ufak bir manavgat gezisi

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar uzun bir süredir motor gezi resimleri yayınlamıyordum pazar günü antalyadan çerin abim vardı o manavgata gezi yapacağız dedi sende gel dedi ve onlar antalyadan bende alanyadan çıkıp manavgatta birleştik ve ufak bir tur attık side flan sonra dağıldık işte resimler

sideye giderken

jom8.jpg


kho7.jpg


suss.jpg


pp60.jpg


jwq5.jpg


r86f.jpg


l0kv.jpg


manavgat şelesinden

shq4.jpg


ew3g.jpg


fqri.jpg


rcxn.jpg


e8pr.jpg


kv3t.jpg


tn2t.jpg


8doi.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
belliki yazdan kalma bir gününüz olmus:cat:
paylasim icin tesekürler
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Guzel gezi olmus.

Vay. EGE YELI KLE. SATMIISIN. IYI. KURTULDUN. O MAKINADAN.

BENCE TRANSALP. ALP. HUZURU BUL. ARTIK
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
vay fatih'im güzel gezi olmuş.:thumleft:
bu arada yeni motorun hayırlı uğurlu olsun.:bestmt: canavar gibi duruyor.yakışır kardeşime :wiinkk:
ben de uzun zamandır siteye girmiyordum bugün girdim gezi yazını gördüm.seni görmüş kadar oldum valla.:)
haydi kazasız belasız :king:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
belliki yazdan kalma bir gününüz olmus:cat:
paylasim icin tesekürler

sağolun havalar güzeldi ancak rüzgar vardı giderken baya rüzgar yedim ancak geleirken arkadan olunca iyi oldu :)

Guzel gezi olmus.

Vay. EGE YELI KLE. SATMIISIN. IYI. KURTULDUN. O MAKINADAN.

BENCE TRANSALP. ALP. HUZURU BUL. ARTIK

teşekkür ederim

vay fatih'im güzel gezi olmuş.:thumleft:
bu arada yeni motorun hayırlı uğurlu olsun.:bestmt: canavar gibi duruyor.yakışır kardeşime :wiinkk:
ben de uzun zamandır siteye girmiyordum bugün girdim gezi yazını gördüm.seni görmüş kadar oldum valla.:)
haydi kazasız belasız :king:

sağol abi teşekkür ederim hem gezi için hem motor için cümlemize kaza bela vermesin inş. sen ne yapıyorsun abi gezi flan yapmıyor musun bu tarafa gelmiyecek misin
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
67
Sym li abiyi tanıyorum.mertin arkadaşıyım ben parkta falan oturmuştuk abi.motor hakkında sohbet etmiştik hatırladın mı :) ahmet ben.kuba var bende de beyaz.şaşırdım seni bu forumda görünce :mrgreen: bana da deseydiniz gelirdim ya
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
fatihim helal olsun...motoru sattığımdan beri acayip asabım bozuk...ileride acısını beraberde çıkarırırz inş...allaha emanet ol...
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Güzel gezi olmuş, bida düzenlerseniz fırsatım olursa katılabilirim.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
GÜZEL BİR GEZİ ,GÜZEL BİR MEMLEKETTE YAŞIYORSUNUZ KIYMETİNİ BİLİN,GEL GÖR ESKİŞEHİRİ -10,-15 LERDE GEZİYOR HAVA SICAKLIĞI,AYRICA ÇETİN ÇİLAY ABİMİDE GÖRMEK GÜZELLL,PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER,SAYGILAR...:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Sym li abiyi tanıyorum.mertin arkadaşıyım ben parkta falan oturmuştuk abi.motor hakkında sohbet etmiştik hatırladın mı :) ahmet ben.kuba var bende de beyaz.şaşırdım seni bu forumda görünce :mrgreen: bana da deseydiniz gelirdim ya

oktay abiyi diyorsun sen bu sitede üyeliği yok benimle gezerse artık daha çok görürsün onun resimlerini :)

fatihim helal olsun...motoru sattığımdan beri acayip asabım bozuk...ileride acısını beraberde çıkarırırz inş...allaha emanet ol...

sağol hakan abi sattığın iyi olmuş elindeki motor pek iyi değildi inş. daha iyisini alır ve daha güzel geziler yaparız seninlede inş. abi sende allah a emanet ol

Güzel gezi olmuş, bida düzenlerseniz fırsatım olursa katılabilirim.

sağol ali kardeş her zaman bekleriz antalya merkezde misin

GÜZEL BİR GEZİ ,GÜZEL BİR MEMLEKETTE YAŞIYORSUNUZ KIYMETİNİ BİLİN,GEL GÖR ESKİŞEHİRİ -10,-15 LERDE GEZİYOR HAVA SICAKLIĞI,AYRICA ÇETİN ÇİLAY ABİMİDE GÖRMEK GÜZELLL,PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER,SAYGILAR...:rendeer:


sağol mesut abi kıymetini bilmez miyiz türkiyenin cenneti sayılır akdeniz bölgesi ama bu kış buralarda - leri gördü inş. daha da görmez çetin abi cbf 150 forumunda takılıyor orada bol bol görebilirsiniz :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
manavgat şelalesini görmeyi çok istemişimdir...
aşağı yada yukarı taraflarına yüzmek için girilebilir mi acaba :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Fatihcim güzel bir gezi olmuş , tekerine sağlık :rendeer:

Kazasız belasız nice geziler dilerim :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
fazla birşey yok aslında :) aşağısında girilecek yer var girmek istedikten sonra

boşuna gelme diyorsun yani...:p
pamukkaledeki gibi hüsrana uğrarmıyım..
kitaplarda gördüğüm gibi sanardım... gidip görünce pişman oldum gitiğime...:pr:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
boşuna gelme diyorsun yani...:p
pamukkaledeki gibi hüsrana uğrarmıyım..
kitaplarda gördüğüm gibi sanardım... gidip görünce pişman oldum gitiğime...:pr:

yani benim düşüncem öle çünkü pek birşey yok :)

işte göreceğin şey resimde mevcut

ew3g.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hep şelale de felan yüzmeyi ismişimdir... peki bu şelaleden yüzerek atlayan manyaklar da var mı...yoksa ben geleyim diyecektim...:queen:
gerçi burası pek yüksek değil... idare ederiz artık...:)

şelalenin oraya girmek yasak atlamakda delilik olur bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst