Honda Honda CBR 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
300 R gelmesin zaten yeni başlayana uymaz 250 kullanan da uymaz . Ben şahsen marttaki fuarda 500r gelirse hemen kapatıcam birtane. Tahminim fiyatı 18-19000 olur . İngiltere de 5100 siterlin oda yaklaşık 14000 eder.

4bin daha ekle 600f al hocam.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben şahsen 600F'in benzini ile uğraşmam. 22 bin'lere çıkınca kafa iyice bir karışır.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Aynı vergi diliminde olan 500 lükleri ithal etsinler kardeşim. Ne o 250 ligin ardından 300 lük. Olmazsa 350 lik Jawa tadında birde naket getirsinler tam olur.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
4000 daha eklersem xj6 devirsion f yamaha alırım ama fuarda bakıcım o an kanım hangisine ısınırsa ve ödeme şekli hangisi cazip gelirse kararımı orda vericim. Yeni cb 500x felaket olmuş gelirmi acaba Mart'ta ?
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
35
250'likler gelmeye devam edecek mi? 250'liklerin tasarımı da böyle olursa güzel olur, zaten aynı gibi parçaları.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
250'likler gelmeye devam edecek mi? 250'liklerin tasarımı da böyle olursa güzel olur, zaten aynı gibi parçaları.

Ninja getirmeyeceğini 300 e geçtiğini söylüyor. Bence cdr250r devam eder yeni 500 serileri de gelir. 300 gelmez bence ninja karşısında taktik yapıyorlar
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbr300 gelirse iyi olur. En azından ileride, buraları eskiden dutluktu diyebileceğimiz bir konumuz olur. Absli olursa Nc700 alternatifi olabilir.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Burada detaylı fotoğraflar mevcut.

http://www.mcnews.com.au/2014_Bikes/Honda/CBR300R/Intro1.htm

Ayrıca yine linkteki inceleme yazısından bir özet geçmek gerekirse;

250R büyüdü ve 286cc bloga sahip 300R oldu.37cc ne getirdi?

Daha çok tork ve güç.

Aynı zamanda yeni 300R daha iyi bir CBR kimliği taşıyor.

Abisi CBR1000RR dan bakışlarını alan yeni CBR, daha iyi bir görünüme sahip.

Yeni 300R 22.7kW gücü 8500RM de üretiyor.250R ise 8,500rpm de 19.4kW güc üretiyordu.

Yakıt tüketimi ise 30.2km/Litre olarak verilmiş.Bir depo ile 13litrelik dolumda 390km yapabiliyor.

Daha şık bir görünüm için her iki ayna daha kısa tasarlanmış.

Ve en önemlisi 2 kanallı ABS si önde 296mm çift pistonlu arkada 220mm tek pistonlu diskiyle güçlü ve konforlu bir fren sağlıyor.

(Not:Avusturalyada bu motorun standart olarak ABSli olduğundan bahsediliyor.Eğer türkiyedede standart ABS li olarak gelirse hoş olurdu.)

Yinede kendini kanıtlamış 250R sıfır üretimi dursa dahi piyasadaki yerini koruyacaktır.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
cbr 300 gelse gene vergiye takılıcak kim alıcak o kadar parayı kim verecek ? ninja 300 kötü makinemi bence harika ama fiyatı uçuk
 
Katılım
2 Kas 2013
Mesajlar
33
wallah şöyle bir izahat yapayım bilen biliyor 250 cc ye kadar olan motorlarla 250 cc üstü olan motorlar arasında ciddi bir ötv farkı var o yüzden bir kaç parası çok olan arkadaş dışında 300 cc motorun pek bir esprisi yok az bir performans artışı için 300 lük motora fiyatı 16-17 bin bile verecek adam için artı 2000 tl ye bir sürü 600 cc 4 silindir motor tercihi var piyasada. o yüzden cbr250 piyasası etkilenmez bu durumdan ama 500 lük çift silindir bi cbr piyasalardaki dengeleri alt üst eder. şahsen ben daha 2 gün oldu cbr250 alalı ben bile anında satışa koyar alırım bi 500 lük. ama ortada dolaşan bir söylenti var honda türkiye de eşşek değildir 300 cc bir motoru bu ötv dilimine getirmez eğer getiriyorsa düşük ötv deki alt sınır 250 cc den 300 cc ye çıkacak söylentisi doğru çıkacak demektir oda 300 cc cbr 12-13 binden satılır demekki biz cbr250 ciler battık demektir.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
sh 300 modeli 13700 e hali hazirda ayni vergi dilimi ile satiliyorsa 13.500 e piyasaya girebilme mumkunati var demektir.

buda eger 250 gelmeyecekse 250r nin sifirina kilitlenmis kisiler icin goze alinabilecek bir rakam.

hem cbr250 ve ninja 250 leri tokatlayacak bi motora sahip olacaksin hemde 3 yildir satilan artik etrafta bolca gorunen cbr250 lerden ayrilip fark edileceksin:)

Saglam satar beyler rahat olun...

ama 2014 te 500 serisinin onune dikilmesin diye eski vergi diliminden 2013 cbr 250 nin devam etme olasiligi var.

300r 2015 e kalabilir. Ama umarim oyle olmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu cc yükseltme işi yanlış hatırlamıyorsam Avrupa'da 250 cc motorların otobana girememesi ile ilgili bir şeydi. Her alanda geri kalmış memleketimiz yöneticilerinin bir an önce vergi işine el atmaları gerekiyor. Yakın zamanda 250 cc diye birşey kalmayacak.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bu cc yükseltme işi yanlış hatırlamıyorsam Avrupa'da 250 cc motorların otobana girememesi ile ilgili bir şeydi. Her alanda geri kalmış memleketimiz yöneticilerinin bir an önce vergi işine el atmaları gerekiyor. Yakın zamanda 250 cc diye birşey kalmayacak.

Arkadaşlar bu akşam Honda Anes Motor'un yeni mağaza açılışı vardı; velhasıkelam,--
2014'te cbr 300r kesin gelmeyecek...cbr 250r devam edecek satışı-cbr 500r,cb500f ve cb500x geliyor dendi...
cbr 500r için öngörülen fiyat= 21.000 tl.......:queen:
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu akşam Honda Anes Motor'un yeni mağaza açılışı vardı; velhasıkelam,--
2014'te cbr 300r kesin gelmeyecek...cbr 250r devam edecek satışı-cbr 500r,cb500f ve cb500x geliyor dendi...
cbr 500r için öngörülen fiyat= 21.000 tl.......:queen:

2000 daha eklenir 600f alınır. Fiyat fazla.
 
Katılım
2 Kas 2013
Mesajlar
33
sh300 ün scooter olduğunu düşünürsek süpersport sınıfında çıkarılan bir makine için fiyatın 13.700 olmayacağından kesinlikle emin olabiliriz. ama dediğim gibi honda bu ötv dilimine 300 cc süpersport satmaz yani kawasaki kaç tane sattıki rakip olmaya karşısına model çıkarsın.

şurda bile kaç kişi 300r a alıcı olacağını söyler ben şahsen olmam ama abartı olmayan yani 20.000 altı bir fiyata cbr500 e olurum kesinlikle. bu bence çoğu kişi için geçerli.


ve 2000-3000 veririm 600 bilmem ne 1000 bilmem ne alırım işine bakmayın 600rr ında f inde alıcısı farklı 250 r ında 500 r ında alıcısı farklı. sonuçta bende 600rr alabilirim ama kullanamam kullanmak istemem o motordaki o güç bana fazla gelir işletme maliyeti fazla gelir yakıt fazla gelir sonuçta alıp da hakkını veremediğim motora ekstra verdiğim 100 tl bile bana çok gelir.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Honda CB 500 serisinin okadar pahalı olacağını düşünmüyorum ben.

Sebebine gelirsek abileri diyebileceğimiz NC serisi bile bahsettiğiniz fiyatlardan ucuza giriş yaptı :)

NC 700 S kaç para ki CB 500 F 20-21 lira olsun :)
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Arkadaşlar, millet 600 cc binmeye korkarken neden herkes CBR500 alırım diyor şaşırıyorum. doğrusu benim vitesli motorsikletle çok motor tecrübem yok. 250 cc lik bir motorla başlayıp bir süre deneyim kazandıktan sonra, 600 cc yerine neden 500 cc motor alayım. Yakıt mı ? vs başka nedenlerle mi yoksa psikolojik durumlardan ötürü mü :)
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Arkadaşlar, millet 600 cc binmeye korkarken neden herkes CBR500 alırım diyor şaşırıyorum. doğrusu benim vitesli motorsikletle çok motor tecrübem yok. 250 cc lik bir motorla başlayıp bir süre deneyim kazandıktan sonra, 600 cc yerine neden 500 cc motor alayım. Yakıt mı ? vs başka nedenlerle mi yoksa psikolojik durumlardan ötürü mü :)

ben kendi açımdan şöyle cevap vereyim.eksiğimiz olursa affola.250cc motosikletten sonra 600cc bir motosikletin gücü ve torku beni biraz ürkütüyor.4 silindirli bir makinadan 100 beygire yakın bir güç çıkartıyorlar.ayrıca işletme maliyetleri de pahalı.benzin ona keza.çift silindir diğer 600cc lik motosikletlerden bana hitap eden çıkmadı.ama benim almayı planladığım honda cb500x,500 lük diğer seri ile aynı motor bloğunu kullanıyor.beni cezbeden ne oldu burada.bir kere limitleri belli bir motosiklet.46 hp lik bir güç var,çift silindir ona keza.27 km'ye 1 litre benzin harcıyor.işletme ve servis ücretlerinin 4 silindirli motosikletlere göre daha avantajlı olacağını düşünüyorum.
he bu anlattıklarım bir çoğuna saçma gelebilir amma lakin ki öyle değildir.eyyorlamam bu kadar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
CBR600 supersport bir makina, CB500R ise CBR250R'ın daha güçlü bir versiyonu. İkisi arasında büyük fark var. İsimleri ve görüntüleri dışında alakasız motorlar. CB500R hem iyi gider hem de az yakar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst