[İzmir - MT]

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
İyi akşamlar arkadaşlar ybr 125 motorumu izmirde bir bakıma götüreceğim ama nereyi tavsiye dersiniz. direk izmoto ya mı gideyim servise?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hey gidi İzmir. Allah kısmet ederse cumartesi sana geliyorum ::gazla::::fool::
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yarın izmir yagmurlu cihan aga yagmurdamı geliceksin :) ?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Evet haftasonu yağmur gösteriyo şansıma.. Yapacak bişey yok. İzmirin yağmuru nasılmış bakalım, bi de egenin yağmurunu görelim :wiinkk:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
pazar güneşli şansına yarın yagmurlu..

Kaan bizim işde yalan oldu gibi . yada pazarmı yapsak ne etsek.

Kaç gün kalıcaksın izmirde cihan aga :silent:

Yaptı tabi topuzlarıda görelim izmirin yagmurunu oh :queen: depo güvende
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yağmur aslında sizin orada naz yapıyo şu anda. Pazar günü de yağmur göstermeye başladı çünkü.

Yarın akşama doğru izmir'de oluyorum kısmetse. Pazartesi öğlen Kuşadasına geçicem..
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Hava kapalı ama oldukça sıcak şuan. Arkadaşlar pazar hva müsait olacak gibi görünüyor bir plan var mı dahil olabileceğimiz :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
qocg.jpg

bnya.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

Yer burası fikirleri görelim..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
87
Merhaba İzmir MT aranıza 2006model Hyosung Gt250 katılmıs bulunuyorum.Gerçi motoru alalı 1 ay oldu fotoları paylaşmak şimdi nasip oldu.Tekeriniz düz bassın.
w06vw.jpg
[/url][/IMG]
w070b.jpg
[/url][/IMG]
w071v.jpg
[/url][/IMG]
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar bugun izmir mt toplantısını gerçekleştirdi.

Fotolarla dönecegiz güzel bir konu açıp izmir mt'nin eski ününü alması için çabalıyoruz :cat:

Kembo grubu topladık fakat gruptan bazı arkadaşlar sana ulaşmaya çalışmışlar ulaşamamışlar birdaki sefere umarım.

Yeni hyo'lu arkadaşada hayırlı olsun..
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
evet cem abecimotoruyla konuştuk site üzerinden iletişim kurunca biraz sıkıntı oldu bende uyumuşum o saate :) inşallah bir daha kine :cat: fotoğrafları bekliyoruz :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst