Bajaj Motorları İlk Defa görücüye çıktı. Marka lansmanı yapıldı.

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Eylül ayında anlaştığı Kuralkan Holding aracılığıyla Mart 2014’te motosiklet satışlarına başlayacak olan Bajaj Auto Ltd. 17-21 Aralık tarihleri arasında ilk lansmanını gerçekleştirdi. Antalya’da oldukça büyük bir organizasyon ile Türkiye’ye gelecek 3 motosikletin özelliklerinin anlatıldığı lansman Türkiye’nin hemen her ilinden gelen olası bayilere ve servislere yapıldı.

Dünyanın en büyük motosiklet firmalarından birini Türkiye’ye getirmiş olmanın haklı gururunu yaşayan Pazarlama Müdürü Ekrem ATA, yaptığı konuşmada sektörde dengelerin oldukça değişeceği vurgusunu yaptı. Bajaj ve Kuralkan yetkililerinin bulunduğu lansman sonrasında ilk imzalar atıldı…

Dünyanın en büyük 5 motosiklet üreticisinden biri olan Hintli Bajaj Auto Ltd. (BAL), 3 farklı modeliyle Türkiye’ye giriyor. Bu konuyla ilgili çalışmalarını hızla yürüten Bajaj, önce Türkiye’deki partnerini belirledi ve Kuralkan A.Ş. ile anlaştı. Sonrasında kuvvetli bir dağıtım ağına sahip olmak için adım atan yetkililer Türkiye’nin hemen her ilinden motosiklet bayileri ve servisleri ile konuşarak, onları Antalya’ya davet ettiler. Gerçekleştirilen organizasyonda farklı kullanım alanları sayesinde köyde-kasabada-şehir merkezinde kısacası Türkiye’nin her yerinde kullanılabilecek nitelikteki motosikletlerini tanıtan Bajaj ve Kuralkan, test sürüşleri için de imkan sağladı. Ürünleri deneyen ve kullanım alanlarını belirleyen bayi adayları, yetkililerin alanda olması sebebiyle kafalarındaki her türlü soruya yanıt bulabildiler. Bu ortaklıktan karlı çıkacağını bilen bayilerle ilk imzaların da atıldığı lansmanda tanıtım ilgi çekici showlarla tamamlandı.

2020 Yılına Kadar Pazar 1 Milyon Motosiklete Çıkabilir

Bajaj ekibinden CEO Rakesh Sharma, Pazarlama Müdürü Sameer Deshpande ve Uluslararası Satış Müdürü Kohinoor Banerjee yaptıkları açıklamalarda Bajaj’ı tanıttılar ve neden Türkiye’ye girdiklerini açıkladılar. Türkiye’de 2014 yılında 220 bin adet 2 tekerlekli araç satışı ile geçen yıla oranla yüzde 17 büyüme gözlemleyen Bajaj, pazarın hızlı büyüdüğü görüşünde. 2020 yılına kadar 1 milyon adet satışa ulaşılabileceğini belirten firma, bu büyümeden önemli bir pay alma hedefinde. Bajaj ekibi bu büyümede kendilerini iyimser olmaya iten sebepleri ise şu şekilde açıklıyor: “Türkiye’de var olan çok düşük 2 tekerlekli dağılımı büyüme için önemli bir fırsat olduğunu göstermektedir. Her yıl artan GSMH daha iyi bir satın alma gücünün göstergesidir. Ayrıca azalan faiz oranları pazarda daha fazla likidite olmasını sağlayacaktır.”

Sektörün Oyun Kurucularından Birini Türkiye’ye Getirdik

Kuralkan Pazarlama Müdürü Ekrem ATA lansman konuşmasında şunları belirtti; “Bajaj yetkilileri şu 3 konu üzerinde odaklandılar: Sektörde ayrışma tamamlanıyor, oyun kurucular yerlerini alıyor; Müşteri taleplerinde algılar ciddi olarak değişiyor ve kaliteli ürün tercihi ön plana çıkıyor; Diğer taraftan pazarlama çalışmaları artık daha agresifleşiyor. Biz de bu kriterleri göz önüne alarak çalışmalarımızı yönlendirdik. Yaptığımız anlaşmalarla biz de oyun kurucu nitelikte, müşterinin tercih edeceği kalitede ürünlerle gümbür gümbür pazarlama çalışmaları yürüteceğiz.

Türkiye’de motor severlere bir an önce bu ürünleri sunmanın heyecanı içindeyiz. Çünkü bu ürünler teknolojik anlamda öyle yeniliklere sahip ki hem kullanım rahatlığı hem de mali anlamda avantajlar sağlayacak. Geleceğin teknolojisini bugünden ulaşılabilir fiyatlarla sunuyoruz. Satış sonrası hizmette kaliteyi söylememe dahi gerek olmadığını düşünüyorum. Alanında dünya devlerinden bir firmayı Türkiye’ye getirmiş ve vatandaşlarımızın hizmetine sunmuş olmak bizi ayrıca gururlandırıyor. Hele de ülkemizin Avrupa’ya açılan kapı olduğunu bilmek daha da gurur verici. Bizim yaptığımız çalışmaların katkısıyla şu an 54 ülkede olan Bajaj, dünyanın her yerinde olacak…”

Bajaj Pulsar 200 NS Teknik Özellikleri

ekj7.jpg


Bajaj Boxer 150 Teknik Özellikleri

dhwk.jpg


Bajaj Discover 125 ST Teknik Özellikleri

jwfy.jpg
 

Ekli dosyalar

  • bajaj-lansman-2014.jpg
    bajaj-lansman-2014.jpg
    60.3 KB · Görüntüleme: 39,897
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Çok iyi oldu ben sarı rengini almayı düşünüyorum , hanımdan gizli olarak alacağım için benim apache ile aynı renk olması şarttı zaten:) Birde apache yazısı yapıştırırsam ilk aldığımda işlem tamam :) Çok beğendim bu motoru ve kalitesini tahmin ediyorum nede olsa bir hintli kullanıyorum zaten.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
benim alacağımdan değilde, o kadar kişi gelsin on numara, sorunsuzdur, hintli bu, gibi söylerine karşılık ne gibi sıkıntıları olucak, yada olmayacak çok merak ediyorum :) her yeni model yerden göğe çıkarılır sonra pişman olunur ya buda öylemi acep :) bknz: bumoto calibre, megelli..
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
avenger i de getirseydiniz bari çeşitlilik olması açısından :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
benim alacağımdan değilde, o kadar kişi gelsin on numara, sorunsuzdur, hintli bu, gibi söylerine karşılık ne gibi sıkıntıları olucak, yada olmayacak çok merak ediyorum :) her yeni model yerden göğe çıkarılır sonra pişman olunur ya buda öylemi acep :) bknz: bumoto calibre, megelli..

Aldın Japon u, tuzun kuru tabi :mrgreen:

Boxer 2800
Discover 3600
Pulsar 6900 diye lansmana gitmiş bir ustamızdan duydum fiyatları.

www.bajaj.com.tr Şubat başı gibi siteleri aktif olacakmış. Şubat sonunda da yeni modeller bayilerde yerini alacakmış...
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
benim alacağımdan değilde, o kadar kişi gelsin on numara, sorunsuzdur, hintli bu, gibi söylerine karşılık ne gibi sıkıntıları olucak, yada olmayacak çok merak ediyorum :) her yeni model yerden göğe çıkarılır sonra pişman olunur ya buda öylemi acep :) bknz: bumoto calibre, megelli..

bilmezmiyiiimm zamanında bu moto calibreyi ne çok övmüştün. sonra satacağım diye az çekmedin:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

boxer 150 discover 125 cc olmasına rağmen ne hitmetse discover daha güçlü:p bunlardada buji hastalığı var heralde bol bulmuşlar her motora üç beş tane takmışlar:mrgreen::mrgreen: iridiumla değişeyim desen üç buji 90 tl yapar:mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Gerçektende az yakıyorsa sadece yakıt tüketimi için bile alınır

Boxer 150 max torku çok düşük devirde veriyor ama spor tarzı yok ( iyi custom yapılır bu modele )

Discovery 150 cc olsaymış keşke 2 bujisi ile 100 kmde 1,5 lt olsa sazan gibi atlarım bu motora :) Boxer 150 nin özellikleri bu motora konmalıydı
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Pulsar gerçekten şehir içi için çok iyi bir alternatif olur.Çok fazla insan var cbf ve ybr seviyesinde motor isteyen ancak kurye damgası yememek için almayan.Benim kafama takılan Pulsarın verileri oldukça başarılı hatta ktm duke 200 ile hemen hemen benzer güç ve zamanlama verilerine sahip,kalitesine diyecek bir şey yok elbette ama Pulsarda teker seçimi biraz garip geldi 100 ön ve 130 arka biraz düşük kalmış gibime geliyor.110-140 veya 150 olmalıydı açıkcası belkide hindistandaki düşünce yapısıyla alakalıdır ancak umarım takılabiliyordur motor çok şık ve daha kalın tekerlerle çok daha hoş görünüyor googledan bakabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
merak etme kuryelerde pulsara geçer artık :)
Pulsar gerçekten şehir içi için çok iyi bir alternatif olur.Çok fazla insan var cbf ve ybr seviyesinde motor isteyen ancak kurye damgası yememek için almayan.Benim kafama takılan Pulsarın verileri oldukça başarılı hatta ktm duke 200 ile hemen hemen benzer güç ve zamanlama verilerine sahip,kalitesine diyecek bir şey yok elbette ama Pulsarda teker seçimi biraz garip geldi 100 ön ve 130 arka biraz düşük kalmış gibime geliyor.110-140 veya 150 olmalıydı açıkcası belkide hindistandaki düşünce yapısıyla alakalıdır ancak umarım takılabiliyordur motor çok şık ve daha kalın tekerlerle çok daha hoş görünüyor googledan bakabilirsiniz.
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Pulsarın teknik verileri iyimiş. 24 hp, su soğutma, enjeksiyon ve 6 vites. 6000 Tl fiyatı olsa ybr,cbf,apache kimse almaz.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
merak etme kuryelerde pulsara geçer artık :)

Kuryelerin 7000 lira civarı motora vermesi zor cbfin ybrye üstünlüğü açık iken tam naked motorlar pek tercih edilmiyor hele ki bu fiyat farkıyla alcaklarını sanmıyorum.Ciddi ve kişiye değer veren şirket anca alır alırsa oda az görülür.Kendini kanıtlamadan yani 2-3 sene şirketler ona yatırım yapmaz sanmıyorum.Motosiklet kuryeliğe de uygun değil bence servisi de cbf ve ybr kadar uygun olmaz.
 
Katılım
29 Ara 2012
Mesajlar
82
Nisan başında tvs 2014 modelleri gelecekmiş. :) 180 ligi gelirse bunu almam onu alırım :D
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tek silindir 3 buji ne kadar mantıklı?

honda,yamaha gibi yıllardır commuter tarzı düşük hacimli motor üreticileri, neden hiç tercih etmemiş?

Merakla bekliyorum umarım bir kaç tane test motoru ayarlar fabrika
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Tvsye ilgi duyanlar mail veya telefon yoluyla ararlarsa rahatlıkla bilgi alırlar.Ben mail atmıştım bir keresinde bir merakımdan dolayı arayıp baya ciddi ciddi anlatmıştı eleman sağolsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst