TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Arkadaşlar.dun aksam park edilmiş halde Apache gördüm yeniydi sanirim alt sakali vardi.2013 model olması lazim.Cbr dusunurken birden aklima girdi.napsam ne etsem karsilastirilmaz denmiş arkadaş ama hangisi sizce cibir gönlümde apachedee.maddi imkan var.sizce?

Apache gerçekten çok eğlenceli bir motor ama cbr ın yeni kasası falan çok hoş tabi birde 250cc olursa tadından yenmez. Benim imkanım olsa ben cbr alırım.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Cbr ın Apache ye göre teknik artıları enjeksiyon ve arka disk fren görüntüsü hoş evet ama Apache de hiç fena değil aradaki farka değmeyecek özellikler bana göre ...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
14
Antalya eski sanayi mevki ben seni daha önce nasıl görmedim hayret.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------


Salı Günü orda Motoru yıkadım Uncalıda oturuyorum aslında ondandır :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

Benim bugüne kadar hiç devir saatindeki benzin göstergesi yanmadı, lambası patlat değil çünkü motoru ilk çalıştırdığımda tüm lambaların ışığı yanıyor sizde de böyle mi? Bide Hiç Devir saattinin ışığını değiştiren oldu mu? ben beyaz led lamba aldım servise gittiğimde değiştirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Cbr ın Apache ye göre teknik artıları enjeksiyon ve arka disk fren görüntüsü hoş evet ama Apache de hiç fena değil aradaki farka değmeyecek özellikler bana göre ...
Tesekkurler yorum icin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Apache gerçekten çok eğlenceli bir motor ama cbr ın yeni kasası falan çok hoş tabi birde 250cc olursa tadından yenmez. Benim imkanım olsa ben cbr alırım.
sanirim benimde tercihim cbr olacak :)
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Salı Günü orda Motoru yıkadım Uncalıda oturuyorum aslında ondandır :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

Benim bugüne kadar hiç devir saatindeki benzin göstergesi yanmadı, lambası patlat değil çünkü motoru ilk çalıştırdığımda tüm lambaların ışığı yanıyor sizde de böyle mi? Bide Hiç Devir saattinin ışığını değiştiren oldu mu? ben beyaz led lamba aldım servise gittiğimde değiştirmeyi düşünüyorum.

Hocam bende yandı bir kez sonra bidaha yanmadı. Ben değiştirmedim ama degiştirince bişi olmaz sanırım zaten söküp takması kolay ben sadece parkları değiştrdim , büyük farın yanda ki 2 küçük ledi kırmızı ile degiştim çünkü benim motor kırmızı.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Hocam bende yandı bir kez sonra bidaha yanmadı. Ben değiştirmedim ama degiştirince bişi olmaz sanırım zaten söküp takması kolay ben sadece parkları değiştrdim , büyük farın yanda ki 2 küçük ledi kırmızı ile degiştim çünkü benim motor kırmızı.

şu kırmızı ledlerin fotolarını atarmısın merak ettim nasıl gözüküyor :silent:
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
şu kırmızı ledlerin fotolarını atarmısın merak ettim nasıl gözüküyor :silent:

Hocam resimlerde görünen bantları motorda film çekmeden önce uyguladım ona göre kalıp çıkardım. Ben sadece değişik şeyler deniyorum sonra adımız apaçiye çıkmasında!


Kn9mMR.jpg

w1aDvG.jpg

wL8gAb.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
kırmızılar çok yakışmış,brava :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------

Tesekkurler yorum icin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------


sanirim benimde tercihim cbr olacak :)
dostum para sıkıntı değilse 2.el düzgün bir cbr 250 tavsiyemdir.trafiğe kapalı yerlerde çalışırsın 2-3 hafta.sonra yavaş yavaş trafiğe açılırsın. cbr 250 seni yıllarca götürür.hemen sıkılmazsın.ama cbr 125,hele sıfır almak 8.bin tl ye bence aşırı saçma ve komik. 2.el temiz,uygun fiyatlı bulursan al,ama gidipte 8bin tl verme 125 cc alete.yazıktır günahtır :farao: cbr 250 ye bütçen yetmeyecekse ya ikinci el,uygun fiyatlı (5,5-max 6bin tl) ye temiz bir cbr 125 yada sıfır,2.el apache. cbr 125 ve apache ikiside sıkıntısız,sağlam motorlar.apache alırsanda asla pişman olmayacaksın.gönlün hangisine yakınsa söylediğim 3 modelide gönül rahatlığıyla alabilirsin.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
apache ailesine yeni katıldım motorumdan çok memnunum. valla rodaj dan dolayı fazla basmıyorum zaten şehir içinde kaç basıcan :)
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
hoşgeldin dostum aramıza :rendeer: :cherry: fotoları bekliyoruz.rodajda çok memnunsan 10bin km den sonra aşık olacaksınnn
hoşbulduk. havalar güzel olunca güzel fotolarla sizlerleyim yarın pazar motor temizliği var hava malum bursada kötü :pale: rodajıda güzelce tamamlıyorum her şey tıkınrında daha 920 km kaldı rodajın bitmesine :) :cat:
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
kırmızılar çok yakışmış,brava :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------


dostum para sıkıntı değilse 2.el düzgün bir cbr 250 tavsiyemdir.trafiğe kapalı yerlerde çalışırsın 2-3 hafta.sonra yavaş yavaş trafiğe açılırsın. cbr 250 seni yıllarca götürür.hemen sıkılmazsın.ama cbr 125,hele sıfır almak 8.bin tl ye bence aşırı saçma ve komik. 2.el temiz,uygun fiyatlı bulursan al,ama gidipte 8bin tl verme 125 cc alete.yazıktır günahtır :farao: cbr 250 ye bütçen yetmeyecekse ya ikinci el,uygun fiyatlı (5,5-max 6bin tl) ye temiz bir cbr 125 yada sıfır,2.el apache. cbr 125 ve apache ikiside sıkıntısız,sağlam motorlar.apache alırsanda asla pişman olmayacaksın.gönlün hangisine yakınsa söylediğim 3 modelide gönül rahatlığıyla alabilirsin.

Usta bende ilk basta sifir düşündüm sonra mantikli olan 2.el geldi.ilk motor çünkü.3.800 km de 6.500e buldum temiz.pazarlıkla belki daha asagi alabiliriz gibi duruyor.hadi hayirlisi
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
apache ailesine yeni katıldım motorumdan çok memnunum. valla rodaj dan dolayı fazla basmıyorum zaten şehir içinde kaç basıcan :)

Hayırlısı olsun Allah (c.c) kazasız belasız kullanmayı nasib etsin cümlemize.. Güzel bi seçim yapmışsın benimde motorum henüz rodaj döneminde kullandıkça daha da keyifli geliyo makina ,rodaj sonrası km yaptıkça dahada iyileşektir önceki motorum öyle olmuştu :) .
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar 10 tl benzin attım. 2013 model. 55 km goturdu benzın bıttı. Neden bu kadar cok yakıyor ya??

ne kadar yaktığını o şekilde hesaplamak yanlış olur önce depoyu fulleyeceksin sonra 100 km yol gidip tekrar dolduracaksın ki ne kadar yaktığını bulasın rezervde bile motosiklet stop edince depoda benzin kalıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst