TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ee selo bişi eksik deılmı o motorda topcase nerede yahuu
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
yani diyeceğim o ki bende bu tvs konusunda yeniyim bendede kırmızı var bu motor iyimi memnunmusun bazen sattıp cbf mi alsam diyom ??

Memnun olmasam bir daha almszdim zaten
Sinifinda en iyisi Apache
CBF te var şuan duruyor satarim :)
CBF iyi güzel rahat konforlu ama oda biyere kadar birazda güç lazim çekiş lazim ee tabi birazda beklenti meselesi

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

ee selo bişi eksik deılmı o motorda topcase nerede yahuu

Knka c.tesi alicam inşallah cantasiz olmaz olum 3 gündür kaski gezdiriyom elimde :)


Sen cantayi takma boşver
1 kutu maxsimus alda islatalim :):):)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yani diyeceğim o ki bende bu tvs konusunda yeniyim bendede kırmızı var bu motor iyimi memnunmusun bazen sattıp cbf mi alsam diyom ??

cbf ybr bunlar eskide kaldı.
bu paralara en iyisi apache dir.
bastın mı gider. az yakar. yakışıklı kalıplı motor
cbf 150 vardı bende 1000 km de bir yag ekliyordum yoksa aklım takılıyordu.
kanuni bretonlar sollayıp geçiyorlardı sinirim bozuluyordu.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Parcada sikinti yasarsan benle kontak kur

Knka yedek parça temin eden birini buldun galiba hayirdir :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

Hayırlı olsun Selami abi Allah kaza bela vermesin Cbf apachenin gölgesinde kalır satarsın yakında onu :)


Ercanim saol kardeşim Allah daha iyilerini de size nasip etsin.

Cbfi saticam zaten yaz gelsin piyasa canlansin biraz :
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
190
Başlangıç için rtr 150 düşünüyorum.En fazla 1sene kullanıp hyosung gt 250r'a geçiş yapmayı düşünüyorum.Genel olarak motordan memnun musunuz?Titreşim,yakıt,hız,yedek parça vs nasıldır?Başlangıç için bana uygun mudur? şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Başlangıç için rtr 150 düşünüyorum.En fazla 1sene kullanıp hyosung gt 250r'a geçiş yapmayı düşünüyorum.Genel olarak motordan memnun musunuz?Titreşim,yakıt,hız,yedek parça vs nasıldır?Başlangıç için bana uygun mudur? şimdiden teşekkürler :)

1332 sayfa var :) yukarıdaki mesajları okusan aklındaki sorulara a dan z ye istemediğin kadar cevap bulursun :)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Sabri abi bir şey sorucam benim motor 2011 model bana far tası lazım çıkma yada sıfır uygun bir fiyata bulabilirmiyiz ? mercek uygulaması düşünüyorum uzun zamandır yavaş yavaş hayata geçiricem inş. :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri abi bir şey sorucam benim motor 2011 model bana far tası lazım çıkma yada sıfır uygun bir fiyata bulabilirmiyiz ? mercek uygulaması düşünüyorum uzun zamandır yavaş yavaş hayata geçiricem inş. :)

tahmini 50 lira civarına far bulunabilir diye tahmin ediyorum.bursada yoksa istersen araştırayım
 
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar

Ağustos ayından beri apachim var. Geçen gün malesef motor devrildi ve sağ sürü basamağı ve braketteki tutan kısım kırıldı. Bunun yedek parça temini için yardımcı olabilir misiniz? İnternet'te yaptığım araştırmalarda hep eski kasanın parça resimleri var ama hiç 2013 kasanınkini göremedim.

eski kasa parça
148914687e3v.jpg


Daha önce yüklenen resimde yeni kasanın parçası belli oluyor.

4bfr.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst