Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://imageshack.us/scaled/medium/109/p5191835.jpg
http://imageshack.us/scaled/medium/547/p5191823.jpg

koruma camları ne kadar ve nette nerede satıldığını bilen varmı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://imageshack.us/scaled/medium/109/p5191835.jpg bu siperliği nerden bulurum
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba bu motorun vites sistemi nasıl -1-2-3-4-5 mı yıksa mct250 de olduğu gibi 1-boş-2-3-4-5 mi tşk ederim.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
21
http://imageshack.us/scaled/medium/109/p5191835.jpg bu siperliği nerden bulurum

Güzel tercih. Bu motora uyan en güzel siperlik bence. Ben çok araştırdım yüksek siperlikler sonradan ekleme gibi duruyor ve hızı acaip etkiliyor. Resmini koyduğunuz naked motor siperliği diye geçiyor. Ben sahibinden. com sitesinden 100 liraya almıştım. Yazısız olanlardan isteyin yoksa "honda" yazısı pek hoş durmaz.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbf250-cbf-250-cbf500-cbf-500-on-cam-siperlik-cami-150487121/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

arkadaşlar bu akşam çalışırırken bayaa zorlandım 2 3 saat önce,yolda 5 dk biyere uğradım 4 lüler falan açıktı,sora marşa bastığımda 10 dk falan çalıştıramadım hafif gaz verdiğimdede farlar sönüyordu,ayaklada çalıştıramadım,ama gidişte falan problem yok acaba aküden mi bu sorun? az önce yine kontrol edeyim dedim yine 10 dk uğraştım anca çalıştı..

Kardeşim ben de aynı sorunu yaşıyordum akü sanki zayıflıyor gibi geliyordu bana, marş günden güne daha zayıf basmaya başladı farlar sönük sönük yanıyordu. Kış gelince motorun deposunu boşaltıp aküyü falan da sökeyim dedim bir de ne göreyim? Akünün tahliye musluğu tarafındaki hücrelerden birinin suyu en dip seviyeye kadar düşmüş. Hemen saf su ekleyip aküyü şarj ettim taktım denedim eski haline döndü. Şimdi sorunsuz, bastımmı cayırt diye çalıştırıyor. Akünün başını yemeden bi kontrol edin isterseniz.
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
1
Arkadaşlar benim motordan tak tak ses geliyor vitesdeyken veya vites değistirdikten sonra yapıyor bu neden ola bilir arkadaşlar yardımcı olursaniz cok sevinirim
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
arkadaşlar sürekli olarak motoru çalıştırma sıkıntısı yaşıyorum motor sıcakken sorun yok ama her sabah soğukken ne ayak marşı nede jigle ile çalışmıyor gidişinde hiçbir sıkıntı yok hava filtresi,buji temizsorun karbüratordeyse nasıl bir sorun olabilir naapmak lazım ?
aynı sorun benim motorda da vardı. herşeyi yaptım olmadı en son ateşleme bobinini değiştirdim herşey düzeldi. tek marsta çalışıyor şimdi.
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
8
Merhaba herkese. Dün itibari ile ilk motorum Mondial 150 MR vulture ile başlangıç yapmış oldum. Trafik sigortası en düşük 343TL çıktı. Epey yüksek bir rakam. Siz motosikletlerinizi ne kadara sigorta yaptırdınız?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Selamunaleykum.

Arkadaş lar yeni bi mr kullanıcı si.olarak bişey sormak istiyor um. Motor larin soğuk havada zor çalıştığı nı biliyorum önce kullandığı m motor lardanda tecrübem var. Ama MR da biraz aşırı fazla oluyor bunun nedeni nedir. Forumu bastan.okudum atesleme bobinin değişmesi lazim demis bi arkadaşım baska bi çözüm getiren varmi bu işe . Çalıştırır ken jikleyi kaldiriyorum ve durdugumda devamli gaz vermesem istop ediyor. BaZen de ışıklarda istop edince baya zorluk çekiyor um trafik alt ust oluyor. :) Motor u 3000 deyken aldim su an 7000 de sanırım ilk sahibi subap ayari yapmamış motor a . Bunu yapmak gerekirmi. Bide 15 40 castrol yağ kullanıyor um. Forumdaki arkadaş lar genelde 10 40 tercih etmiş. Bunun zararı olurmu . Vites geçişleri de çok sert motor sicakken de ayni sekil. Bunun sebebi nedir . Teşekkür ler şimdiden.
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
8
Merhaba. Bugün bostancıdan dönerken akşam akşam debriyaj telim koptu. Otopark'a çektim. Teli alsam Ben takabilirmiyim? İlk motorum olduğu için pek fiyat bilgim yok. Tamircilerde işçilik dahil maliyeti ne kadardır? Aklımda bir fiyat bulunsun. Teşekkürler.
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
5
S.a foruma yeni uye oldum .drift mi alsam vulture mi alsam diye dusune dusune bayiye gittim ve kararim vulture oldu ama sebebini bilmiyorum.sizce dogru bir karar verdim mi acaba?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Selamunaleykum.

Arkadaş lar yeni bi mr kullanıcı si.olarak bişey sormak istiyor um. Motor larin soğuk havada zor çalıştığı nı biliyorum önce kullandığı m motor lardanda tecrübem var. Ama MR da biraz aşırı fazla oluyor bunun nedeni nedir. Forumu bastan.okudum atesleme bobinin değişmesi lazim demis bi arkadaşım baska bi çözüm getiren varmi bu işe . Çalıştırır ken jikleyi kaldiriyorum ve durdugumda devamli gaz vermesem istop ediyor. BaZen de ışıklarda istop edince baya zorluk çekiyor um trafik alt ust oluyor. :) Motor u 3000 deyken aldim su an 7000 de sanırım ilk sahibi subap ayari yapmamış motor a . Bunu yapmak gerekirmi. Bide 15 40 castrol yağ kullanıyor um. Forumdaki arkadaş lar genelde 10 40 tercih etmiş. Bunun zararı olurmu . Vites geçişleri de çok sert motor sicakken de ayni sekil. Bunun sebebi nedir . Teşekkür ler şimdiden.

Ya bu forum eskiden böyle değil di. Birinin sıkıntısı olduğu zaman herkes Yardımcı olmak icin birbiriyle yarisirdi .Ya bu motor u fazla kullanan yok yada cok övdüğü müz iyiliksever motorcu ölmüş. :(((

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

S.a foruma yeni uye oldum .drift mi alsam vulture mi alsam diye dusune dusune bayiye gittim ve kararim vulture oldu ama sebebini bilmiyorum.sizce dogru bir karar verdim mi acaba?

Şaşma kardeşim doğru yoldasın.
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
5
Motor elime daha yeni ulasti hic pisman degilim.yari yolda birakcak gibi degil.3000 liranin hakkini veren bir makine

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

Sanirim artik akbabayi kullanan pek fazla kisi yok kullananlarinda forumdan haberi yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Dalbay sence rodaji nasil tamamlamaliyim?benim rodaj hakkinda hic bir fikrim yok yardimci olursan. sevinirim
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Motor elime daha yeni ulasti hic pisman degilim.yari yolda birakcak gibi degil.3000 liranin hakkini veren bir makine

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

Sanirim artik akbabayi kullanan pek fazla kisi yok kullananlarinda forumdan haberi yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

Dalbay sence rodaji nasil tamamlamaliyim?benim rodaj hakkinda hic bir fikrim yok yardimci olursan. sevinirim

Rodaj konusunu fazla abartmana gerek yok kardeşim. Sadece ilk 2000 km agresif kullanmamaya ve bakımlarını ihmal etmemeye çalış. 4000 km ye geldiğinde güzel bi sibop ayariyla daha da güzel olur makinan. Bazıları rodajda devamlı dip gaz gidilmesi gerektiği ni filan söyler motor daha atik vs olsun diye bence hikaye hepsi onların. 3 tane sıfır motor rodajini yaptım kimini sakin kimini agresif kullandim. Sonuc olarak degisen bişey olmadı. Fazla sıkıntı yapılacak bi durum değil bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
5
Bilgilendirdigin icin tesekkur ederim eski yazilari okuyorumda sanki daha daha canliymisti forum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

Bugun nasipse ekipman alicam (kask mont ve eldiven) maddi olarak beni zorlamayacak.butcem max 250 sizce nasil birseyler almaliyim?birde motora uyumlu olmasa disardan cok mu komik kacar?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
7
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha önce hiç uzunm yola çıkmamamıştım bizim motorlar ısınmadan maksimum kaç saat gider afyondan izmir e gideceğim ne kadar kilometrede mola vermem gerekir

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

S.a foruma yeni uye oldum .drift mi alsam vulture mi alsam diye dusune dusune bayiye gittim ve kararim vulture oldu ama sebebini bilmiyorum.sizce dogru bir karar verdim mi acaba?

viltureden şaşma derim
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
daha önce hiç uzunm yola çıkmamamıştım bizim motorlar ısınmadan maksimum kaç saat gider afyondan izmir e gideceğim ne kadar kilometrede mola vermem gerekir

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------



Bugün 200 km hic durmadan ve 7000 devir den asagiya düşmeden sürdüm. Simdilik en uzun yol tecrübem oldu tam puan verdim. Mekanik kısmı Hiç sıkıntı çıkarmadı. Sadece oturduğum sele acayip rahatsız etti. Oda bi şekilde değiştirilir heralde. Havaların ısınmasını bekliyorum bakalım daha uzun yol yapıp oyle bi deneyecem ama güvenim tam motora.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

Bilgilendirdigin icin tesekkur ederim eski yazilari okuyorumda sanki daha daha canliymisti forum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

Bugun nasipse ekipman alicam (kask mont ve eldiven) maddi olarak beni zorlamayacak.butcem max 250 sizce nasil birseyler almaliyim?birde motora uyumlu olmasa disardan cok mu komik kacar?

Kullandığım tek ekipman kask olduğu için fazla bilgim yok bu konuda. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Bu arada ilgilenen olursa satıyor um canavarı. Keyfe keder satıyorum tabiki motorun elinde kalmış değilim :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...z-150-mr-vulture-sezona-hazir-154686971/detay
 
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
5
ya arkadaslar bugun babam dıreksıyonu kıtlemıs.unutup dıreksıyonu bı cevırmıs anahtar kırmıs ıcınde :D aksama kadar ugrasmıs cıkartcam dıye ve cıkarmıs ama anahtarın bırı gıttı acaba yedek yaptırabılırmıyım ?
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
71
Merhaba herkese. Dün itibari ile ilk motorum Mondial 150 MR vulture ile başlangıç yapmış oldum. Trafik sigortası en düşük 343TL çıktı. Epey yüksek bir rakam. Siz motosikletlerinizi ne kadara sigorta yaptırdınız?

Ben 150MR yi ilk sigortada 120 tlye yaptırdım sigortasını.. HDI sigortadan
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
3
1-boş-2-3-4-5

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Meraba, çalıştırmadan önce jikleyi en yukarı kaldır ,çalıştır.Bir dakika sonra jikleyi en aşağıya indir sonrayola çık.İndirmeden yola devam edersen dediğin sorunları yaşarsın...Ben bu şekilde çözdüm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Evet yaptırabilirsin,Tıpkı normal bir kapı anahtarı yaptırır gibi anahtarcıya yaptırabilirsin.Yalnız şuna dikkat et: Yeni yaptıracağın anahtarın tutacak yeri kısacık olsun.Böylece bir daha unutup gidonu çevirince takılıp kırılma gibi bir durum olmaz..Ben öyle yaptım...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Rodajini bitiren arkadaş lar. Subap ayarını yaptırmayı sakın unutmayın. Motor un cekisine inanamayacaksiniz .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst