Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Henüz motoru görmedik. Ama kazası yoksa ön takımda en fazla rulman ve keçe sorunu olur diye düşünüyorum..Kaza varsa zaten almak istemem..
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
24
Mrb arkadaslar bende yeni vstrom sahibi oldum hayirlisi ile araniza izmirden katiliyorum....

Buda benim yeni kizim
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Selamlar..

Bende artık 2007 model simsiyah DL 650 ile aranızdayım. Ancak benim için çok önemli bir husus var. Bana ön cam için ayarlanabilir siperlik gerekiyor. MRA'nın camları var. Ancak 300 TL civarı diyorlar. Sizin bildiğiniz bir yer var mı? Nereden temin edebilirim. Ya da aranızda bu camı satan birisi var mıdır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Bu da benim motorumla ilk gezim. FOÇA

[url=http://hizliresim.com/Kr3Jva][url]http://i.hizliresim.com/Kr3Jva.jpg[/url][/url]
hayırlı olsun. Ne kadara aldınız ?

Mrb arkadaslar bende yeni vstrom sahibi oldum hayirlisi ile araniza izmirden katiliyorum....

Buda benim yeni kizim
[url]http://i.hizliresim.com/Kld8JB.jpg[/url]
Hayırlı olsun.

Aldığınız fiyatı sorabilirmiyim ?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Selamlar..

Bende artık 2007 model simsiyah DL 650 ile aranızdayım. Ancak benim için çok önemli bir husus var. Bana ön cam için ayarlanabilir siperlik gerekiyor. MRA'nın camları var. Ancak 300 TL civarı diyorlar. Sizin bildiğiniz bir yer var mı? Nereden temin edebilirim. Ya da aranızda bu camı satan birisi var mıdır?



Hocam aradığın malzeme sanırsam bu?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-mra-ruzgar-deflektoru-spoileri-saptirici-128519086/detay
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
16.500 TL ye aldım. Motor tanıdık. Mat siyah Film kaplı. (Eksozlar dahil)
Karter koruma
Elcik koruma
Elcik ısıtma
Topcase çanta
Yan çanta bağlantı demirleri
Orta sehpa
yan ayaklık temas yüzeyi genişletici
Füme renk mra cam
Topcase altında arka stop led lamba
Led sinyaller

Şimdi öne 2 tane çakar lamba, yanlara 2 tane çanta, ön cama rüzgar dağıtıcı, çakmaklık soketi yaptıracağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

Hocam aradığın malzeme sanırsam bu?

Teşekkürler. Firmaya mesaj attım. Montajı kolay ise kargo ile göndermelerini isteyeceğim. Ben İzmir'deyim. Ancak 15.02 'de İstanbulda olacağım. O zaman orada da taktırabilirim. İlgin için teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

2009 Model 140.000 deki DL-650 alınır mı?..Geçmişinde kazası yoksa ve sahibi dürüstçe yağ yaktığını ve ön takımda

sorun olduğunu belirtiyorsa..Alınırsa ne kadarlık bi masraf tutar varmı yedek parça fiyatlarıyla yakından ilgili ve

bilgili olan beni aydınlatsın :mrgreen:

KArdeş 140.000 km 4 yıl için çok fazla. Yağ yakıyorsa gittiği km yide hesaba katarsak motoru açtırman gerekebilir. Bence bulaşma derim. Ya da 5.000 TL masraf yapacakmışsın gibi hesap yap. Km sinden dolayı satarken de zorlanırsın bilesin.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Henüz motoru görmedik. Ama kazası yoksa ön takımda en fazla rulman ve keçe sorunu olur diye düşünüyorum..Kaza varsa zaten almak istemem..

Alacağın fiyata göre bence iyi düşün 140 bin artık bazı şeyler yıpranmış olacaktır.Yağ yakması çok aşırı değilse onemli değil ama 140binde az km'de değil tabi.
Mrb arkadaslar bende yeni vstrom sahibi oldum hayirlisi ile araniza izmirden katiliyorum....

Buda benim yeni kizim
[url]http://i.hizliresim.com/Kld8JB.jpg[/url]
Hayırlı olsun :) Kask nasıl acaba yüksek süratlerde bu gagalı kasklar nasıldır acaba ?
16.500 TL ye aldım. Motor tanıdık. Mat siyah Film kaplı. (Eksozlar dahil)
Karter koruma
Elcik koruma
Elcik ısıtma
Topcase çanta
Yan çanta bağlantı demirleri
Orta sehpa
yan ayaklık temas yüzeyi genişletici
Füme renk mra cam
Topcase altında arka stop led lamba
Led sinyaller

Şimdi öne 2 tane çakar lamba, yanlara 2 tane çanta, ön cama rüzgar dağıtıcı, çakmaklık soketi yaptıracağım.

ABS'li sanırım motorunuz fiyat iyimiş,sahibinden fiyatlarını baz alırsak.
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
24
hayırlı olsun. Ne kadara aldınız ?


Hayırlı olsun.

Aldığınız fiyatı sorabilirmiyim ?
tesekkur ederim Allah herkese nasip etsin
Motorum 2006 model 64000 km de aldım 16750 ye aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

Hayırlı olsun :) Kask nasıl acaba yüksek süratlerde bu gagalı kasklar nasıldır acaba ?


kaskımın markası ariga motomaxda indirim varken aldım fiyatı cok uygundu aslında aklımdaki model Acerbisin enduro/touring kaskıydı ama bi yerde gordum ariga Acerbisin yan firması diye baktım Ece onayıda var :) aldım gectim walla140-150 gibi suratlarda cok yormadı belkide motorumdaki spoilerden dolayı ama ls2 cene acılır kaskıma gore daha guzel geldi ne yonden derseniz en azından arada ciddi bir agırlık farkı var ama saglamlık olarak cokmu iyi bilmiyorum acıkcası ama görünüşü harika garga gibi :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
tesekkur ederim Allah herkese nasip etsin
Motorum 2006 model 64000 km de aldım 16750 ye aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

Hayırlı olsun :) Kask nasıl acaba yüksek süratlerde bu gagalı kasklar nasıldır acaba ?


kaskımın markası ariga motomaxda indirim varken aldım fiyatı cok uygundu aslında aklımdaki model Acerbisin enduro/touring kaskıydı ama bi yerde gordum ariga Acerbisin yan firması diye baktım Ece onayıda var :) aldım gectim walla140-150 gibi suratlarda cok yormadı belkide motorumdaki spoilerden dolayı ama ls2 cene acılır kaskıma gore daha guzel geldi ne yonden derseniz en azından arada ciddi bir agırlık farkı var ama saglamlık olarak cokmu iyi bilmiyorum acıkcası ama görünüşü harika garga gibi :)

Bence acerbislere baktımda pek güvenemedim nası olur acaba diye :)

Bu arada Acerbis ürünleri almak isterseniz,bana pm atın indirim yaptırabilirim.Mahallemde Acerbis Avrupa Bayisi açıldı :) Komşu indirimi alıyorum :)
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
24
Bence acerbislere baktımda pek güvenemedim nası olur acaba diye :)

Bu arada Acerbis ürünleri almak isterseniz,bana pm atın indirim yaptırabilirim.Mahallemde Acerbis Avrupa Bayisi açıldı :) Komşu indirimi alıyorum :)[/QUOTbu aralar deli para harcadım botuydu bilmem neyiydi derken 1 kac ay bişey alamam herhalde :) ama acerbis cross cular icin cok bilindik marka ve kailte olarak iyi bi marka bahsettigim acer kaskın linkide buydu http://www.adamotorsiklet.com/detay.php?id=1209
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Acerbis güzel ürünler yapıyor bi dizlik baktım cok hoşuma gitti 140 euro'yu gorunce geri bıraktım :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
90
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mototal-den-suzuki-v-strom-dl650-153089712/detay motor hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar km si orjinalmidir?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
10 yasinda bir motor 27 binde ve bu motor bir gezi motoru alan adam yol yapmak icin aliyor.bence inandirici degil diyelimki motor yatti yatanida pek sağlıklı olmuyor sasedeki yipranmalar headersleri diskleri kmsini belli eder yakindan bir inceleyin.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
24
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mototal-den-suzuki-v-strom-dl650-153089712/detay motor hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar km si orjinalmidir?

Bence sase numarasini isteyin kayitlarda arattiginizda kac km de muayeneye girmis bilgileri gelir cunku benim daha once baktigim bi motorda km si oynanmis cikti satan kisiye bana gelen msj iletmistim nedense kendiside cok sasirmisti :)
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
101
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mototal-den-suzuki-v-strom-dl650-153089712/detay motor hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar km si orjinalmidir?

Bir kere o km 10 yaşında olan ve tip olarak sadece uzun yolda km yapmak için alınan bir motor için hele hele istanbul'da kesinlikle orijinal değil. Zaten satıcı firmanın da ikinic el motorlar üzerinde yapmış olduğu km oynama işini ben bile İzmir'den biliyorum. Belki motor çok temiz olabilir ama böyle bir aldatmacaya kaçmaları birşeyler saklıyormuş gibime geldi.

Şayet 3.500 TL daha koyarsan şu motoru kesinlikle tavsiye ederim. Herşeyi gerçek. Sahibi titizlik manyağı. Motora çok ama çok iyi bakan bir arkadaş. Keyfe keder satıyor. Dolayısı ile pek pazarlığa yanaşmaz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suzuki-v-strom-150277714/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ne olacak bu ikinci el DL-650 lerin hali 2004 motora 16-17 diyen adamlar var yahu..

Bende transalp in enduro olduğunu düşünmüyorum belki emsallerinden birazcık daha kıvrak olabilir..
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Ne olacak bu ikinci el DL-650 lerin hali 2004 motora 16-17 diyen adamlar var yahu..

Bende transalp in enduro olduğunu düşünmüyorum belki emsallerinden birazcık daha kıvrak olabilir..

Ne oldu gucunuze gitii:cherry:
butun ingiliz motor dergilerini inceleyin cunku dunyada herkes bakar ve kabul eder .

Strom un En duro olmadigini okuyacaksiniz ...cant dan tut şase kadar hantal yapisina kadar yazar

Olrandir bir motordur ingilizcesini yazamadim . Ayni sekilde NC700X DE enduro degil

Ama tennere ktm transalp gibi ENDURODUR CAHILLIK KOTU SEY CANIM :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

Yabancilari birak ben sana kicimla bile gulemiyorum be gulum

Bos ver sen bana kicini gosterme istersen sonra malaka olursun..:) sonra unkapaninda sarki soylersin
. cahil strom a enduro diyen cahil
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Ne oldu gucunuze gitii:cherry:
butun ingiliz motor dergilerini inceleyin cunku dunyada herkes bakar ve kabul eder .

Strom un En duro olmadigini okuyacaksiniz ...cant dan tut şase kadar hantal yapisina kadar yazar

Olrandir bir motordur ingilizcesini yazamadim . Ayni sekilde NC700X DE enduro degil

Ama tennere ktm transalp gibi ENDURODUR CAHILLIK KOTU SEY CANIM :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------



Bos ver sen bana kicini gosterme istersen sonra malaka olursun..:) sonra unkapaninda sarki soylersin
. cahil strom a enduro diyen cahil

Sana md'de telefon numarami vermistim ara beni diye aramadin.arasaydin sana unkapani pilavcisinda pilav yedircektim sonrada sen yalama olursun o ayri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst