motosikletsiz kalma rekorlarınız nedir?

Katılım
19 May 2013
Mesajlar
284
Merhaba arkadaşlar ben Mersin,den Erkan; eğer bu siteye üye ve bu konuyu okuyorsanız, siz motosiklet aşığısınız demektir.peki herhangi bir sebepten dolayı ne kadar ondan uzak kaldınız? Bu bir anket değildir, sadece görüşleriniz için,olaya bilimsel yönden bakıyorum.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Kaza sonucu Omuz köprü Kemiği kırıldı. Normal şartlarda 6 ay içinde kullanmamam lazımdı kı ameliyat oldum. Rekorum 1 ay bilader Dayanamadım kökledim Gaza yine :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
evden üniversiteye üniversiten eve olan süreler yaklaşık 4 er ay :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Satış ve alış noter işleri zamanında geçen süre kadar. ortalama 3 saat :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
geçen yaz evin bahçesine çektim motoru brandayı örttüm üstüne, iş buldum 12 gün çalıştım evimede yakındı bu arada motora binmedim :) şimdilerde ise en fazla 3 gün dayanabiliyorum
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
en kötüsü benimki sanırım

İzmirde Fiddle II yi sıfır alıp 7.000 km kullandıktan sonra ailemin yanından ayrılıp İstanbul'a yerleştim.
$/€ artışından ötürü + ev masraflarının da üzerine gelmesi ile yeni bir motor kendime alamadım İzmir'dekini de göndermeye evdekiler korkuyor artık İstanbul trafiği oğlumuz bir tane diye sürekli erteliyorlar. Yalvarmak çözüm olmadı.
Bu talihsiz ayrılık 9 aydır devam etmekte haftasonu evden 1 km uzağa gitmiyorum bu yüzden kaskı evde takasım geliyor bazen (kask arkadaşın benim kaskta izmirde) günün 3te2si sahibinden.com da geçiyor motor piyasasını yuttum sindiriyorum ama hala motor yok bazen evde otururken anlık cinnetler geliyor kurye işi yapan abilere,pizza servisi yapan kardeşlere,eski activalara ağzım sulanarak bakıyorum artık.

Motor geldiği gün heyecanla gaza asılıp ilk girdiğim kavşakta 160 km hızla gelen bir tırın altında kalacağım gibi geliyor.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
472
en kötüsü benimki sanırım

İzmirde Fiddle II yi sıfır alıp 7.000 km kullandıktan sonra ailemin yanından ayrılıp İstanbul'a yerleştim.
$/€ artışından ötürü + ev masraflarının da üzerine gelmesi ile yeni bir motor kendime alamadım İzmir'dekini de göndermeye evdekiler korkuyor artık İstanbul trafiği oğlumuz bir tane diye sürekli erteliyorlar. Yalvarmak çözüm olmadı.
Bu talihsiz ayrılık 9 aydır devam etmekte haftasonu evden 1 km uzağa gitmiyorum bu yüzden kaskı evde takasım geliyor bazen (kask arkadaşın benim kaskta izmirde) günün 3te2si sahibinden.com da geçiyor motor piyasasını yuttum sindiriyorum ama hala motor yok bazen evde otururken anlık cinnetler geliyor kurye işi yapan abilere,pizza servisi yapan kardeşlere,eski activalara ağzım sulanarak bakıyorum artık.

Motor geldiği gün heyecanla gaza asılıp ilk girdiğim kavşakta 160 km hızla gelen bir tırın altında kalacağım gibi geliyor.


Hayrına gidip izmirden alıp gelesim geldi motorunu , allah kavuştursun :))
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
kaza sonrası parayı toparlayıp yenı motor alana kadar bı baktım 1,5 yıl gectı tam bı kabustu işimden bıle oluyordum cok sınırlıydım bomba gıbı dolanıyordum
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
en kötüsü benimki sanırım

İzmirde Fiddle II yi sıfır alıp 7.000 km kullandıktan sonra ailemin yanından ayrılıp İstanbul'a yerleştim.
$/€ artışından ötürü + ev masraflarının da üzerine gelmesi ile yeni bir motor kendime alamadım İzmir'dekini de göndermeye evdekiler korkuyor artık İstanbul trafiği oğlumuz bir tane diye sürekli erteliyorlar. Yalvarmak çözüm olmadı.
Bu talihsiz ayrılık 9 aydır devam etmekte haftasonu evden 1 km uzağa gitmiyorum bu yüzden kaskı evde takasım geliyor bazen (kask arkadaşın benim kaskta izmirde) günün 3te2si sahibinden.com da geçiyor motor piyasasını yuttum sindiriyorum ama hala motor yok bazen evde otururken anlık cinnetler geliyor kurye işi yapan abilere,pizza servisi yapan kardeşlere,eski activalara ağzım sulanarak bakıyorum artık.

Motor geldiği gün heyecanla gaza asılıp ilk girdiğim kavşakta 160 km hızla gelen bir tırın altında kalacağım gibi geliyor.

o nasıl bir hasrettir ya, içim garip oldu :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:29 ----------

hacım geçen kar yağdığı 2 gün çıkamadım, ağlayacaktım az kalsın :D

bide geçen cbr125 i satınca bir hafta kaldım, otobüsleri yakasım geldi, toplam 7 günün 4 günü iş yerine hiç gitmedim sinirden... :D
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
284
Motorumu sattığımın 13. sabahı kabuslarla uyandım ve hemen bu konuyu açtım. Binmesem dahi o sesiyle,görüntüsüyle ben gözümle,kulağımla sevişiyorduk.
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
123
2010 dan beri yayan -bay ım , ama her gün buradayım.
motosiklet sevgisi nasıl anlatayım ..." anlatamam ki "......
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Hayrına gidip izmirden alıp gelesim geldi motorunu , allah kavuştursun :))

amin abi amin gerçekten zor bir durum :(
yaş oldu 25 kendi evim kendi yurdumu kurdum ama laf anlatamıyorsun anne baba uzakta olunca daha da bir hassaslaştılar.
Son çare otobüs ile getirmeyi düşünüyorum bakalım :)
lojistik destek verecek arkadaş var ise büyük araçla temiz yoldan izmir-istanbul arası telefonda konuşulur anlaşılır :)
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
yorumlari okuyunca yalnız olmadığımi anladım =) tam 3ay 20 gündür kullanmıyorum. Ama zihnim hep kullanıyor. Havalardan dolayı çıkarmıyorum kis uykusunda ve yoğun bir bakım içerisinde. Kpss sınavına gireceğimden dolayı önceliği şu an için derslere vermeye çalışıyorum ders aralarinda hemen garaja gidip konuşuyoruz, temizliyorum korozyon önleyiciler filan.. Aküyü söktüm tüm grenajlari çıkardim pırıl pırıl yaptım sile sile. Tekerlerin altında yastıklar var dayanamiyorum bilgisayardan sürekli resimlerine bakıyorum siz hiç gece yatarken motor sürdüğünuz zamanlari hayal ederek uyudunuz mu =D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst