- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 1,571
Arkadaslardan biri yukarda biyerlerde sehirici 5,5 lt. gibi bir rakamdan bahsetmisti ki bu gucteki bir motor icin cooook iyi bir deger. ben 2006 Er6 ile sehirici 5,5 lt. yakiyordum, kisin soguktan 7 lt. ye ciktigi oluyordu. Yeni model er6 ile de cok sakin kullanip fazla trafige girmeseniz bile 5 in altina dusme ihtimali zor. MT09, aradaki 40 kusur beygir ve 20 kusur tork farkina ragmen eger gercekten 5,5 yakiyorsa cok iyi bence.
Bu arada ABS li sifir er6 almayi dusunuyorsaniz unutun, bu paraya bu motor varken er6 sifir almak bence mantikli degil. Hos artik 24 lira olmayacagindan bahsetmislerdi, sagolsun euro falan da firlayinca mt nin de fiyati artacaktir mutlaka.
Bu arada ABS li sifir er6 almayi dusunuyorsaniz unutun, bu paraya bu motor varken er6 sifir almak bence mantikli degil. Hos artik 24 lira olmayacagindan bahsetmislerdi, sagolsun euro falan da firlayinca mt nin de fiyati artacaktir mutlaka.




