TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
14
Hocam bende yandı bir kez sonra bidaha yanmadı. Ben değiştirmedim ama degiştirince bişi olmaz sanırım zaten söküp takması kolay ben sadece parkları değiştrdim , büyük farın yanda ki 2 küçük ledi kırmızı ile degiştim çünkü benim motor kırmızı.

Bugün Servisine Gittim Can Motora hafta içi bir gün gel bakalım dedi o arada devir saattinin ışığınıda değiştiricem yaptıktan sonra resimleri paylaşırım.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Bugün Servisine Gittim Can Motora hafta içi bir gün gel bakalım dedi o arada devir saattinin ışığınıda değiştiricem yaptıktan sonra resimleri paylaşırım.

Ben oraya gittim bir kez merdiven altı işletme gibi nasıl servislik vermişler anlamak zor. Adam yemeğe gitmiş ne zaman geliceği belli degil. Bekle diyorlar yersen.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
arkadaşlar ön amortisör keçesini değiştiren var mı varsa nasıl değiştiriliyor ^^
illa ustalık mı olcaz onu merak ediyorum :D
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Daha 1900 kmdeki motor 25 tl ile 185 km gıttı. 10 tl lle 70 km cıvarı gıttım. Simdi de 50 km gıttı. Neden acaba? Az yakıyo diye apache aldık hiçte az yakmıyor..
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
26
Arkadaslar ben de izmirdeyim. Motorumu yeni aldım, daha iki gün oldu :)) fotoğraf nasil yükleniyor bilemedim
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Daha 1900 kmdeki motor 25 tl ile 185 km gıttı. 10 tl lle 70 km cıvarı gıttım. Simdi de 50 km gıttı. Neden acaba? Az yakıyo diye apache aldık hiçte az yakmıyor..

10 ile 50 km gitmesi haricindekiler yaklaşık 100 km de 2,6 litre falan yakıyor.iyi değil mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

Arkadaslar ben de izmirdeyim. Motorumu yeni aldım, daha iki gün oldu :)) fotoğraf nasil yükleniyor bilemedim

hızlıresim.com a gir fotoğrafı oraya at.attıktan sonra fotoğrafın forum linki ni burdaki cevap kısmına yapıştır ;)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar çok sevdiğim apache motorumu kızım binmeye utandığı için satmayı düşünüyorum ergenlik çağında 6.sınıfta, dersaneye okula giderken götürüyordum motorla şimdide bu utanma sıkıntısını çıkardı başıma, yarış motoru olursa binermiş, inazuma ve bajaj ı beğenmiyor ama hyosung 250 r yi beğendi heralde alıcaz mecburen cbr 250 veya hyo alıcam ama hyo ağır basıyor şöyle denedim ikisinide cbr ufak aynı apache gibi oturuşu ama hyo tam yarış motoru şeklinde göğsünü depoya yatırıyorsun elle kollar rahat kalıyor ben çok beğendim.Bu arada motorumun son modifiyeleri:)



 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Arkadaşlar çok sevdiğim apache motorumu kızım binmeye utandığı için satmayı düşünüyorum ergenlik çağında 6.sınıfta, dersaneye okula giderken götürüyordum motorla şimdide bu utanma sıkıntısını çıkardı başıma, yarış motoru olursa binermiş, inazuma ve bajaj ı beğenmiyor ama hyosung 250 r yi beğendi heralde alıcaz mecburen cbr 250 veya hyo alıcam ama hyo ağır basıyor şöyle denedim ikisinide cbr ufak aynı apache gibi oturuşu ama hyo tam yarış motoru şeklinde göğsünü depoya yatırıyorsun elle kollar rahat kalıyor ben çok beğendim.Bu arada motorumun son modifiyeleri:)
[url]http://i.hizliresim.com/eyJrNj.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KDW0Om.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/e7WrQP.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wjrGA9.jpg[/url]

bu sebepten motor mu satılırmış yaa :D mis gibi motor,herkesin ilgisini çeken,her kızın hoşuna giden bir rengi ve tipi var...hyo alırsanız kızınız bu seferde oturuştan rahatsız olacak. goldwing ister inşallah o zaman naparsınız merak ediyorum :mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
bugün 3000 bakımına götürdüm bizim oğlanı.hava filtresi,yağ filtresi,buji değişti.Fren ayarı debriyaj ayarı yapıldı.zincir yağlandı ,yağ değişti 100 lira gitti.biraz pahalı geldi bana bişeyde diyemedim verdim çıktım.ordan tuningciye gidip sinyalleri stopları siyah transparan yaptırdım ona da 20 lira gitti.ön fara dokundurtmadım.

ne diyorsunuz bu servis parasına ?
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar kaç lira yazayım ilana;
Kazası belası yok
5800 km de serviste bakımları yapıldı 3 defa garantisi devam ediyor
sis lambaları ve çakar lambaları var
metzeler me22 lastikler daha 4800km de tubeles çelik siboplu
orjinal lastikleride yanında vereceğim sadece 1000 km gittiler
invels alarm ve uzaktan sustalı anahtarlıklar
bir tane yapyırma kumandalı anahtar ve iki adet orjinal anahtarları
kullanım ve servis kitapçığı ve anahtar takımı
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Emre_09 , 2.8 litre yakmadı. 1.96 litre ile 50 km gıtıt. 100 km gitse 4 litreye yaklaşık gelicek. 600 lük motor mu bu bu kadar yakıyor şaştım
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
şöyle biraz dolaştık :) hava soğuktu ama bana mısın demiyor :)
eoqJqb.jpg

xA8jPL.jpg

eve geldik yağmur başladı :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
bugün 3000 bakımına götürdüm bizim oğlanı.hava filtresi,yağ filtresi,buji değişti.Fren ayarı debriyaj ayarı yapıldı.zincir yağlandı ,yağ değişti 100 lira gitti.biraz pahalı geldi bana bişeyde diyemedim verdim çıktım.ordan tuningciye gidip sinyalleri stopları siyah transparan yaptırdım ona da 20 lira gitti.ön fara dokundurtmadım.

ne diyorsunuz bu servis parasına ?

100 lira bana göre uçuk fiyat yavaş yavaş ögrenmeye bak bu işleri servislere para kaptırma.3000km de hava filitresi tozlu topraklı yerde değilsen tıkanmaz.Benim motor 6bin km de hava filitresini komprösörle temizliyorum toz bile çıkmıyor ...3binde bujide eskimez.6bindeyim daha bujide eskime belirtisi bile yok kendi motorumdan örnek verdim servisin nasıl işlem yaptıgını gör diye servisin koydugu yağda 15-20 liralık bir yağdır.

Ben yağın en iyisini alıyorum birde yağ filitresi toplam maliyet 50 lira yağ45lira
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
100 lira bana göre uçuk fiyat yavaş yavaş ögrenmeye bak bu işleri servislere para kaptırma.3000km de hava filitresi tozlu topraklı yerde değilsen tıkanmaz.Benim motor 6bin km de hava filitresini komprösörle temizliyorum toz bile çıkmıyor ...3binde bujide eskimez.6bindeyim daha bujide eskime belirtisi bile yok kendi motorumdan örnek verdim servisin nasıl işlem yaptıgını gör diye servisin koydugu yağda 15-20 liralık bir yağdır.

Ben yağın en iyisini alıyorum birde yağ filitresi toplam maliyet 50 lira yağ45lira
aynen ::plus1::

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

Arkadaşlar kaç lira yazayım ilana;
Kazası belası yok
5800 km de serviste bakımları yapıldı 3 defa garantisi devam ediyor
sis lambaları ve çakar lambaları var
metzeler me22 lastikler daha 4800km de tubeles çelik siboplu
orjinal lastikleride yanında vereceğim sadece 1000 km gittiler
invels alarm ve uzaktan sustalı anahtarlıklar
bir tane yapyırma kumandalı anahtar ve iki adet orjinal anahtarları
kullanım ve servis kitapçığı ve anahtar takımı

değeri 3.700 TL ama millet 3.500 e almak isteyecektir.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Motoru satma muhabbeti çıktığından beri motor ayrı bir güzel geliyor gözüme birde daha iyi gitmeye başladı namussuz:) bu gidişle kıyamayacağım galiba , gözlerimin içine melül melül bakıyor beni satma diye.Hele şu fuara bir gideyim 12000 lira vermek zoruma gidiyor hyo veya inazumaya ama şu bajaj a bir bakayım beğenirsem 7000 lira bana uyar tipide güzel at gibi duruyor.
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
26
10 ile 50 km gitmesi haricindekiler yaklaşık 100 km de 2,6 litre falan yakıyor.iyi değil mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------



hızlıresim.com a gir fotoğrafı oraya at.attıktan sonra fotoğrafın forum linki ni burdaki cevap kısmına yapıştır ;)
Teşekkür ederim...
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Motoru satma muhabbeti çıktığından beri motor ayrı bir güzel geliyor gözüme birde daha iyi gitmeye başladı namussuz:) bu gidişle kıyamayacağım galiba , gözlerimin içine melül melül bakıyor beni satma diye.Hele şu fuara bir gideyim 12000 lira vermek zoruma gidiyor hyo veya inazumaya ama şu bajaj a bir bakayım beğenirsem 7000 lira bana uyar tipide güzel at gibi duruyor.
kızınız böyle bir motordan utanıyor diye satıyorsanız bence yanlış yapıyorsunuz. bazı babalar çocuklarını bisikletle,mobiletle bırakıyorken sizin bu sebeple böyle birşey yapmanızı yanlış buluyorum.kendi şahsi fikrim tabi.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bugün 3000 bakımına götürdüm bizim oğlanı.hava filtresi,yağ filtresi,buji değişti.Fren ayarı debriyaj ayarı yapıldı.zincir yağlandı ,yağ değişti 100 lira gitti.biraz pahalı geldi bana bişeyde diyemedim verdim çıktım.ordan tuningciye gidip sinyalleri stopları siyah transparan yaptırdım ona da 20 lira gitti.ön fara dokundurtmadım.

ne diyorsunuz bu servis parasına ?

maşallah araba gibi diyeceğim ama sanki arabadan da pahalı :)
benim arabanın yağ bakımı 65 tl tutuyor (10.000er km de)
mazot yağ hava ve polen filtre si ile yağ ve fren bakımı 130 tl tutuyor(buda 20.000er km de) :)
orjinal filtre ve mobil yağ kullanarak bu arada :)

salcano nun bakımlarını hiç saymıyorum. 1500-2000km arası 10tllık açık araba yağı koyuyorum. devam :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst