Sonunda Çifte Aşk...

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
327
Bu geziyi aslında hiç anlatımsız alttaki cümle tarif etmeye yeter ,



'Tanışmak "kader" dir, arkadaşlık seçim, aşık olmak ise tamamen tesadüf.''



Herşey her zamanki gibi canımın sıkılıp gezmeye bahane aradıgğım sırada oldu , kastamonuya ilk universitemin diplomasını almaya gitmemle başladı. Aslında almazdımda gezmeye bahane lazım işte :)


Yola çıkmadan önce annem yine söz verdirtiyor 190 km geçmeyeceksin diye...
cj1s.jpg


hed1.jpg


Ankaradan Fikret Abi Safranboluya Gelmiş onunla biraz sohbet ediyoruz yola koyulmadan

wy8n.jpg


Ben Bir Yolcuyum !

Ancak, Biryerlere Gitmek Değildir Hedefim

Yolculugum İç Dünyamadır,

Yaşanmaya Deger Yaşamları Keşfetmek İçin,

Yolda Olmaktır Amacım..



Zamanında nelere katlanarak gelmiştim buralara , Anılarım depreşti yine



Ve iki sevdigimle ve ilk gezi başlar...



Üşüyordum. .
Sarılcak bir şeyler ararken seni buldum. .
Dokundum. .
Yanıyordun Elimi çekmek zorunda kaldım çünkü beni de yakiyordun . .
Sana dokunsam yanıyor.
Elimi çeksem donuyordum . .
Şimdi düşünüyorum seninle olup yanmakmı zor.
Yoksa Sensiz kalıp donmak mı ?

- Can Yücel



Kastamonu Hava Alanını gördükten sonra Daday ilçesindeki Şadi Bey At Çiftligine Geçiyoruz








Hayatımda huzur buldugum nadir yerlenden biri oldu burası ...



Daha sonra zeki ve orhanla haberleşiyorum gürcistan dönüşü kastamonu merkezde buluşuyoruz , gece DSİ Misafirhanesinde kişi başı 28 liraya kalıyoruz :)





Sabah zeki ve orhanı yolcu edip İzbeli Çiftligine kahvaltıya gidiyoruz




bu köy kahvaltısı artı etli ekmek 25 tl



Ey Aşk !
Beni çok gafil avladın...
Ben bir bakışa esir olacak insan değildim lakin;
Yâri uzaktan sevmekmiş dünyadaki nasibim.

Hz.MEVLANA









Sonra saat kulesine geciyoruz canlı muzik eşliğinde kale ve kastamonu manzarası harika






Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
Sevmek için güzele mi bakmalı?
Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?



Madem aşık olunmayacak, kadınlar ve adamlar niye? Madem büyük maceralar olmayacak, hayat niye?”

Ve gece kamp yapacagım yere geçiyorum...




Aşk hiç de sizin söylediğiniz basit sempati veya bazen derin olabilen sevgi değildir. O büsbütün başka, bizim tahlil edemediğimiz öyle bir histir ki, nereden geldiğini bilmediğimiz gibi, günün birinde nereye kaçıp gittiğini de bilmeyiz…



Kastamonu merkezde bulunan Botanik Parkta kalıyorum 2 gece parka yapılan taşköprü ve tosya evlerinin içine çadırı kuruyorum



On dokuzuncu yüzyıla kadar, hiç sona ermeyen zorlu görev, insan soyunun ve çevresinin doğal etkenlere karşı korumasıydı ama bu yüzyılda yeni bir ihtiyaç doğmuştur: Doğayı insana karşı korumak.

Peter F. Drucker

demiş peter nede güzel demiş güzelim evlerin kapısını penceresini bırakmamışlar











Bülent abi akşam ne kadar ısrar etsede gitmemiştim evine sabah geldi illa kahvaltıya gidecez olmaz böyle dedi



Öyle ya; Mevsimlerden kış, Çayımız demli, Gözler nemli, Yalnızlığımız kıdemli olur şimdi…




kastamonu merkezde maxi karizma diye bir yer burası bu kahvaltı 8 lira





Kastamonuddaki motorsiklet kulübüne götürddü daha sonra bulent abi güzel sohbet ve muhabbet ettik ...



Sonra bülent abinin grajına gidip zinciri yağlıyoruz benim küheylanın



Kastamonudaki yemek yeri araştırmalarımın arasında karadeniz türkün cadırıda var ama biraz pahallı bir seçenek olmasına rağmen bönkörlüğüm tuttu gittim ama bu seferde onlar beni almadılar :) Düğün varmış mekan kapalıymış :):):)



Kastamnonudaki başka güzel bir mekana gidiyoruz Akçabat Köfte hem mekan güzel hem köftesi meşhur hemde fiyatlar makul bu masa 34 tl

Yemekten sonra kahve içmek için yeni açılan moni park cafeye gidiyoruz , sanki bir ev rahatlıgında kafe





Yanımda olmadığını farkettiğim her an, birisi elinde kürek ve içime bir çukur açmaya başlıyor. Her seferinde bir öncekinden çok daha derin...



Beyazın Kaderi Kirlenmek, Siyahın Kaderi Suçlanmaktır...




Güne Güzel bir kahvaltı ile başlıyoruz. kastamonunun meşhur kel simitiyle birliklte



Hedefimiz kastamonu kıyıları Devrekani , Çatalzeytin , Bozkurt , Abana , İnebolu , Küre ve Kastamonu



Ve ilk Durak






devrekanide bir pasranede mola verdiğimizde ilçe sakinleri 1 ,2 , 3 , 4 ,5

geliyorlar
1

2

3

4

5


ilçe toplanmadan motorların başına yola koyuluyoruz ...





Bu tesis çok güzel ama sogukta degil yazın gelinip aleminyum folyoda sucuklu kaşarlı melemen yapma yeri tam yada kuyu kebabı yemek için :)





Bazen kirlenmek güzeldir :)







". . . İnsanlar artık doğrudan doğruya toprağa basmıyor. Elleri ot ve çiçeklerden çekildi, gözlerini göğe kaldırmıyorlar, kulakları kuşların şarkılarına sağır, burunları yoğun bir şekilde egzoz dumanlarına teslim oldu ve dilleri doğanın sade lezzetlerini unuttu. Beş duyunun tamamı doğadan tecrit edildi. Asfaltla kaplanmış yollarda arabasını süren kişinin çıplak topraktan birkaç adım uzak oluşu gibi, insanlar da hakikî insan hâllerinden birkaç adım uzaklaştırıldılar." Demiş
Masanabu Fukuoka
Doğal Tarımın Yolu s.264 Kaos Yayınları



kimin astıgına ait bır yazı ibare yok artık nufusu arttırmak ıcın 3 cocukmu yaparsın yoksa bozkurtta işletmemi kurarsın kimin sözüne itaat edip yazdıysa bu yazıyı artık ...yorumsuz..



bu genc artist elimde makinayı görünce fırlıyor hemen benide çek benide diye







Çok sevdiğim hatta kankam abim sırdaşım olan bir motorcu arkadaşın face profilinden çaldım bu alttaki yazıyı izin istedigimde bekar olduğumuda yazarsan paylaş demişti :)

babadan gömlekli azıcık sakallı tenereli, hayabusalı bir abimden alıntıdır yazarım demiştim

BİR MOTORCUYLA EVLENEN KADINLAR Motorcu eşi, at yarışı oynamayan, maç günleri yüzünün yarısını bir renge, diğer yarısını başka bir renge boyayıp bir palyaçoya dönüşmeyen, eve hiçbir zaman içkili gelmeyen, hayatından öteki kadına ayıracak zamanı/parası/hayalleri asla olmayan bir erkeğe sahiptir...Bunun bir şans olduğunu o muhteşem altıncı duygusuyla iyi bilir kadın.Adam varsın karlı bir kış günü motorunu, balkon kapısından içeri soksun, salonun ortasına getirsin, çalıştırsın ve eline bir fincan çay alıp sanki Vivaldi’nin mevsimlerini ya da bir Bach, Handel dinliyormuşçasına keyif ve huşu içinde motorunun rölanti sesini dinlesin.Bunu hiç önemsemez akıllı bir kadın.Dışarıdan yıkılan, parçalanan, tükenen evliliklerin uğultusu, mutsuz eşlerin acı dolu hıçkırıkları ta kendi evlerine kadar gelmektedir. Önemli olan, salonun parkesine yayılmış bezin üstündeki motor değil, yürütülen güzel, mutlu bir evlilik, birlikte yaşlanmaktır.Hatta bazı duyarlı kadınların, çocuklarıyla birlikte kocalarından gizli gizli ( şımarmasın diye ) motorların aynalarını ovarak parlattıkları, sıkı bir temizlik yaptıkları sıkça görülmüştür…

Vehbi belki aynı evin salonunda 2 motor olur , daha güzel olmaz mı ?



yollar çok virajlı biri bitip biri başlıyor harika ...



















'Sanki çok ömrümüz varmis gibi, Beklemeyi ögretiyor bize hayat..'
-Piyanist




Sonra küre ilçesine uğruyoruz burda İlk üniversitededen sınıf arkadaşım sait yaşıyor. Sait taekwondo antrönörü olmuş ve ilçeye spor salonu açmış





Küreden çıkıyoruz ama hava çok soguk 10 km sonra durup kışlık eldivenleri giyiyoruz...



Güldürebilmek mesele değil ki, onu soytarılarda yapıyor.
Gözlerinin içini güldürebiliyor mu? Ondan haber ver.”

Charlie Chaplin



Sabah Kalkıp son hazırlıkları yapıyorum ve yine kürkçü dükkanına Karabük e dönüyorum



Bazen basini alip gidebilecek kadar cesur; Ve bazen kalip her seye gözyumacak kadar yürekli olabilmeli insan…

-Sunay AKIN



Belkide gerçek aşk bir kadına , bir demir yığınına ya başka bir şeye degil farkında olmadığımız en yakınımızdakinedir...

10 Aralık Salı günü "İnsan Hakları Haftası"

insanların özgürce, kardeşce yaşayacağı düşüncelerini özgürce söyleye bileceği,kendini ifade edebilecegi ,özürlüğünü yaşaması ,kadınların dövülmedi ,çocukların musmutlu yaşadığı ,yaşlıların itilip kakılmadığı bir dünyada solumak dileğimle "İnsan Hakları Haftası"
kutlu olsun...

Müze Kent Safranbolu' dan Selamlar...
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Abi bütün yazılarını keyifle okuyorum. Konuyu görünce okumadan bile sevindim.Yine çok güzel olmuş paylaşım içim teşekkürler.Bu arada safranboluda oturuyorum sanırım motorunu görüyorum ama senin olduğunu bilmiyordum.
 
Katılım
5 Ara 2013
Mesajlar
31
Cok guzel bi gezi olmus. Araya kattiginiz siirler vs. Bize oradaymis hissi uyandirdi. Gezilerinizin devamini bekliyoruz.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
50
Dostum çok güzel bir paylaşım olmuş. İçerikte ki fiyat paylaşımları :D aralarda alıntı yaparak paylaştığın dizeler, fotoğraflar ve kusursuz bir son fotoğraf. Çok güzel bir yolculuk olmuş, tabi eşinle olması da ayrıca bir çok arkadaşı da kıskandıracak cinsten (başta ben) (Eşim motosikleti çok seviyor ama çocuk olduğundan beri birlikte çıkamıyoruz gurbette olduğumuz içinde öyle bir kaç günlüğüne çocuğu bırakacak imkanımız yok :( Allah mutluluğunu daim etsin...
Not.: Alıntı yaptığın yazıyı alıntı olarak paylaştım iznin olmadan :))) soy adını bilmediğimiz Vehbi diye bir arkadaştan diye de belirttim.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
Bende beğendim güzel çalışma. O sarıldığınız çocuk oğlunuz sanırım. Dünyadaki en güzel şeydir insanın çocuğuna sarılması.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
abi naptın sen akşam akşam beni burda hasta ediceksin :) bende gezmek istiyorum ama kar var diye yemiyor işte napalım :cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Celil, daha önce bu diploma hikayesini paylasmamismiydin yahu?
Ben mi yanlis hatirliyorum.:silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bence de harika bir paylaşım.teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Celil, daha önce bu diploma hikayesini paylasmamismiydin yahu?
Ben mi yanlis hatirliyorum.:silent:

Doğru hatirliyorsun İlkay abi.

Daha önce bu paylaşım yapılmıştı.
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
94
abim gezideki duygularıyla aktarmış bize notlarını :) çok seviyorum gezi hikayelerini yavv
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
327
Sayın abilerim bu gezi
bir , daha önce paylaşılmamıştır
iki , bir gezi yazısı yazılırken yazmak için degil okuyanlara yani sizlere hitap etmesi önceliğimdir
bunun için giriş , gelişme , sonuç bolumunune yani bütünlüge önem veririm
üç , baştaki giriş bölümünü dikkatli tekrar okursanız '' kastamonuya ilk universitemin diplomasını almaya gitmemle başladı... '' yani burada birseyın nasıl başladıgına ait vurgu var , o başlayan şeyde gezi yasısının başlıgındanda anlayacagınız üzere AŞK
dört , çok zor degil aslında önceki gezi yazısına tekrar bakıp aynı olmadıgını hemen anlayabilirdiniz yada daha önce dikkat etseydınız o geziyi kardeşimle yapmıstım ve o gezıde kız arkadaşımla tanışmıstım
beş : buda onceki gezi yazımın linki aradaki farkları görebilirsiniz http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/120847-gecmisten-bir-alacak-kastamonu.html

altı ; Bu GÜZEL ELEŞTİRİLER VE YORUMLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM


Celil, daha önce bu diploma hikayesini paylasmamismiydin yahu?
Ben mi yanlis hatirliyorum.:silent:

Doğru hatirliyorsun İlkay abi.

Daha önce bu paylaşım yapılmıştı.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bende buna benzer bir paylaşım hatırlıyorum. dıploma aima ıle ılgılı.
neden 12345 dıye gıttınkı. sadece hatırlıyoruz
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
327
Abi bütün yazılarını keyifle okuyorum. Konuyu görünce okumadan bile sevindim.Yine çok güzel olmuş paylaşım içim teşekkürler.Bu arada safranboluda oturuyorum sanırım motorunu görüyorum ama senin olduğunu bilmiyordum.

Eee o zman nere ne zaman çay içiyoruz , çayları kim ısmarlıyor :)

Hocam gene dokturmussun helal.....

teşekkürler engin bey

Cok guzel bi gezi olmus. Araya kattiginiz siirler vs. Bize oradaymis hissi uyandirdi. Gezilerinizin devamini bekliyoruz.

beyenmenize sevindim

Dostum çok güzel bir paylaşım olmuş. İçerikte ki fiyat paylaşımları :D aralarda alıntı yaparak paylaştığın dizeler, fotoğraflar ve kusursuz bir son fotoğraf. Çok güzel bir yolculuk olmuş, tabi eşinle olması da ayrıca bir çok arkadaşı da kıskandıracak cinsten (başta ben) (Eşim motosikleti çok seviyor ama çocuk olduğundan beri birlikte çıkamıyoruz gurbette olduğumuz içinde öyle bir kaç günlüğüne çocuğu bırakacak imkanımız yok :( Allah mutluluğunu daim etsin...
Not.: Alıntı yaptığın yazıyı alıntı olarak paylaştım iznin olmadan :))) soy adını bilmediğimiz Vehbi diye bir arkadaştan diye de belirttim.

Hocam keşke eşim olsa rabbim nasıp ederse en kısa zamanda insallah bu yaz o yolda hızlı adımlarla ilerliyoruz gezinin adından da anlaşılacagı gibi bir aşkın başlangıcı idi ana fıkır

VEHBİ TATAROGLU Arkadaşın ismi has mı has endurocudur ama ne hıkmetse hayabusa aldı şimdilerde :)

güzel, devamlarını bekleriz insallah.

İnsallah hocam insallah


Bende beğendim güzel çalışma. O sarıldığınız çocuk oğlunuz sanırım. Dünyadaki en güzel şeydir insanın çocuğuna sarılması.

yok hocam oglum degil yegenim insallah benimde rabbim nasıp eder boyle zekı bır çocugum olur ... sarılıp uyuya kalmısız orada :)

abi naptın sen akşam akşam beni burda hasta ediceksin :) bende gezmek istiyorum ama kar var diye yemiyor işte napalım :cherry:
Motor arac olmalı kardeş yuruyerek bisikletle motorla gezgin gezgindir al eline frından bir ekmek başla yurumeye gördugun her sokak hayvanına ver bır parca kenarlara kuslar ıcın bir parça harıka bır gezi olur bu havada

çok iyi bir gezi ve yazılar okurken zevk aldım..

tesekkurler yorum için

Süper paylaşım . Kutluyorum...

tesekkurler...

en güzeli bu olur
paylaşım için teşekkurler

insallah hocam bu sene olacak :)

bence de harika bir paylaşım.teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:

ve aleyna ve aleykum selam hocam yorum için tesekkurler :)

Tam olmuş :) Tamam olsun...

olsun be ...

çok güzel yazmışsınız gerçekten büyük bir hisle okudum .

sevındım yorum için tesekkurler

abim gezideki duygularıyla aktarmış bize notlarını :) çok seviyorum gezi hikayelerini yavv

tesekkurler hocam bu guzel yorumunu ıcın

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

bende buna benzer bir paylaşım hatırlıyorum. dıploma aima ıle ılgılı.
neden 12345 dıye gıttınkı. sadece hatırlıyoruz

ramazan bey hatırlamanız cok güzel bırsey benım ıcın bunun için cok cok tesekkurler ama aynı gezı ve aynı paylasım degıldır bunu aynı paylasım demeden önce sadece ufak bır bakmak yanlıs anlasılmayı önleyecektır dıye dusunuyorum

sıralamamın nedeni aradaki farkları belirtmek içindi yanlış mı yaptık yoksa yıne :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst