- Katılım
- 14 Kas 2013
- Mesajlar
- 132
Arkadaşlar.dun aksam park edilmiş halde Apache gördüm yeniydi sanirim alt sakali vardi.2013 model olması lazim.Cbr dusunurken birden aklima girdi.napsam ne etsem karsilastirilmaz denmiş arkadaş ama hangisi sizce cibir gönlümde apachedee.maddi imkan var.sizce?
Apache gerçekten çok eğlenceli bir motor ama cbr ın yeni kasası falan çok hoş tabi birde 250cc olursa tadından yenmez. Benim imkanım olsa ben cbr alırım.