2005 Model SUZUKİ HAYABUSA Marka Motorum BAHÇELİEVLERDEN Çalındı.

Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
114
20.12.13 tarihine sabah erken saatlerde Hayabusam Bahçelievlerde ikamet ettiğim apartmanın açık otoparkından çalınmıştır. Plaka yenilediğim için plakası üzerinde değildi.
Gören yada duyum alan olursa 5325125998 numaralı telefondan bana ulaşmanızı rica ediyorum
4 boğandan tek çıkış yoshi egzos, xenon far, arka lastik metzeller m5 dikkatinizi çekebilir belki

m4xextyc.png


tvqv2ois.png
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
inş en kısa surede sorunsuz olarak bulunur,
cevredekı goren veya denk gelen camera kayıtlarını alıp polıse gıtmenızde fayda olabılır,
cunkı polıs pek ılgılenmıyor,,,
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Geçmiş olsun. İnşallah kısa sürede bulunur.:pale:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
114
Tek motor mahalleye girip iki motor çıkıyorlar. Goruntulerini binbir zorlukla butun apartmanları ve işyerlerini gezerek buldum ve polise teslim ettim hatta çıktıkları sokakda mobeseye takılıyorlar ama polis efendiler mobese kodunu almaya bile tenezzul etmiyorlar. Polisimiz istiyor ki hırsızlar gelip hırsızlığını itiraf etsin bizler birşey yapmayalım.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun..
istanbulda çok şahit oldum böyle şeylere..
gözlerine kestirdikleri motosikleti kamyonun
arkasına atıp gündüz vakti çalıyorlar..
hak-hukuk , helal-haram...
hiç birşey kalmamış bu ülkede..
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
83
geçmiş olsun gene herzamanki çete sanırım geldikleri motor bellimi markası modeli falan videoyu buradada paylaşırsan iyi olur
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
114
Aradan hayli zaman geçti ne bir izine rastladık nede bir haberine. Ama sağolsun emniyet teşkilatının pişkin üyeleri ne kimsenin bir olaydan haberi var nede teknik detaylardan, herkes neyi ezberlemişse papağan gibi onu tekrarlamakta.
Motorunuz çalınırsa ya siz bulacaksınız yada çevreniz, polisten medet ummayın hepsi bu işi kimlerin yaptığını biliyor fakat size söylenilen tek şey "eğer motorunuz bulunursa sizi ararız".
Başımızdaki adamlar hırsız arkadaş bizim 15-20 bin liralık motorlarımız çalınmış kimin umurunda..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Geçmiş olsun ama o motor biraz zor bulunur gibime geliyor parçalarına ayırıp satıyorlar parça satan yerlere dikkatet belki oralardan çıkartırsın birşeyler özellikle sahibinden.com sitesinde böyle bir çok parça var. Umarım bulunur çalanlarda cezasız kalmaz
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
114
Geçmiş olsun ama o motor biraz zor bulunur gibime geliyor parçalarına ayırıp satıyorlar parça satan yerlere dikkatet belki oralardan çıkartırsın birşeyler özellikle sahibinden.com sitesinde böyle bir çok parça var. Umarım bulunur çalanlarda cezasız kalmaz

sürekli takip ediyorum hatta 2-3 tane parça var benim olaydan sonra ilana koyulan ama nerden bileceksin ki senin motorunun parçası.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz motorumuzu bulduk herkeste
bulur inşaallah
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Aradan hayli zaman geçti ne bir izine rastladık nede bir haberine. Ama sağolsun emniyet teşkilatının pişkin üyeleri ne kimsenin bir olaydan haberi var nede teknik detaylardan, herkes neyi ezberlemişse papağan gibi onu tekrarlamakta.
Motorunuz çalınırsa ya siz bulacaksınız yada çevreniz, polisten medet ummayın hepsi bu işi kimlerin yaptığını biliyor fakat size söylenilen tek şey "eğer motorunuz bulunursa sizi ararız".
Başımızdaki adamlar hırsız arkadaş bizim 15-20 bin liralık motorlarımız çalınmış kimin umurunda..
Lanet olsun,medyada yankı yapacak bir eylem yapsan,tam seçim zamanı bence belki birşeyler çıkar
Aradan geçen zamanda hiç bir gelişme olmadımı? Dayın varsa, sayılı zamanda motosikletini bulurlar dayın yoksa,bugün git yarın, umarım en kısa zamanda sapa sağlam bulursun,Çalanlara:................................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst