Klx'i satma kararı aldım. Son ve net olarak. İstanbul'da bi KTM alma aşamasındaydım. Birilerini gönderdim baksın diye. O arada satılmış. Öyle olunca içime oturdu kafama koydum.
İlan metninide yazıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-aciklamayi-okuyunuz-kawasaki-klx-250-bakimli-ekstrali-149267255/detay/
2009 Model 2010 trafik çıkışlı
Ufak tefek çizikleri vardır her enduroda olduğu gibi.
Hiç bir masrafı yok ve uzun zaman masraf açacak bir durumu söz konusu değil. Motoruma kefilim yani. Uzun uzun yol yapmak için, arazide kullanmak için tüm aksesuarları mevcut. Şu an tam anlamıyla bir dual sport.
Yanında ekstra olarak;
*Bering Cameron Soft Yan Çanta, 35 lt topcase
*Yan çanta ve topcase demirleri
*FMF Performans Eksoz
*48 dişli, DİD zincir (Stok hali 42)
*Kullanılmamış Mitas C18, Metzeller six days extreme (Cadde lastiklerinide vereceğim)
*Acerbis Rally Pro Elcik Koruma
*Protaper Elcik
*Acerbis Çene Süngeri
An itibariyle 27.400 km civarlarında. 16bin'de satın aldım 9-10 bin km civarını uzun yolda yaptım. Onun haricinde şehir içi ve arazide kullandım.
Bakımlarını zamanından önce ve masraftan kaçınmadan yapıyorum.
Orjinal tüm parçaları mevcut. En ufak bir eksik ve masrafı yok.
Aksesuarsız şekilde 8.500 TL, ekstraların hepsi istenirse 9500 TL'ye vereceğim.
Stok halinin yanında 1,500 - 2 000 lira gibi ekstrası mevcut.
En basitinden FMF eksoz 750 lira, Acerbis elcik koruma 250..
Fotoğrafların hepsi yakın zamandan. Zaten alalı 8 ay oldu.
Otomobil veya motosikletle takas olabilir. Mantıklı şekilde değerlendiririm.