Motosiklet tavsiyesi (4 Bin TL bütçeye göre)

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
güç istiyorsan apache,rahatlık istiyorsan cbf. ybr önermem.uzun yol bitmez ybr'yle. apache de titreşim sadece arkada oturanın ayaklıklarında oluyor,oda yüksek devirlerde. uzun yolda hiçde bi yerlerimi ağrıtmadı şimdiye kadar. oturmasını bilmiyorsan goldwing de bile rahat edemezsin :cherry: tavsiyem apache & cbf
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
8
Herhalde buraya yazmaSaydım daha çabuk karar verirdim :) şaka bi yanada ben öğrenciyim Adana da okul ev yazında Malatya ilk durak son durakta Bingöl... Yani genel olarak şehir içi kullanacam..


Bi abimiz ara beni demiş onunla konuşayım en iyisi


Çok tşk ederim sizlere...
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Herhalde buraya yazmaSaydım daha çabuk karar verirdim :) şaka bi yanada ben öğrenciyim Adana da okul ev yazında Malatya ilk durak son durakta Bingöl... Yani genel olarak şehir içi kullanacam..



Bi abimiz ara beni demiş onunla konuşayım en iyisi


Kesinlikle ara abimiz bu işin duayenidir.bende onun gibi cbf öneriyorum.sürekli uzun yol 2 yılda 20000 km.hiç pişman olmadım aldığıma maşallah güzel motor.
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
318
Ybr125esd iyidir 4100tl ye 2012'de almıştım 2012 model 5 ayda 6bin km yaptım.birkaç defa bodrum-manisa(290km) yaptım banamısın demedi canavar gibi motor yağını değiştir zincirini yağla bas git arkana bile bakma şehiriçi tartışmasız zaten.2.elindede en fazla aldığının 200 lira altına birkaç haftada satarsın ben sahibinden'e koyup 3-4 günde satmıştım.
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
236
Ybr125esd iyidir 4100tl ye 2012'de almıştım 2012 model 5 ayda 6bin km yaptım.birkaç defa bodrum-manisa(290km) yaptım banamısın demedi canavar gibi motor yağını değiştir zincirini yağla bas git arkana bile bakma şehiriçi tartışmasız zaten.2.elindede en fazla aldığının 200 lira altına birkaç haftada satarsın ben sahibinden'e koyup 3-4 günde satmıştım.
+1
ybrciler ybr al der tvsciler tvs al der cbf 150 kullananlar cbf 150 al der bu böyle gider dostum..
Bu arada ybr ile yol bitmez diyen arkadaşım polemik yaratmak niyetim değil yada konuyu başka boyuta taşımak değil şu olaydan vazgeçemedik bi markayı yüceltcem diye diğerini itin g....ne sokmanın mantığını anlamadım ybr ile yol bitmezmiş ama 150lilik tvs ile yol biter o titreşimle eminim.. cbf150ye titreme konusunda güvenim sonsuz ama tvs gibi bi makine bunları savunmasın lütfen.. Gülünç şeyler çıkıyo sonra..
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşin içine Cbf girdiğinde eleştiri günah gibi bakılıyor, kendi düşüncem kimse darılmasın Cbf al demem, Ybr yada Tvs Apache öneririm Cbf'e nazaran. Mete_Han abimiz üstadtır tabi ki onunda vardır bir bildiği, onunda fikirleri önemlidir. Ama ben Bajaj discover 125 ST almayı düşünüyorum.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
ıkıncı el temız apache rtr , honda cbf 150 , yamaha ybr 125 olabılır. fakat bunlardan once onemlı ekıpmanlardan bazlarını almanızı tavsıye ederım.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
+1
ybrciler ybr al der tvsciler tvs al der cbf 150 kullananlar cbf 150 al der bu böyle gider dostum..
Bu arada ybr ile yol bitmez diyen arkadaşım polemik yaratmak niyetim değil yada konuyu başka boyuta taşımak değil şu olaydan vazgeçemedik bi markayı yüceltcem diye diğerini itin g....ne sokmanın mantığını anlamadım ybr ile yol bitmezmiş ama 150lilik tvs ile yol biter o titreşimle eminim.. cbf150ye titreme konusunda güvenim sonsuz ama tvs gibi bi makine bunları savunmasın lütfen.. Gülünç şeyler çıkıyo sonra..
al işte bana ettiğin lafın kat kat fazlasını sen yapmışsın :) ben senin apache yi kötülediğin kadar ybr yi kötüledim mi ? ayrıca kaç kere apache yle uzun yola çıktında titreşimden rahatsız oldun ? senin gibi taraflı davranmadım.apache kullanıcısı olarak cbf yide tavsiye ettim. ybr yi yüceltmek için apache yi itin g...ne sokmuşsun. bana laf atarken kendi yazdıklarını bi okusaydın keşke :wiinkk:
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Cbf 150 kesinlikle ybr kullanmış birisi olarak hem büyük motor hissi var boy kilo olarakta güzel durur
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Ünal kardeşim bnm 6700 km de ybr esd 2012 var yaza evleneceğim için satayım diye düşünüyordum. Sıfır aldım rodajı kitapçık ne dediyse öyle yaptım yağını filan 2000 de bir değiştirdim ilk 1000 kmdeki değişimi saymıyorum. Motorum çok çok temiz yaz kış garajda durdu halada garajda :) Düşünürsen konuşalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
8
Ünal kardeşim bnm 6700 km de ybr esd 2012 var yaza evleneceğim için satayım diye düşünüyordum. Sıfır aldım rodajı kitapçık ne dediyse öyle yaptım yağını filan 2000 de bir değiştirdim ilk 1000 kmdeki değişimi saymıyorum. Motorum çok çok temiz yaz kış garajda durdu halada garajda :) Düşünürsen konuşalım.


üstat tşk ederim ama ben 0 almak istiyorum
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
başlıklar değişsede konu yine cbf mi ybr mi tvs mi olayına dönuyor :) bundan sonrası tercih meselesi. ben balkona çıksam karsıda kebapçının önunde cbf ler duruyor caddeye cıksan heryer ybr ben tercihimi sıfır tvs apacheden yana kullandım henuz 280 km de . dediğim gibi hepsinin artıları eksileri var bakınca seni en çok hangisi cezbediyosa git onu al.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst