Burada detaylı fotoğraflar mevcut.
http://www.mcnews.com.au/2014_Bikes/Honda/CBR300R/Intro1.htm
Ayrıca yine linkteki inceleme yazısından bir özet geçmek gerekirse;
250R büyüdü ve 286cc bloga sahip 300R oldu.37cc ne getirdi?
Daha çok tork ve güç.
Aynı zamanda yeni 300R daha iyi bir CBR kimliği taşıyor.
Abisi CBR1000RR dan bakışlarını alan yeni CBR, daha iyi bir görünüme sahip.
Yeni 300R 22.7kW gücü 8500RM de üretiyor.250R ise 8,500rpm de 19.4kW güc üretiyordu.
Yakıt tüketimi ise 30.2km/Litre olarak verilmiş.Bir depo ile 13litrelik dolumda 390km yapabiliyor.
Daha şık bir görünüm için her iki ayna daha kısa tasarlanmış.
Ve en önemlisi 2 kanallı ABS si önde 296mm çift pistonlu arkada 220mm tek pistonlu diskiyle güçlü ve konforlu bir fren sağlıyor.
(Not:Avusturalyada bu motorun standart olarak ABSli olduğundan bahsediliyor.Eğer türkiyedede standart ABS li olarak gelirse hoş olurdu.)
Yinede kendini kanıtlamış 250R sıfır üretimi dursa dahi piyasadaki yerini koruyacaktır.