Bajaj Motorları İlk Defa görücüye çıktı. Marka lansmanı yapıldı.

Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
bajaj discover 100

bajajauto.com/dis_features_technology.asp#topLook
Enjoy unmatched mileage of up to 91kmpl* with the Bajaj Discover 100. Its DTS-I engine provides a class apart experience for an average commuter motorcycle. It’s Molycote piston lowers friction and increases engine life & efficiency. The low maintenance battery reduces the hassles of frequently checking the water levels. The ExhausTec technology also provides excellent pulling power even at a low speed in a high gear, thus reducing the need to constantly shift gears.

*CMVR

anladığım kadarıyla
1 litreye
91 km diyor


neden 100 lük getirmezler anlamiyorum
belki de bunlar tutarsa onlar da gelebilir
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
BAJAJ markasını biraz kurcalarsanız, KAWAZAKİ ninja 350-650 ve KTM DUKE 200-390 serilerini ürettiğini göreceksiniz. Çok geniş ar-ge'si olna bajaj kendi bünyesinde 1200 mühendis çalıştırıyor. Türkiye üzerinden avrupa'ya açılmayı planlıyorlar. Parça fiyatları çok ucuz satış lansman fiyatıda çok uygun. Geçmişe bakarsak türkiyede eskiler bilir Bajaj- vespa ortaklığı ile motorları vardı. Türkiye'de satışa çıkması beni çok sevindirdi. Daha uygun fiyata kaliteli yedek parçası bol bir motosiklete bineceğiz. (Yedek parça neden bol derseniz, montajı Türkiyede olacağından)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Hadi hayirlisi yakinda HINDISTAN DAN BAYAN DA GETIRTIRLER ZATEN HINTDISTANGIBI ULKE OLDUK

BU MOTORU DA ALANA AKIL VERSIN
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
bajaj discover 100

bajajauto.com/dis_features_technology.asp#topLook
Enjoy unmatched mileage of up to 91kmpl* with the Bajaj Discover 100. Its DTS-I engine provides a class apart experience for an average commuter motorcycle. It’s Molycote piston lowers friction and increases engine life & efficiency. The low maintenance battery reduces the hassles of frequently checking the water levels. The ExhausTec technology also provides excellent pulling power even at a low speed in a high gear, thus reducing the need to constantly shift gears.

*CMVR

anladığım kadarıyla
1 litreye
91 km diyor


neden 100 lük getirmezler anlamiyorum
belki de bunlar tutarsa onlar da gelebilir

Aynen ya bende 100lük bekliyordum. Hayallerim suya düştü benim motoru satıp ondan almayı düşünüyordum. O kadar ekonomik bir araç ki anlatamam vergi yok yakıt desen koklama bile koklamıyor. Şehir içi, ilçe şehir arası biçilmiş kaftan yani.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/23256-2007-honda-varadero-125-a.html

Geldi diye hatırlıyorum sanki... Gerçi baktımda ikinci el filan bulamadım hiç :)
Kaynakları biraz kurcaladığımda sayılı kişilerde bulunduğuna dair bir kaç yazı takıldı gözüme...

Ama dikkatimi çeken, yurt dışında kullanıcısı bir hayli fazla...

Bende googleda bakındım biraz alıntıladığın mesajımı yazarken. Biri bu motorun ilanını gördüğünü yazmış yani dediğin gibi sayılı kişilerde bulunuyor olabilir. Birde sağ aynasının ilanını gördüm 35euro, çok uygun gerçekten (!) :queen: . Motorun değeri bilinirliğine gelecek olursakta değeri bilinilmesi gereken bir motorda değilmiş bence. Ufak bir hesap yapan arkadaşlar gelseydi 10k lira civarı gelir yazmış. Kısacası benim görüşüm gereksiz bir motor olurmuş. 62,5cc silindir mi olur yaw :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Herkesin motoru kendine güzel,zevki güzel kardeşlerim kırmayın birbirinizi :D.Ortada mal yok gelsin tartışırız şimdiden kaka sürme operasyonuna başlamayalım daha vakit var :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
paranızı çarçur etmeyin bunlara, japondan şaşmayın

Bunlar çinden gelen japon diye satilan cbf, cb, ace ve digerlerinden hem kaliteli hem güçlü,hemde ekonomik. Honda ve yamahanın çinlilerine her yönden 1 adım önde olacak. Japona bisey demem ama bunlar çinli joponların devrini bitirecek. Honda nın çinlileri satılamayacak. Dahada ucuz satacam diye honda dahada adisini getirecek degilya. Japonmuş. Japon ney yahu? Artık zaman hero ve bajaj zamanı. Sözüm çinde üretilip getirilen sözüm ona japon diye satılan modellerdir.
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
ben bir cbr 250r kullanıcısı olarak şöyle bir yorum yapabilirim.

bu pılsar 200 ns dünyada tutulan bir model. meraklısı çok. Aslında 24 beygir güçde hiç fena değil, cbr ın 27 beygir olduğunu düşünürsek. Ama çoğu çinli, hintli ve koreli üreticiler gibi, verileri yanlış olma ihtimali çok yüksek. Ayrıca bir noktaya daha dikkat çekmek istiyorum. 18,3 Nm / 8000 dev dk.. Bu çok çok düşük bir değer. Bu şu demektir, motor güç üretiyor, fakat onu aktarmda çok başarısız. Hele model bir naked olunca tork'un daha yüksek olması lazımdı. Nakedlar düşük hızlarda, yüksek devir, agresif ve torklu sürüş için tercih edilen makinalardır...sürmeden görmeden keskin konuşmamak lazım, ama 6900 tl az para değil....
Mesela o bütçe aralığında ikinci el bir 2011 model cbr 250r yada 2010 model bir hyosung comet tercih edilebilir.. :king::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
68
Motor sağlam bunun gibi bir çok video var 0-100 7 saniyeden az daha ne olsun bilemedim bu hintliler ufak tefekler diye kalmış aklımda. biz gibilerse motorda baya kalıplıymış. honda cbr 250 açık ara önde olduğu bir vs videosuda var... honda kalitesi beklemek doğrumu o konuda yeterli bilgi sahibi değilim zaten ama görüntü güzel kalıplı dayanıklıda duruyor bu video çakma değilse tabi...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ben bir cbr 250r kullanıcısı olarak şöyle bir yorum yapabilirim.

bu pılsar 200 ns dünyada tutulan bir model. meraklısı çok. Aslında 24 beygir güçde hiç fena değil, cbr ın 27 beygir olduğunu düşünürsek. Ama çoğu çinli, hintli ve koreli üreticiler gibi, verileri yanlış olma ihtimali çok yüksek. Ayrıca bir noktaya daha dikkat çekmek istiyorum. 18,3 Nm / 8000 dev dk.. Bu çok çok düşük bir değer. Bu şu demektir, motor güç üretiyor, fakat onu aktarmda çok başarısız. Hele model bir naked olunca tork'un daha yüksek olması lazımdı. Nakedlar düşük hızlarda, yüksek devir, agresif ve torklu sürüş için tercih edilen makinalardır...sürmeden görmeden keskin konuşmamak lazım, ama 6900 tl az para değil....
Mesela o bütçe aralığında ikinci el bir 2011 model cbr 250r yada 2010 model bir hyosung comet tercih edilebilir.. :king::bounce:

Tork doğrudan hacimle ilgilidir, aktarmayla falan alakası yok. 200 cc için 18.2 Nm gayet iyi bir tork. Duke 200'ün torku bile 19.2 Nm.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Biraz hint forumlarına baktım. Discover hakkında yorumların yarısı olumlu yarısı olumsuz. Olumsuz yorum yapanlar titreşim ve yakıttan şikayetçi. 1 lt. ile 60-65 km gider denilen alet 35-40 km gidiyormuş. 60 km'den sonra da titreşim varmış. Ayrıca 13 bg denilen motor 100'ü geçmiyormuş.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
120
18,2 nm tork iyi bir değer fakat 8000 devirde max torkunu vermesi,9500 de max güç vermesi sportif karakterli yüksek devirde performans verebilen bir motor olduğunu gösterir. Düşük devirlerde bayılacağından vites oranları kısa ve yakın olduğunu tahmin ediyorum, buda yakıtı biraz yükseltecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst