Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım 2013 model salcano wolf 125 motorun var tek sıkıntım motorun 100 km hızdan yukarı çıkmıyor sebebi ne olabilir.motor daha 2000 km de

Merhaba,

Bu tarz motorlar genelde 10 000 km den sonra açılmaya başlıyor.Ama zaten bu hız düzde ise bence çok güzel.Ama rampa aşağı böyle ise zincir gerginliği, lastik havalarını kontrol etmekte fayda var.Ön dişliyi 16T yaparsak da rampa aşağı rahat bir hızlanması oluyor.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
30;3231845]Merhaba,

Bu tarz motorlar genelde 10 000 km den sonra açılmaya başlıyor.Ama zaten bu hız düzde ise bence çok güzel.Ama rampa aşağı böyle ise zincir gerginliği, lastik havalarını kontrol etmekte fayda var.Ön dişliyi 16T yaparsak da rampa aşağı rahat bir hızlanması oluyor.[/QUOTE]

---------- Post added at 10:59 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

Düz yolda 8 bin devirde rahat 100 km yapıyor ama ötesine geçmiyor bazı arkadaşlar sibob ayarlarina baktir diyo
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
30;3231845]Merhaba,

Bu tarz motorlar genelde 10 000 km den sonra açılmaya başlıyor.Ama zaten bu hız düzde ise bence çok güzel.Ama rampa aşağı böyle ise zincir gerginliği, lastik havalarını kontrol etmekte fayda var.Ön dişliyi 16T yaparsak da rampa aşağı rahat bir hızlanması oluyor.Düz yolda 8 bin devirde rahat 100 km yapıyor ama ötesine geçmiyor bazı arkadaşlar sibob ayarlarina baktir diyo

Dostum hiçbirşeyini açıp kurcalatma düzde 100 yapıyorsa, ötesi yok zaten.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Birşey daha sormak istiyorum ben daha önce 4 zamanlı motor kullanmadım bu motorumdan önce yamaha bws 100 üm vardı sabahları çalıştırdığım zaman gazlayip gidiyodum bu motorda ise gidemiyorum tekleme yapiyo sanki biri arkadan motoru tutuyormuş gibi oluyo bu normalmi sizce
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Birşey daha sormak istiyorum ben daha önce 4 zamanlı motor kullanmadım bu motorumdan önce yamaha bws 100 üm vardı sabahları çalıştırdığım zaman gazlayip gidiyodum bu motorda ise gidemiyorum tekleme yapiyo sanki biri arkadan motoru tutuyormuş gibi oluyo bu normalmi sizce

Merhaba,
Aslında benim gördüğüm kaç zamanlıdan çok tüm scooterlar çalıştırıldığı gibi gidebiliyor.Kavrama ile ilgili olabilir, birinde sistem farklı sonuçta.
Yaz aylarında vitesli motorlar için de aynı geçerli, ama kışın motor ısınana kadar gaz yemeye biliyor. Ama benim duyduğum her motor için ister yaz, ister kış önce ısıtmak gerek.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Ben herzaman 3 dakka kadar isitirim yoksa gazi bıraktığım zaman istop ediyo

---------- Post added at 10:50 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Peki salcano wolf v6 uzun yola dayanirmi yazın antalya ya gitmeyi düşünüyorum ben samsun da oturuyorum
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Gazı bırakınca stop etmemeli, rolanti düşük kalmış olabilir.Isındığında devir kaça geliyor rolantide?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Peki salcano wolf v6 uzun yola dayanirmi yazın antalya ya gitmeyi düşünüyorum ben samsun da oturuyorum

Benim buradaki arkadaşlar la da konuşmalarımızdan anladığım kadarı ile tek sıkıntı 15bin civarı teker göbeği olan rulmanların değişimi.Onun dışında her yola gider.

Baya bi ısınınca 2 bin devirde kaliyo

2bin devir kış için güzel bir devir, acaba senin hava hortumlarına yırtık olabilir mi?Bu motor aksamı sıkıntısız olsada plastik borular yırtılmaya müsait kalitede.Ama öyle bir durum var ise sanayiden aynı kalınlıkta daha sağlam boruyu 50 kuruşa alabilecek kadar önemsiz bir konu.Takma işlemi ondan da basit.
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Motoru sıfır aldım daha 2000 km yeni oldu hortumlarda sıkıntı olcani sanmıyorum

---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:07 ----------

Hortum da sıkıntı olsa isindiktan sonrada istop etmesi lazım ama etmiyo
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Motoru sıfır aldım daha 2000 km yeni oldu hortumlarda sıkıntı olcani sanmıyorum

---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:07 ----------

Hortum da sıkıntı olsa isindiktan sonrada istop etmesi lazım ama etmiyo

O halde kusura bakma ben yanlış anlamışım, ısındıktan sonra stop ettiğini sandım.Senin motor iyi durumda :cat: resimleri bekliyoruz
 
Katılım
24 Ara 2013
Mesajlar
27
Çoktan resim koycam ama işten fırsat bulupta motorun resmini cekemiyorum suan bile msn ları kaçamak şekilde yazıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst