Ybr 125 den anlayanlar 1 dakikanızı ayırırmısınız ?

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
136
Merhaba arkadaşlar

zaman ayırdığınız için teşekkürler

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-ybr-gormeden-gecme-151266802/detay

bu motoru almak istiyorum ama eldende gördüm temize benziyor fakat egsozunun altında küçücük yuvarlak bir delik var ve hava filtresiz kullanıyor sahibi sizce bu motor bu para edermi görüşlerinizi yazarsaniz sevinirim
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Vay be 2008 model orj 17 binde michelinli motorumu 2850 ye vermıştim fiyata bak :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
egzozun arka alt kısmında büyük deliğin yanında bi tane küçük delik normal. fiyat yüksek kusura bakmasın. 2009 michelin lastik xenon 3lü çanta vs vs 2800 verdim.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
136
egzozun arka alt kısmında büyük deliğin yanında bi tane küçük delik normal. fiyat yüksek kusura bakmasın. 2009 michelin lastik xenon 3lü çanta vs vs 2800 verdim.

ona 2250 teklif yapcam cunki depoda ufak ezik var

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-ybr-125-orjinal-boya-degiseni-yok-son-fiyat-148556093/detay

birde buvar cok iyi değil ama gönlüm siyah renk istiyor 2500 e de bunu istiycem sizce hangisi iyi (depo altındaki plastikleri ilk defa görüyrum)

oda olmazsa bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ybr-125-2008-mod-muayene-2015-e-kadar-son-fiyat-pazarlik-yok-144939798/detay

ve bu var http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-piril__piril__ybr-125___kredi-kartina-taksit-imkani-var-141302068/detay/

yarın birini kesin alacagim anlaşırsam lütfen yardım uyuyamıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
dostum galeriden alacağına kişiden bulmaya bak.daha uygun bulursun.

son linkteki fiyatı abartmış bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------

ayrıca illa yarın alıcam diye kendini şartlandırma dostum.havalar zaten bozdu.bu hafta almazsan bişey kaybetmezsin
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
136
dostum galeriden alacağına kişiden bulmaya bak.daha uygun bulursun.

son linkteki fiyatı abartmış bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:11 ----------

ayrıca illa yarın alıcam diye kendini şartlandırma dostum.havalar zaten bozdu.bu hafta almazsan bişey kaybetmezsin

haklısında nakit geçmiyor 5 aydir elime kredi kartıyla ve taksitle alacagım bunlardan başka seçeneğim yok nakit olsa en baba motorları blrmda nakit sıkıntı
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
haklısında nakit geçmiyor 5 aydir elime kredi kartıyla ve taksitle alacagım bunlardan başka seçeneğim yok nakit olsa en baba motorları blrmda nakit sıkıntı

Kullandığın kredi kartı ne ve maksimum kaç bin liralık motosiklet almayı düşünüyorsun? Antalya kütükçü köprüsü tahtakale karşısında Motogar isminde yamaha servisi var sahibi yakın arkadaşım olur Ali Çıragöz
kart finansa %0 faiz var diğer kartlarda da imkanı olduğu sürece yardımcı olur...
http://motogaryamahahonda.sahibinden.com/
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
Merhaba arkadaşlar

zaman ayırdığınız için teşekkürler

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamaha-ybr-gormeden-gecme-151266802/detay

bu motoru almak istiyorum ama eldende gördüm temize benziyor fakat egsozunun altında küçücük yuvarlak bir delik var ve hava filtresiz kullanıyor sahibi sizce bu motor bu para edermi görüşlerinizi yazarsaniz sevinirim

hava filtresiz kullanması enteresanmış. en mantıklı motor 2. linkteki siyah olan. orjinal stickerları üzerinde daha diri görünüyor fotoğraflarda fotoğraflarda. depo altındaki plastikleri sonradan takmış aksesuar olarak satılıyor. tek acaba dedirtecek tarafı 25 binde debriyajın değişmesi ama antalyada genelde genç arkadaşlar ybr kullandığı için normal de olabilir.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
136
hava filtresiz kullanması enteresanmış. en mantıklı motor 2. linkteki siyah olan. orjinal stickerları üzerinde daha diri görünüyor fotoğraflarda fotoğraflarda. depo altındaki plastikleri sonradan takmış aksesuar olarak satılıyor. tek acaba dedirtecek tarafı 25 binde debriyajın değişmesi ama antalyada genelde genç arkadaşlar ybr kullandığı için normal de olabilir.

hocam bu aletlerin km siyle hep oynuyorlar orj km de bulamazsın hiç o motor gene 45 bin dedir en az ama iyi kullanırsasn bi 145 daha gider altında
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Çok para istemiş,ben 3.200 tl verdim şuanki motoruma 17 bin de aldım şuan 29 binde. 3500 veren var satmıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst