Megelli 250R İncelemesi Yayınlandı (Altın Elbiseli Adam)

Katılım
5 Ara 2013
Mesajlar
31
Video icin tesekkurler. Emeginize saglik fakat, incelemelere barkin beyin devam etmesi daha guzel olur bence.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
barkın abi yorumlasaydı o arkadaş çok bozulurdu.


bakın adamlar ne yazmış

http://www.megelli.com/

0tsb.jpg
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Barkın abi canlı yayında biraz daha giydirdi Megelli'ye :)
---Aman arkadaşlar, ne gidiyor ne de duruyor, sevemedik Megelli'yi, dikkat!
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bunu motordan anlamayan dışarıdan bakan adam alır 9 bine plaka ruhsat 10a mal olur
satarkende 4.5a zor gider.
bumoto calibre gibi,
parca kalitesi akıllara zarar o kadar berbat ki. ön maşa ve karenaj arasında 3 kolluk boşluk var
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Adapazarı/Sakarya muhabbeti nedir, bilen varsa beni aydınlatabilir mi :mrgreen: Benim memlekette alüminyum şasiler için sallamasyon bi usta mı peydah olmuş :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Adapazarı/Sakarya muhabbeti nedir, bilen varsa beni aydınlatabilir mi :mrgreen: Benim memlekette alüminyum şasiler için sallamasyon bi usta mı peydah olmuş :mrgreen:
kanka kaza yaparsam gelicem adapazarına ustayı bi ögrensene kimmiş bu meşhur adam
kaynakla şase düzeltiyormuş :D
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
9.000 nedir arkadaş :)

Klasik olucak ama 1000-2000 daha koy japon al. :pl:

Parasıyla rezil eder adamı bu alet :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Ben hep söyledim bu Megelliden uzak durun. 9000 tl ye daelim roadwin 250r Güney Kore teknolojisi 0 titreşim mükemmel hızlanma 165km max hız
Bu gümüş elbiseli muhabbeti hiç hoşuma gitmedi. Bu adamın olduğu videoları izlemem artık. Biz altın elbiseli adamın anlatımı için programları takip ediyoruz. Yeni bir barkın takliti izlemek aptalça
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
kanka kaza yaparsam gelicem adapazarına ustayı bi ögrensene kimmiş bu meşhur adam
kaynakla şase düzeltiyormuş :D

Ben de merak ettim bahsi geçen şahsı.. Hani ben de alüminyum şasi motor kullanıyorum ama; sırf benim memleketin adı çıkmış ya, ondan merak ettim :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
333
motor durduğu yerde titriyor acayip bir durum 25 26 beygir diyor megelli ama salında 16 beygir :S
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
ya bu barkın diyor çin alma 1000 lira koy honda kavazaki al diyor ama..
daha 1 ay önce benim arkadaşın dükkanında (mondial bayi) bi arkadaşına mondial 125 mg aldı. bende ordaydım.:))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bu barkın diyor çin alma 1000 lira koy honda kavazaki al diyor ama..
daha 1 ay önce benim arkadaşın dükkanında (mondial bayi) bi arkadaşına mondial 125 mg aldı. bende ordaydım.:))

Barkın bir arkadaşına mondial almadı, öğrenci bir arkadaş başına gelmesi muhtemel tüm sorunları bilerek "motorsuz duracağıma şimdilik bunu alayım en kötü ileride çöpe atarım" düşüncesiyle bir motor aldı. Barkın'la beraber gitmiş olabilirler.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Adapazarı/Sakarya muhabbeti nedir, bilen varsa beni aydınlatabilir mi :mrgreen: Benim memlekette alüminyum şasiler için sallamasyon bi usta mı peydah olmuş :mrgreen:

Alüminyum şaseler genelde orda tamir edilir. Bilmiyor musun ::yanliss:

Dünyada başka tamir eden yer yok. Sektörde liderler.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
1- Cross dedin beni kaybettin

2- AEA yı niye taklit ettin?

3- Ninja bunu geçer mi geçmez mi belli olmazmış, totomun kenarı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst