Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Arkadaslardan biri yukarda biyerlerde sehirici 5,5 lt. gibi bir rakamdan bahsetmisti ki bu gucteki bir motor icin cooook iyi bir deger. ben 2006 Er6 ile sehirici 5,5 lt. yakiyordum, kisin soguktan 7 lt. ye ciktigi oluyordu. Yeni model er6 ile de cok sakin kullanip fazla trafige girmeseniz bile 5 in altina dusme ihtimali zor. MT09, aradaki 40 kusur beygir ve 20 kusur tork farkina ragmen eger gercekten 5,5 yakiyorsa cok iyi bence.

Bu arada ABS li sifir er6 almayi dusunuyorsaniz unutun, bu paraya bu motor varken er6 sifir almak bence mantikli degil. Hos artik 24 lira olmayacagindan bahsetmislerdi, sagolsun euro falan da firlayinca mt nin de fiyati artacaktir mutlaka.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
13
merhaba arkadaşlar
mt-09 alacağım fakat bulamıyorum. motor olan bir yeri bilen varsa haber verebilirmi?
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Yol bilgisayarı eğer garibanlar görsünde mutlu olsun mantığı ile üretilmemişse 6. vites 80 km hızla giderken 3.7, 90 km hıza çıktığımda 4.1 gösteriyor. Uzun çevre yollarında tabi ki :) Şehir içinde 5`leri görmeye başladım artık. Ayrıca 300km`deyim daha :)

ek1dOJ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

merhaba arkadaşlar
mt-09 alacağım fakat bulamıyorum. motor olan bir yeri bilen varsa haber verebilirmi?

Çok geç kalmışsın başkan, 2 parti geldi toplamda. 3 partiler zamdan sonra gelir artık :(
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
bu satış taktiklerini genelde yapıyorlar. Bence fuarda bu motorun fiyatı tahminen 27.000TL olacaktır.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Satış taktiği felan değil. Gayet mantıklı ve olması gereken bir hareket. En azından insan gibi davranmışlar. Önceden düşük fiyatlara anlaşıp fuara kadar insanları bekletmemişler. 1 yada 2 parti, nekadar olursa satmışlar önceden.

Bak benim aldığım mondial 2011 model ama 2009 lastikler vardı üzerinde. Büyük ihtimalle 2009 model getirdiler çinden, uygun fiyata ~100 tane. Ve iyi kar ettiler. Şimdi bidaha getirmiyorlar. Bu kanıya nereden vardım dersen aynısını asya da yaptı. RX250 diye bir model getirdi geçensene ama gösterge panelinden ve amortisörlerden anladıkki 2009yada2010 da yenilenen modeller değil. Yani 3 yıllık felan modelleri getirip sattılar. Aynısını Kuba da yaptı.

Yada Honda'nın yaptığı, NC700 den daha ballı kaymaklı ekmek yiyebilmek için 500 serisini getirmiyorlar. NC700-X satsın ve daha fazla kar getirsin diye yeni TransAlp'i bile getirmiyorlar. Bu yavşakça bir harekettir.

Yamaha en azından avrupada çıkınca buraya getirip sattı. Şimdi de zam gelince zamlı satacak elbet. En azından birkaç kişi zamsız fiyata ulaşma fırsatını yakaladı. Fiyatlar kişiye göre yüksek yada uygun gelebilir ama ben burada bir art niyet göremiyorum.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Satış taktiği felan değil. Gayet mantıklı ve olması gereken bir hareket. En azından insan gibi davranmışlar. Önceden düşük fiyatlara anlaşıp fuara kadar insanları bekletmemişler. 1 yada 2 parti, nekadar olursa satmışlar önceden.

Bak benim aldığım mondial 2011 model ama 2009 lastikler vardı üzerinde. Büyük ihtimalle 2009 model getirdiler çinden, uygun fiyata ~100 tane. Ve iyi kar ettiler. Şimdi bidaha getirmiyorlar. Bu kanıya nereden vardım dersen aynısını asya da yaptı. RX250 diye bir model getirdi geçensene ama gösterge panelinden ve amortisörlerden anladıkki 2009yada2010 da yenilenen modeller değil. Yani 3 yıllık felan modelleri getirip sattılar. Aynısını Kuba da yaptı.

Yada Honda'nın yaptığı, NC700 den daha ballı kaymaklı ekmek yiyebilmek için 500 serisini getirmiyorlar. NC700-X satsın ve daha fazla kar getirsin diye yeni TransAlp'i bile getirmiyorlar. Bu yavşakça bir harekettir.

Yamaha en azından avrupada çıkınca buraya getirip sattı. Şimdi de zam gelince zamlı satacak elbet. En azından birkaç kişi zamsız fiyata ulaşma fırsatını yakaladı. Fiyatlar kişiye göre yüksek yada uygun gelebilir ama ben burada bir art niyet göremiyorum.

Çok güzel söylemişsin aynen öyle Yamaha gereken herşeyi yapıyor beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez.Adamlar ilk alanlara Avrupadan ucuza verdi kurun fırlaması adamlarla alakalı birşey değil.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Mt09 un artci konforu konusunda bilgi verebilecek olan varmi?

Yabancı testlerden birinde aynen şunu söylemişti şeklindende gördüğünüz gibi artçı konusunda standart seleyle pek fazla birşey beklememelisiniz.Yani kısacası arkadakinin totosu baya sıkıntı yaşar.Tabi burda kullanıcıların ve onların düzenli ve motordan anlayan artçılarının görüşleri önemli ama test yapanlarda herşeyi test eden ve etmiş insanlar olarak pek fazla yanılmazlar diye düşünüyorum.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Mt09 un artci konforu konusunda bilgi verebilecek olan varmi?

Cbr125'den rahat. Xmax250'den rahat değil. Cbf500'den rahat değil. Nc700s'den rahat. Cbf1000'den rahat değil. Er6'dan rahat. Xl700'den rahat değil. Nc700x'den rahat. Fazer8'den rahat. Cbf600'den rahat değil. Xj600'den rahat. Z800'den rahat. Monster'dan rahat. Vfr800x'den rahat değil. Xt660'dan rahat. Başkasını modelleri bilemem ama...
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Arkadaşalar buğum Beşiktaş Kuruçeşme Daytona da çektiğim fotoları sizinle paylaşıyorum. Motoru inceledim çok kaliteli. Kendi kendime dedimki bu makine 24.000 e kaçmazdı ama tanıtım fiyatı ve adetleri çoktan talihlilerini buldu. Bundan sonra en az 27000 olacaktır.





 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2013
Mesajlar
31
Herseyiyle dort dortluk motor ama on tarafina isinamadim su motorun. Tabiki naked oldugu icin olmasi gerektigi gibi yapilmis fakat NC serisi gibi x s modeli falan olsaydi ciplak motora alisamadim ben ya.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Honda'nın yaptığı, NC' den daha ballı kaymaklı ekmek yiyebilmek için 500 serisini getirmiyorlar. NC700-X satsın ve daha fazla kar getirsin diye yeni TransAlp'i bile getirmiyorlar. Bu yavşakça bir harekettir.

500 serisi gelecek deniyordu :silent:

merhaba arkadaşlar
mt-09 alacağım fakat bulamıyorum. motor olan bir yeri bilen varsa haber verebilirmi?

Bende bikaç yere sordum soruşturdum yok dendi.

Beyler bi bayide üstü örtülü merdiven altına saklanmış falan görürseniz haberimiz olsun,

tipi haricinde alet zehir gibi, fiyatına oranla da deli alınası :thumleft:

Bulamazsak gidip yine mantık evliliği yapıcaz farkında olmadan :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Daytona 50 adet MT09 siparişi vermiş merkez yamaha ya onlarda 30 adet alabilirsin demişler. Türkiye için 2014 MT09 adetleri geçensene üretimde çok az olarak belirlenmiş. Ama MT07 çok gelecekmiş.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
13
döviz kurları arttıkça benim mt-09 hayalim günden güne erimeye başladı. hergün gözüm dövizde ama hep hayal kırıklığı. birkaçgün sonra kapora vermeyi düşünüyordum ama şimdi düşünmeye başladım. neyse hayırlısı olsun ama başka motorda da gözüm yok.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
60
Boy uzunluğun nedir?

1.83 / 90 kilo biri için küçük gelir mi?


Yol bilgisayarı eğer garibanlar görsünde mutlu olsun mantığı ile üretilmemişse 6. vites 80 km hızla giderken 3.7, 90 km hıza çıktığımda 4.1 gösteriyor. Uzun çevre yollarında tabi ki :) Şehir içinde 5`leri görmeye başladım artık. Ayrıca 300km`deyim daha :)

http://i.hizliresim.com/ek1dOJ.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------



Çok geç kalmışsın başkan, 2 parti geldi toplamda. 3 partiler zamdan sonra gelir artık :(
 
Katılım
26 Ocak 2014
Mesajlar
5
Resimdeki motoru almak bana nasip oldu. Dün ilk defa kullandım havada oldukça güzeldi.
Daha önce 2005 600f ve 2006 zx10R sahibiydim. Bu yaz evlendim ancak hanım motor konusunda oldukça ters gidiyor :) bir şekilde racing' den vaz gecerek boyle bir motora ikna edebildim.
Rodajda olduğu için elbette çok bir tecrube edinemedim ancak ilk izlenimim şehir içinde racing kullanarak ne kadar saçma bir haraket yaptığım oldu. boyle bir motorlada şehir içinde keyif almak ve gazlamak gayet mümkün. stndrt mod' dayken 5000 devre kadar gazı kapatınca kafa hafiflemeye baslıyor elbette rodaj sebebi ile vites değiştirmek zorunda kalıyorum ancak değşitirmesem belliki kafayı kaldırıcak.
İlk izlenimlerim olduça olumlu. başka bir makinayı almayı düşünen varsa bence kesinlikle test etsin. Bu motor adamın fikrini değiştirecektir.
Ben motoru hiç denemeden aldım açıkcası şüphelerim vardı. hanım buna ikna oldu diye artık gözü karartıp aldım :) ve beklentilerimin çok üstünde bir motor çıktı. Herkes denesin isterim motor hala testdeyken.



Arkadaşalar buğum Beşiktaş Kuruçeşme Daytona da çektiğim fotoları sizinle paylaşıyorum. Motoru inceledim çok kaliteli. Kendi kendime dedimki bu makine 24.000 e kaçmazdı ama tanıtım fiyatı ve adetleri çoktan talihlilerini buldu. Bundan sonra en az 27000 olacaktır.

[url]http://i.hizliresim.com/xBMLO9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KPqlz9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wzA0Dj.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/w1yJWN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wb5B7m.jpg[/url]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst