8000e bile cok zor cikiyorum ben o yuzden cbr 250 cok dusunuyorum ama cok eksigi var diyorlar tesekkur ederim yorum icin
Başlangıç motoru için düşünüyorum fazla hızda gözüm yok en faz 150 yapsın bana iyi bile ama görüntü ve ses önemli birde fiyatta 8000e kadar çıkabiliyorum. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum güvenilir bir site çünkü
Madem 8bin bütçen var .Çin malı motor alacağına o paraya 2011-2012 Hyosung bulursun hem görüntü var hemde kalite bakımından kendini ispatlamış motorlardır
pulsar 200 goruntu olarak supersport motorlarin yaninda pasif kaliyor tesekkurler yorum icinBekle bence pulsar 200 geliyor..ve Çin malı ss almayın arkadaşlar.
merhaba ben mayıs ayından bu yana calibre 250 kullanıcısıyım motorumdan ilk 1 ay tat aldım sadece sonra fabrika el değiştirdi dendi yedek parçası yoktu servisi ilgilenmiyordu ve benım motorumdan 0 dan biyel kolundan ses geliyordu ama garantide diye elletemiyordum kimseye bunu yanısıra motorun fanı sıcakta yandı bozuldu arka amortisör hemen patladı ön amortisörden yağ cıkmadı falan vs şeyler çıktı fakat benım tanıstıgım ve kırk yılın basında bi gelen sansa bi tamirci buldum ve sadece adam büyük makinalara bakıyor neyse uzun lafın kısası bı sekılde ıkna ettım ve motoruma cbr 954 ün pistonunu rektifiyeyle oturttular termostatı ıptal ettıler gsr 600 fanı koydular ön amortisöru yag ekledıler arka amortisoru degıstırdıler motor yaklasık 150 cc civar büyüdü ölçmek için bir dyno bulamadık fakat suan motorum tek sılındır 78 mm piston var üzerinde ve harika birşey oldu ve cebımden 800 tl çıktı ıscılık hersey dahıl ama ayarı zor tutturdular ama suan söyle söyliyim tek kelimeyle harika oldu 2 aydır kullanıyorum ve sorunsuz sıkıntısız yani şunu söylemek gerekir eger maddi durumuna ve tamircine güvenirsen al benım bu motoru alma sebebim motorla oynamaktı aynen yaptıgım gıbı oynadım ve suan tamamıyle motor japon oldu nerdeyse ve harika 200 km yi geçiyor fakat ibre yüzünden 199 da sabıt kalıyor bundan yorumu sen yap ıster al ıster alma![]()
![]()
merhaba ben mayıs ayından bu yana calibre 250 kullanıcısıyım motorumdan ilk 1 ay tat aldım sadece sonra fabrika el değiştirdi dendi yedek parçası yoktu servisi ilgilenmiyordu ve benım motorumdan 0 dan biyel kolundan ses geliyordu ama garantide diye elletemiyordum kimseye bunu yanısıra motorun fanı sıcakta yandı bozuldu arka amortisör hemen patladı ön amortisörden yağ cıkmadı falan vs şeyler çıktı fakat benım tanıstıgım ve kırk yılın basında bi gelen sansa bi tamirci buldum ve sadece adam büyük makinalara bakıyor neyse uzun lafın kısası bı sekılde ıkna ettım ve motoruma cbr 954 ün pistonunu rektifiyeyle oturttular termostatı ıptal ettıler gsr 600 fanı koydular ön amortisöru yag ekledıler arka amortisoru degıstırdıler motor yaklasık 150 cc civar büyüdü ölçmek için bir dyno bulamadık fakat suan motorum tek sılındır 78 mm piston var üzerinde ve harika birşey oldu ve cebımden 800 tl çıktı ıscılık hersey dahıl ama ayarı zor tutturdular ama suan söyle söyliyim tek kelimeyle harika oldu 2 aydır kullanıyorum ve sorunsuz sıkıntısız yani şunu söylemek gerekir eger maddi durumuna ve tamircine güvenirsen al benım bu motoru alma sebebim motorla oynamaktı aynen yaptıgım gıbı oynadım ve suan tamamıyle motor japon oldu nerdeyse ve harika 200 km yi geçiyor fakat ibre yüzünden 199 da sabıt kalıyor bundan yorumu sen yap ıster al ıster alma![]()
![]()