri soru bombardımanına tutayım...

1-Honda yan çantalar
2-vfr utumlu Gidon amrtisörü
3-Ayarlanabilir iti bir markadan, güzel bir manet
4-vfr için uygun lastik? Fiyat?
5-elcik ısıtma lazım olurmu? Olursa hangi marka?
6-farlar otomatik mi yanıyor ben kapatma düğmesini bulamadım :) yanık kalması işime grliyor ancak kapatmanın yolu varsa bilmek isterim.
7-far ayarı yapılabiliyormu?
8- cevaplar için şimdiden teşekkürler...
9-izmir il sınırları içindeki vfr kullanıcıları ile görüşüp tanışmak isterim...

Saygılar sevgiler...
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Hepsinin cevabı forumda olmakla birlikte yazayım...
1. Orjinali son sorduğumda 2500TL falandı.
2. Markası GPR (Uğur arkadaşımızda var).
3. Rizoma.
4. Avon 650TL takımı idi 3-4 ay önce.
5. Kullandığı mevsime göre kullanıcı karar verir. Motosiklet mağazalarında çeşitli markalar var.
6. Güvenlik açısından otomatik yanar.
7. Yapılır, kafada alt kısımda vida var o vida çevrilerek ayarlanır.
8. Rica.
9. İstanbul'a da bekleriz.
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Ergin'e katılıyorum 9. madde dışında. Ben Adana'ya beklerim.:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Murat,yahu arkadaş sen sport touring motor seviyorsun, e kardeşim o zaman ne demeye CT aldın ki?

Bunu demeyecektin bana:queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
e avatar degısmıs :queen: yoksa ?

yoksa?

***

abi saka bı yana.otomatık beyaz var bırtane. te ben ararken bıle satılıktı. bunların pıyasası mı kotu yoksa o motorda mı bısey var? kugu gıbı alet nasıl satılmaz anlamıyorum.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Bornovadaki siyah olan çok temizmiş,garaja sokarken aynası çizildi diye sevsise gidiyormuş bir önceki sahibinde
 
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
173
Hepsinin cevabı forumda olmakla birlikte yazayım...
1. Orjinali son sorduğumda 2500TL falandı.
2. Markası GPR (Uğur arkadaşımızda var).
3. Rizoma.
4. Avon 650TL takımı idi 3-4 ay önce.
5. Kullandığı mevsime göre kullanıcı karar verir. Motosiklet mağazalarında çeşitli markalar var.
6. Güvenlik açısından otomatik yanar.
7. Yapılır, kafada alt kısımda vida var o vida çevrilerek ayarlanır.
8. Rica.
9. İstanbul'a da bekleriz.


cevap için çok teşekkür ederim Ergin abi...

peki

1- çanta almayı düşünüyorum eşimle uzun yolculuklar yapma fikrimiz var ne tavsiye edersiniz? ( uygun fiyatlı kullanışlı ve görünümü güzel olan )
2- GPR marka gidon amortisörünü uğur arkadaşımız satıyormu? satıyorsa fiyat nedir ? satmıyorsa uygun fiyatlı nereden temin edebilirim?
3- rizoma manetleri sizler nereden aldınız en güvenilir nereden alabilirim internette ilanları var ancak orjinalmi?
4- AVON lastik alıcam bunun için teşekkürler...
5- elcik ısıtma almaktan vazgeçtim teşekkkürler...
6- otomatik yanması güzel bu hoşuma gitti saolun...
7- vidaya baktım bulamadım sanırım serviste ayar yaptırıcam o sırada öğrenirim :D
8- eksik olmayın ;)
9- eşim ile yapacağımız gezi planları içinde istanbul da var bunun haricinde antalya karadeniz ankara yolculukları düşünmekteyiz bakalım hayırlısı...

İzmire gelecek olanlara en iyi şekilde evsahipliği yaparım... görüşmek üzere hepinize güzel günler kazasız belasız sürüşler dilerim...

izmir ili içinden alacak olduğunuz herhangi bir şey olursa kontrol, gönderim ve aracılık işlerinizi meşgul olmazsam eğer seve seve yapabilirim...

Facebook : https://www.facebook.com/bendracer?ref=tn_tnmn
İrtibat Tel : 0505 525 27 83
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst