- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
yani diyeceğim o ki bende bu tvs konusunda yeniyim bendede kırmızı var bu motor iyimi memnunmusun bazen sattıp cbf mi alsam diyom ??
adam inazumadan cbfye geçti ondan indi apacheye inazumaya göre kıyaslarsa yarına hepmiz motorları yakarız:queen: