BuMoto/jinling 250cc calibre başlangıç motoru olarak düşünüyorum

Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
11
Başlangıç motoru için düşünüyorum fazla hızda gözüm yok en faz 150 yapsın bana iyi bile ama görüntü ve ses önemli birde fiyatta 8000e kadar çıkabiliyorum. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum güvenilir bir site çünkü
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum bana tamire geldi ve test etme fırsatım oldu,
kullanan kısı markayı ulkeye sokan dıstrıbutor fırmanın elemanıydı,
ve motor neuz 4 bın km olmasına ragmen motordan sakır sakır subap sesı gelıyordu,
kullanan kişi en fazla 120 yapabıldıgını soyledı,

ve bu km içerisinde 3 sefer debrıyaj ve 3 sefer gaz teli kopmuş,

Uzun lafın kısası SAKIN BULAŞMA...
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
11
Herkes farkli bisey soyluyor aslinda ben kendim gidip test etmek istiyorum. Izmir veya Aydın'da nerede satiliyor veya test edebilme imkanim nerede olabilir?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Sabredersen 8.000-8.700 tl arasında temiz cbr 250 denk getirmeye calıs ilanlara bak gerekirse cevre illere git
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
11
8000e bile cok zor cikiyorum ben o yuzden cbr 250 cok dusunuyorum ama cok eksigi var diyorlar tesekkur ederim yorum icin
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
bumotoya verme o parayı çin malı her gün bir zarara girersin. Japon al honda al cbr 250 de görüntü var. Hiç değilse motor basınca gidiyor. Hemde kullanımı rahat ve kolay. 8 bine cbr bulursun
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
megelli ve bu motoya o parayı verirsin.
sonra sıkıntıları başlar 3 bin km den sonra
sonra satmaya kalkarsın 4.500 e zor satarsın
yarıyarıya zarar edersin.
gecen yıl gözümün önünde 6 aylık 5 bin km de ki bu motoyu 4700 e sattılar.
bu motorlara bu paralarda fazla bence.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Başlangıç motoru için düşünüyorum fazla hızda gözüm yok en faz 150 yapsın bana iyi bile ama görüntü ve ses önemli birde fiyatta 8000e kadar çıkabiliyorum. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum güvenilir bir site çünkü

Madem 8bin bütçen var .Çin malı motor alacağına o paraya 2011-2012 Hyosung bulursun hem görüntü var hemde kalite bakımından kendini ispatlamış motorlardır
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
11
Hyosung hosuma gitmiyor hic o yuzden dusunmuyorum 8000 yazdim ama 3ay sonraki butcem bu
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Madem 8bin bütçen var .Çin malı motor alacağına o paraya 2011-2012 Hyosung bulursun hem görüntü var hemde kalite bakımından kendini ispatlamış motorlardır

bencede ;) Alabilirsen temiz düşürürsen cbr al yok ben racing tipi sürüşlü kalıplı bir motor almak istiyorum diyorsan gt250r alacaksın ama ikinci eline dikkat ederek tabiki. çok sağlam 2012 ler var mesela bence 8000 e iyilerinden bulabilirsin .
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Bekle bence pulsar 200 geliyor..ve Çin malı ss almayın arkadaşlar.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
1
merhaba ben mayıs ayından bu yana calibre 250 kullanıcısıyım motorumdan ilk 1 ay tat aldım sadece sonra fabrika el değiştirdi dendi yedek parçası yoktu servisi ilgilenmiyordu ve benım motorumdan 0 dan biyel kolundan ses geliyordu ama garantide diye elletemiyordum kimseye bunu yanısıra motorun fanı sıcakta yandı bozuldu arka amortisör hemen patladı ön amortisörden yağ cıkmadı falan vs şeyler çıktı fakat benım tanıstıgım ve kırk yılın basında bi gelen sansa bi tamirci buldum ve sadece adam büyük makinalara bakıyor neyse uzun lafın kısası bı sekılde ıkna ettım ve motoruma cbr 954 ün pistonunu rektifiyeyle oturttular termostatı ıptal ettıler gsr 600 fanı koydular ön amortisöru yag ekledıler arka amortisoru degıstırdıler motor yaklasık 150 cc civar büyüdü ölçmek için bir dyno bulamadık fakat suan motorum tek sılındır 78 mm piston var üzerinde ve harika birşey oldu ve cebımden 800 tl çıktı ıscılık hersey dahıl ama ayarı zor tutturdular ama suan söyle söyliyim tek kelimeyle harika oldu 2 aydır kullanıyorum ve sorunsuz sıkıntısız yani şunu söylemek gerekir eger maddi durumuna ve tamircine güvenirsen al benım bu motoru alma sebebim motorla oynamaktı aynen yaptıgım gıbı oynadım ve suan tamamıyle motor japon oldu nerdeyse ve harika 200 km yi geçiyor fakat ibre yüzünden 199 da sabıt kalıyor bundan yorumu sen yap ıster al ıster alma :) :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
O paraya ancak cbr 125 alırsın oda 3 ay sonra
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
11
merhaba ben mayıs ayından bu yana calibre 250 kullanıcısıyım motorumdan ilk 1 ay tat aldım sadece sonra fabrika el değiştirdi dendi yedek parçası yoktu servisi ilgilenmiyordu ve benım motorumdan 0 dan biyel kolundan ses geliyordu ama garantide diye elletemiyordum kimseye bunu yanısıra motorun fanı sıcakta yandı bozuldu arka amortisör hemen patladı ön amortisörden yağ cıkmadı falan vs şeyler çıktı fakat benım tanıstıgım ve kırk yılın basında bi gelen sansa bi tamirci buldum ve sadece adam büyük makinalara bakıyor neyse uzun lafın kısası bı sekılde ıkna ettım ve motoruma cbr 954 ün pistonunu rektifiyeyle oturttular termostatı ıptal ettıler gsr 600 fanı koydular ön amortisöru yag ekledıler arka amortisoru degıstırdıler motor yaklasık 150 cc civar büyüdü ölçmek için bir dyno bulamadık fakat suan motorum tek sılındır 78 mm piston var üzerinde ve harika birşey oldu ve cebımden 800 tl çıktı ıscılık hersey dahıl ama ayarı zor tutturdular ama suan söyle söyliyim tek kelimeyle harika oldu 2 aydır kullanıyorum ve sorunsuz sıkıntısız yani şunu söylemek gerekir eger maddi durumuna ve tamircine güvenirsen al benım bu motoru alma sebebim motorla oynamaktı aynen yaptıgım gıbı oynadım ve suan tamamıyle motor japon oldu nerdeyse ve harika 200 km yi geçiyor fakat ibre yüzünden 199 da sabıt kalıyor bundan yorumu sen yap ıster al ıster alma :) :)


teşekkürler yorum için :) almaktan vazgeçtim diyebilirim çünkü 7000tl paramın yarısını başka sebeplerden dolayı harcamak zorunda kaldım :( neyse artık cbr125 veya tvs rtr150 alıcam sağolun :D
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
14
merhaba ben mayıs ayından bu yana calibre 250 kullanıcısıyım motorumdan ilk 1 ay tat aldım sadece sonra fabrika el değiştirdi dendi yedek parçası yoktu servisi ilgilenmiyordu ve benım motorumdan 0 dan biyel kolundan ses geliyordu ama garantide diye elletemiyordum kimseye bunu yanısıra motorun fanı sıcakta yandı bozuldu arka amortisör hemen patladı ön amortisörden yağ cıkmadı falan vs şeyler çıktı fakat benım tanıstıgım ve kırk yılın basında bi gelen sansa bi tamirci buldum ve sadece adam büyük makinalara bakıyor neyse uzun lafın kısası bı sekılde ıkna ettım ve motoruma cbr 954 ün pistonunu rektifiyeyle oturttular termostatı ıptal ettıler gsr 600 fanı koydular ön amortisöru yag ekledıler arka amortisoru degıstırdıler motor yaklasık 150 cc civar büyüdü ölçmek için bir dyno bulamadık fakat suan motorum tek sılındır 78 mm piston var üzerinde ve harika birşey oldu ve cebımden 800 tl çıktı ıscılık hersey dahıl ama ayarı zor tutturdular ama suan söyle söyliyim tek kelimeyle harika oldu 2 aydır kullanıyorum ve sorunsuz sıkıntısız yani şunu söylemek gerekir eger maddi durumuna ve tamircine güvenirsen al benım bu motoru alma sebebim motorla oynamaktı aynen yaptıgım gıbı oynadım ve suan tamamıyle motor japon oldu nerdeyse ve harika 200 km yi geçiyor fakat ibre yüzünden 199 da sabıt kalıyor bundan yorumu sen yap ıster al ıster alma :) :)

ozelden msj attım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst