- Katılım
- 30 Nis 2013
- Mesajlar
- 703
yorumlari okuyunca yalnız olmadığımi anladım =) tam 3ay 20 gündür kullanmıyorum. Ama zihnim hep kullanıyor. Havalardan dolayı çıkarmıyorum kis uykusunda ve yoğun bir bakım içerisinde. Kpss sınavına gireceğimden dolayı önceliği şu an için derslere vermeye çalışıyorum ders aralarinda hemen garaja gidip konuşuyoruz, temizliyorum korozyon önleyiciler filan.. Aküyü söktüm tüm grenajlari çıkardim pırıl pırıl yaptım sile sile. Tekerlerin altında yastıklar var dayanamiyorum bilgisayardan sürekli resimlerine bakıyorum siz hiç gece yatarken motor sürdüğünuz zamanlari hayal ederek uyudunuz mu =D
Bu bende de oluyor artık saplantı haline geldi 125lik sym ile okyanus geçiyorum ben bazen
Eğer daha önce bankadan kredi almanın dezavantajını yaşamasaydım Goldwing kovalıyor olurdum şimdi banka desteğiyle o yüzden birazda sakinim aslında ama değilim soğuk moğuk motor olaydı ben kullanırdım. Meditasyon = motor sürmek
Yoga neyin yalan bize